Autor |
Wiadomość |
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-12-29, 14:07 [D2 01 4.2PB/LPG
] kody bledow.
|
|
|
17831-system powietrza wtornego AIR bank 1 niedostateczny przeplyw
17535-dlugoterminowa adaptacja skladu mieszanki mieszanka bogata
17819-system powietrza wtornego AIR bank 2 niedostateczny przeplyw
16684 cylinder/cylindry wykrycie wypadania zaplonow
16685 cylinder 1 wypadanie zaplonow
Moze ktos sie wypowiedziec na ten temat co moze byc przyczyna i gdzie szukac? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2013-12-29, 14:49
|
|
|
w lpg |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2013-12-29, 14:50
|
|
|
te błędy po skasowaniu sie pojawiają ponownie?
1 blad sprawdz pompe wtórną w obudowie filtra powietrza albo egr-y (nie pamietam dokladnie tego bledu)
2 regulacja lpg(lub 4 i 5)
3 czytaj 1
4 i 5 sprawdz wtryskiwacz lpg czy nie leje, swiece i cewke na pierwszym cylindrze. |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-12-29, 15:34
|
|
|
a co sprawdzic w tej pompie? dzis skasowalem zobacze co bedzi jak pojezdze troche. a te egry jak sprawdzic? |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2013-12-29, 22:02
|
|
|
Tylko najlepiej na Pb pojeździć aby wyeliminować usterkę/źle wyregulowane LPG. |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2013-12-30, 20:35
|
|
|
sprawdziłem, własnie jeździłem na pb i nic jak tylko lpg po 5km już wyskoczył błąd żółta kontrolka. Muszę sprawdzić tylko jakie błędy teraz pokaże.
[ Dodano: 2014-01-02, 14:21 ]
po skasowaniu tych bledow to samo wyswietla , i jeszcze 17539 ,17521 |
|
|
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2014-02-08, 15:48
|
|
|
Koledzy zamienilem cewki i dalej wyswietla wypadanie zaplonu na pierwszym i na benzynie tez jak jezdze i jak zimny to sarpie rano jak sie go pali nie rowno pracuje co dalej zrobic? |
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-02-08, 15:58
|
|
|
Mi to wygląda na wtryskiwacz od benzyny. Może weź podmień z 1 cylindra na 2. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-08, 16:06
|
|
|
Skoro na samej benzynie wywala dalej błąd to lpg możemy chwilowo wykluczyć. Przejrzyj przewody od cewek czy nie ma gdzieś przerwy, czy nie jest gdzieś dziwnie pozaginany co by wskazywało na załamanie. Podmień wtryskiwacz benzynowy na listwie i zobacz czy jest cała uszczelka na nim. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2014-02-08, 16:06
|
|
|
wlasnie tak myslalem bo jak chwile pochodzi to jest ok tylko rano moze zamienie a jak mniej wiecej to zrobic opiszesz mi bedzie mi latwiej? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-08, 16:16
|
|
|
O ile dobrze pamiętam listwa jest przykręcona 4 śrubami do kolektora ssącego na klucz 10. Może troszkę przeszkadzać gruszka od tempomatu ale nie jestem pewien. Jak zdejmiesz środkową osłonę to będziesz widział. jak się do niej dobrać. Odpinasz przewody od wtryskiwaczy i ciągniesz do góry. Dasz sobie radę nie jest dużo roboty. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2014-02-08, 16:42
|
|
|
ok dzieki bede mial chwile w tygodniu to sprawdze to bo juz mnie to denerwuje szarpanie a powiedz mi jak mam bldy sondy lambdy rezystancja grzalki czy cos to tez moze byc to szarpanie ? |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-02-08, 17:07
|
|
|
Tak może też być od sond to szarpanie. |
|
|
|
|
mariuszjp100
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: mariusz
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 07 Lis 2012 Posty: 154 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 2014-02-08, 17:13
|
|
|
musze to ogarnac jakos |
|
|
|
|
|
|
|
|