Autor |
Wiadomość |
bartek1995
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8(D2)
Wiek: 29 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 8 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2013-12-08, 13:55 [D2 99 4.2PB/LPG
] alternator od 2,8 do 4,2
|
|
|
witam mam takie pytanie czy będzie pasował alternator od A8 2,8 do 4,2 . miałem dzisiaj przygodę jadąc zapaliła mi się kontrolka akumulatora kilka kilometrów dalej zaczął wariować ledwo dojechałem do domu walnąłem kilka razy młotkiem w alternator i podłączyłem pod ładowanie odpaliłem było normalnie i po jakimś czasie znowu brak ładowania najprawdopodobniej zawiesiły się szczotki
Ostatni raz poprawiam tytuł tematu , następne niepoprawnie napisane idą do kosza. http://www.a8team.pl/tag-...i-a8-vt2943.htm
Pozdrawiam .
pioter . |
|
|
|
|
|
|
|
Pirat_swidnica
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a8 d2 ABZ
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2013 Posty: 124 Skąd: Świdncia
|
Wysłany: 2013-12-08, 15:58
|
|
|
a moze szczotki sie skonczyly? |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-08, 17:38
|
|
|
mdamian napisał/a: | ja za regeneracje swojego ( nowe bebechy ) zapłaciłem 170zł |
No albo było to już lata świetlne wstecz, albo był w bardzo dobrym stanie skoro taka cena. Kupowałem do swojego regulator napięcia, bo mi się szczotki skończyły (a wymiana szczotek w nim to była łamigłówka) i zapłaciłem 120zł.
Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji. |
|
|
|
|
|
|
|
bartek1995
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8(D2)
Wiek: 29 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 8 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2013-12-09, 13:23
|
|
|
właśnie zapomniałem powiedzieć bratu o tym ładowaniu . Wsiadł w auto przejechał ok 2 km i nagle przestało jechać . Przyholowaliśmy go do domu naładowałem aku. i próbowałem odpalić i nic kręci od czasu do czasu coś ledwo załapie ale nie idzie go odpalić co to może być |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-12-09, 13:56
|
|
|
forum to kopalnia, trzeba używać łopaty
http://www.a8team.pl/d2-4...ht=kr%EAci++nic |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2013-12-09, 14:04
|
|
|
Gabriel napisał/a: | Elektryk 450zł chciał i gwarancja na rok. Wymiana samych szczotek 70zł jak altek przyniosę wymontowany i brak gwarancji. |
To masz kolego drogiego elektryka , albo to ja trafiłem na taniego elektryka , razem z demontażem , robocizną i montażem zapłaciłem 170 zł .
Czekałem na miejscu , aż to zrobi , wymienił graty przy mnie na nowe .
Ale najlepsze , że chciałem sam się z tym pobawić , a w hurtowni części do rozruszników i alternatorów , bez robocizny krzyknęli mi 250 zł .
To jest 3 auto z którym byłem u tego elektryka i zawsze koszta się wahają w granicach 120-170 zł . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
bartek1995
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: bartek
Jeżdzę: a8(D2)
Wiek: 29 Dołączył: 16 Lis 2013 Posty: 8 Skąd: lubin
|
Wysłany: 2013-12-09, 19:10
|
|
|
wielkie dzięki z tym linkiem mam takie objawy jak kolega manieksews z tego linku więc jutro będe działał |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-09, 21:00
|
|
|
mdamian napisał/a: | Czekałem na miejscu , aż to zrobi , wymienił graty przy mnie na nowe .
|
Ale jakie graty? łożyska i szczotki w regulatorze? |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-27, 20:30
|
|
|
Hej Pany, odgrzeje schaba troche, bo mam słabe ładowanie aku. Po tym jak mi Erni na zlocie zmierzył pobór prądu, to bez obciążenia na aku było ponad 14, natomiast pod obciążeniem spadło chyba poniżej 12. Dzis podłączyłem lapka i na ECU pokazał mi 12,4.
Nie sprawdzałem jeszcze na alternatorze, co zrobie w poniedziałek, ale wracając do srawy, która nieco od tematu tu odbiegła, jestem ciekaw czy alternator od 2,8 podjedzie do 4,2 nie tylko ze wzgledu na moc, ale również mocowania..?
a czemu ... bo miałbym od 2,8 po małym przebiegu i nie wiem czy brac, czy regenerować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-27, 21:23
|
|
|
Marcin zmierzyłeś napięcie na altku?? Jest tez niskie? Jesli tak wyciąg go i sprawdź jakie ma szczotki bo u mnie identyczny efekt dawały łyse szczotki. A za ciosem łozysko i cały regulator wraz z komutatorem no i hasa jak to w D2. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-06-28, 08:15
|
|
|
Apophis napisał/a: | Marcin zmierzyłeś napięcie na altku?? Jest tez niskie? |
no własnie jeszcze nie. zrobie to jutro przy okzaji wymiany nastawnika. Ale raczej pójdę w regeneracje, to mi też mój mechanik radzi. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-06-28, 08:31
|
|
|
Marcinek ale jeśli regenerujesz to wszystko. Diody na mostku prostowniczym to podstawa u ciebie.
Masz identyczne objawy co u mnie były. W starym altku problemem była uszkodzona jedna dioda na mostku. Lichwiarz elektryk nie sprawdził tego tylko wmawiał mi, że mam zje....y samochód.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3020769.html
http://www.a8team.pl/d2-a...9.htm?highlight |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|