Autor |
Wiadomość |
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-29, 13:58 [D2 00 4.2PB
] Problem ze skrzynią po remoncie
|
|
|
Witam zrobilem w mojej A8 kapitalny remont skrzyni mianowicie wymienione
2 kosze
tarczki
sprzegło regenerowane
wszystkie uszczelki uszczelniacze zimeringii
pompa
po 1000km kazano mi wymienic olej wymienilem.
ale skrzynia zaczeła mi szarpac juz po jakis 500km przy zrzucaniu z 3 na 2 bieg i na odwrot po przejechaniu 1000km przy parkowaniu i wrzuceniu na R poczulem szarpniecie i wskoczyla w tryb awaryjny po ponownym odpaleniu jechala do przodu wydaje mi sie ze na 2 biegu i nie zmieniala dalej po chwili wbil sie znowu awaryjny podswietlily sie wszystkie pozycje.Vag pokazal blad jakiegos czujnika na ta chwile nie mam wydruku przy sobie wiec nie powiem dokladnie co to bylo.Samochod na lawee.Miejscowy mechanik pozagladal poruszal kabelkami wtyczkami samochod postal pare godzin i wszystko znowu dzialalo ok pozatym ze nadal szarpalo przy zmianie biegow z 2-3 i na odwrot.Pewnego dnia wsiadlem rano do samochodu odpalilem wrzucam R a samochod stoi w miejscu nie rusza do przodu jedzie normalnie do tylu nie chce.Wypchnalem samochod z parkingu przejechalem sie do przodu pozmienialem biegi tiptronikiem i zauwazylem ze ruszajac z miejca na tip samochod rusza z 2 biegu gdy wrzucam na 1 przy predkosci kolo 20km/h znowu wskakuje w tryb awaryjny,gdy gasze i zapalam ponownie awaryjnego juz nie ma,wsteczny zadzialal raz ale i tak załapał po chwili i pozniej juz znowu nie chce jechac do tylu.Koles ktory robil mi skrzynie uważa że to czujnik połozenia tej wajchy ze mogly sie jakies styki przepalic czy cos i nie rozpoznaje na jakim biegu jest ale ile w tym prawdy nie wiem? Najwiekszy problem jest w tym że skrzynie robilem w holandii a aktualnie jestem w Zakopanem i nie moge zaprowadzic auta do tego warsztatu.Moze ktos z was spotkal sie z czyms takim?Po remoncie skrzyni zrobilem kolo 3500 km |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-29, 14:21
|
|
|
Kurcze.na 1 miejscu vag i jaki to czujnik.silnik tez trza sprawdzic czy bledow nie ma |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-29, 14:29
|
|
|
Silnik nie mial zadnych bledow wieczorem napisze jaki to czujnik i blad pokazal vag |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-29, 21:26
|
|
|
berarek, Mimo wszystko ja bym sie postarał o konkretny przegląd. Pisałes wcześniej o swoich problemach z ASB no i jednak robienie w NL nie wysżło na dobre... |
|
|
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-29, 21:30
|
|
|
No niestety nie wyszlo wlozylem juz w ten samochod ponad 3500e sam remont skrzyni kosztowal mnie 2200e a to nie malo chyba przyznacie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-31, 14:56
|
|
|
berarek napisał/a: | No niestety nie wyszlo wlozylem juz w ten samochod ponad 3500e sam remont skrzyni kosztowal mnie 2200e a to nie malo chyba przyznacie |
matko i corko <jezu> taniej by Cie wyniosla podroz do Polski i zrobienie skrzyni tu np. w Midparts w stolicy |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:00
|
|
|
No niestety nie moglem wziac wolnego a biorac wolne w pracy wynioslo by mnie to wiecej niz 2200e.tak to jest dac auto do naprawy byle komu. |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:01
|
|
|
no tak to jest całkiem typowy scenariusz, szwajcar od którego kupiłem eskę
sprzedał ją taniej niż pól roku wczesniej w nią wpakował w remoncik a wszystko z powodu
jednego głupiego napinacza łańcuszka..... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:05
|
|
|
berarek napisał/a: | No niestety nie moglem wziac wolnego a biorac wolne w pracy wynioslo by mnie to wiecej niz 2200e.tak to jest dac auto do naprawy byle komu. |
Kiedyś już wręcz po sznurku nakierowałem forumowicza do serwisu w którym sam robię. Ale un dojechał jakoś lecz w razie W czekała już laweta.
WIęc jak bys chciał to byś sobie transport zamówił i sami by zabrali i zrobili. Na pewno by sie opłacało bo teraz masz plecy. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:07
|
|
|
berarek napisał/a: | No niestety nie moglem wziac wolnego a biorac wolne w pracy wynioslo by mnie to wiecej niz 2200e.tak to jest dac auto do naprawy byle komu. |
współczuje Ci kolego, ale wiem o czym mowisz, bio jak sam mieszkalem w Niemczech to ciezko bylo brac wolne w pracy bo koszta potem drastycznie rosly jak Auta staly i nie zarabialy jojro !
a gwarancje to Ci jakakolwiek dali w tej NL na ta skrzynie? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:29
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | a gwarancje to Ci jakakolwiek dali w tej NL na ta skrzynie? |
No własnie. W PL to dobre firmy daje choć te 6 m-cy. Jak ja miałem to mi wyraźnie zaznaczyli że w razie W staje i dzwonie do nich a uni mnie dalej pokierują co robić. |
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-12-31, 20:21
|
|
|
a gdzie robiles tą skrzynie w NL bo ja tez przebywam w tym kraju |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
berarek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 24 Sie 2013 Posty: 72 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-01-01, 10:08
|
|
|
dostalem rok gwarancji. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-01-01, 13:03
|
|
|
Cytat: | dostalem rok gwarancji. |
to dobrze dostales! teraz tylko zawalczyc z nimi o naprawe po naprawie
sprawdzales mouze te bledy vagiem ? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-01-01, 13:28
|
|
|
berarek napisał/a: | dostalem rok gwarancji. |
Ale na jakich zasadach? Wątpię że po ingerencji kogoś innego teraz oni Ci uwzględnią gwarancję. Czy kontaktowałes sie z nimi celem wyjaśnienia sprawy? Ja bym zadzwonił,opisał co sie dzieje i zadał wyraźne pytanie co dalej? Oczywiście transport we własnym zakresie do nich nie wchodzi w rachube. A rozmowę nagraj jak by trza było miec dowody. |
|
|
|
|
|