|
Autor |
Wiadomość |
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2013-12-06, 21:02 [D3 03 3.7MPI/LPG
] katastrofa z elektroniką
|
|
|
Witam,kupiłem rok temu Audi a8 d3 ,bardzo zaniedbane,poprzedni właściciel nic nie robił przy tym samochodzie-profanacja takiej fury.Doprowadziłem technicznie auto do normalnego stanu lecz nie mogę dojść ładu z elektroniką.Mechanik po naprawie-czujnik ABS,hamulec ręczny,silniczek regulacji świateł,wymianie kompresora zawieszena oraz wymianie na nowy akumulatora i kasacji komputerem tych usterek po przejechaniu kilkunastu kilometrów błędy pojawiły się ponownie,dodatkowo przestała działać dmuchawa oraz ogrzewanie tylniej szyby.Czytałem kilka postów na łamach forum,zadawałem pytania ,lecz nie otrzymałem żadnej informacji.Nie wiem czy otrzymam jakąkolwiek informację od Panów.Może powinienem poszukać dobrego elektronika,lecz w moich okolicach-Końskie woj.świętokrzyskie jest problem,zebrałem informację dotyczącą ASO Kielce i nie chcę publicznie wydawać opini.Pozdrawiam-Jarecki z Końskich |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-06, 22:49
|
|
|
Chętnie bym pomógł ale wirtualnie raczej się nie da a nie znam żadnego warsztatu w świętokrzyskim.
No chyba, że bywasz w Warszawie to możemy się spotkać i nad tematami coś podumać.
Wszystko jest pewnie do ogarnięcia.... potrzeba tylko auta, czasu, wiedzy i narzędzi ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-07, 00:49
|
|
|
Jarecki może na początek wrzuć błędy które wypluwa. Więcej to chłopakom powie i przybliży obraz tego co się dzieje. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2013-12-07, 09:53
|
|
|
Dzięki za zainteresowanie moim tematem,mechanik po naprawie usterek podpioł kompa i zresetował błędy,po zagrzaniu auta ponownie samochód informuje o tym samym,dodatkowo wymin-eniłem nowy kompresor zawieszenia,adaptowałem go i to samo tzn.podnosi do maxa przy każdym przestawieniu zawieszenia i jest bardzo twarde,ja przypuszczam ,że trzeba jednak zresetować kompa i wgrać nowy program,jeszcze zastanawiam się nad wymianą modułu komfortu,wiem że jest to błąd 166,jeszcze to sprawdzę,już prawie rok z nim walczę,ale myślę że powoli dam radę.Wcześniej miałem mesia okulara,sam go sprowadziłem z Niemiec i nic się nie działo prócz rdzy,ten kupiłem w kraju i katastrofa.Jeszcze raz pozdrawiam. |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-07, 10:04
|
|
|
Ja nie kumam co niektórym dzieje się po wymianie kompresora :roll:
Wg. mnie poprawna wymiana nie wymaga żadnej adaptacji, zmiany kodowania czy innych czynności dodatkowych - kompresor to tylko element wykonawczy i powinien pracować tak jak mu sterownik nakazuje.
Nie dalej jak tydzień temu zmieniałem kompresor zawieszenia w jednej klubowej D3 i wszystko pracuje poprawnie bez żadnych adaptacji czy kodowań ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2013-12-07, 21:37
|
|
|
Witam Damiana,czy kupowałem od Ciebie tylnią szybę i regenerowałem zacisku hamulca ręcznego-pozdrawiam. |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-07, 23:14
|
|
|
jarecki115 napisał/a: | Witam Damiana,czy kupowałem od Ciebie tylnią szybę i regenerowałem zacisku hamulca ręcznego... |
Do D3 to nie ode mnie ale jeżeli brałeś to z Wa-wy to wiem od którego kolegi ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
wolek
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy Wiek: 37 Dołączył: 17 Maj 2010 Posty: 726 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2013-12-08, 00:39
|
|
|
Kolego więc tak: nie kasuj błędów skoro zrobił to mechanik to raz
dwa wklejasz pełen log ze skanu twojego autka z naciskiem na "pełen" bo wiele błędów ma swoje powiązania z innymi sterownikami.
trzy jak sie ma sprawa wody w twoim autku czy nic nie jest zalane itd. więcej informacji "posegregowanych" jakoś logicznie, podpartych jakimś logiem itp...
A damy rade albo choć naprowadzimy twojgo mechanika.
Pozdrawiam Michał |
_________________ Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
|
|
|
|
|
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2013-12-08, 19:58
|
|
|
Dzięki Michale za zainteresowanie moja sprawą,gdzie mogę szukać ewentualnych zatopień,kiedyś mojemu koledze ulewa zatopiła auto,zatkały się odprowadzenia wody,wszystko pływało łącznie z kompem auta,nie znam histori mojego Audi,może to go spotkało.Ja miałem uszkodzony czujnik abs,silniczek oraz sterownik światła,uszkodzony tulni zacisk hamulca ręcznego,padł aku to wszystko zrobiłem,mechanik podłączył kompa i skasował błędy.Niw znalazł przyczyny awari dmuchawy,stwierdził jedynie brak zasilania silniczka dmuchawy-bezpieczniki sprawdzil,po przejechaniu kilku kilometrów ponownie wyskoczyło ostrzeżenie o abs,hamulec ręczny i regulacja świateł oraz słabym aku.Nadmieniam o braku ogrzewania tylniej szyby oraz zwariowanych lusterkach zewnętrznych ,które często przyciemniają się wieczorem,coś z tym muszę zrobić,jeszcze zawieszenie które winduje auto do góry na maxa i twardnieje,częste włączanie kompresora,chyba dużo jak na jedno auto.Pozdrawiam Jarek z Końskich. |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-12-08, 20:40
|
|
|
No to moze przechodzi w tryb oszczedzania energii bo ktos nie zaadaptowal nowego akumulatora, wtedy bedzie odłączał czesc podsystemów.
Bez błędów nic nie poradzimy. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |
|
|