Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[OT] z tematu dziq111-Swapowanie na tedei  
Autor Wiadomość
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-31, 07:38   

Wiara czyni cuda ;) kolega ma a6 1.9 tdi chyba 220km.targa to zdrowo
_________________

 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2013-12-31, 09:31   

Spróbuj przejechac 1000km trasy na autostradach takim silnikiem, szana że cos się wysypie jest spora. Seryjny V8 nie bedzie nawet wzruszony.
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-12-31, 12:27   

Zgadza sie ale nie ma co porównywać tych silników. Wszystko ma swoje plusy i minusy.jeden woli córkę a drugi teściową ;)
_________________

 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2014-01-02, 18:46   

sam kiedyś myślałem na takim dupowozem z 1.9tdi. większość części silnikowych do poniesienia mocy w 1.9tdi VP miałem już na półce i szukając skrzyni trafiłem na a6 quattro z martwym 2.5tdi. no i tam wpadł 1.9 tdi AFN. po montażu wszystkiego wyszło 216km/434nm. waga z nowym silnikiem i rezerwą w zbiorniku wyszła około 1625kg. wbrew powszechnym opinią upalam ją już rok, spalanie pod moją nogą nie schodzi poniżej 8l, lawete z autem też czasem sie pociągnie. nie mówię że to jest silnik lepszy od 4.2 ale na pewno tańszy w eksploatacji.
tak idzie od 0 http://www.youtube.com/watch?v=UdBfIw5_zgw
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-02, 18:51   

caro86wlkp napisał/a:
tak idzie od 0 http://www.youtube.com/watch?v=UdBfIw5_zgw

Niedawno testowałem A4 2.0 tdi PD (tak to ten szajs) 140PS i szedł o niebo lepiej.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-02, 21:44   

caro86wlkp napisał/a:
tak idzie od 0 http://www.youtube.com/watch?v=UdBfIw5_zgw

I właśnie tu widać , jak autko przyśpiesza od 100- w górę .
Przy 160km/g już zacząłem się śmiać , może i w mieście to jakoś daje radę , ale przy wyprzedzaniu 1(lub 2) tira na ruchliwej drodze to potrzebujesz sporo miejsca .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 38
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2014-01-03, 00:38   

spuście trochę z tonu bo wyczuwam niepotrzebną agresje. ideą swapu na 1.9tdi jest żeby jeździć tanio i mieć tanią i prostą eksploatacje. każdy rozumny człowiek wie żeby latać od 160 w górę trzeba najlepiej zainwestować w duży wolnossący benzynowy silnik a nie mały z turbiną. jeśli macie umiejętności i drogi na takie prędkości to tylko wam zazdroszczę. u mnie takich dróg nie ma to po co inwestować skoro nie można skorzystać. Ja wiem że to jest forum a8 i jak ktoś nie ma 4.2 pod masą to nie jest gość. Ale takie są czasy że każdy szuka oszczędności w taki czy inny sposób i będą następne swapy na 1.9.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-03, 01:00   

1.9 TDI to jest oszczędność i świadomość tego że nie ma co wychylać się przed orkiestrę. Wiedząc że nie masz czym pojechać nie wychylasz się. W dzisiejszych czasach gdzie pojazdy ciężarowe mkną z prędkością ponad 100 km/h nie odważysz się wyprzedzić jeśli nie masz czym. Nie neguje nikogo, nie ocenia, nie tępię. Ale nie trawie ludzi co zabierają się do wyprzedzania czymś co nie ma możliwości przyspieszenia w taki sposób by wykonać dany manewr szybko i bezpiecznie. Skoro ktoś ma odwagę nie ma problemu tylko niech to robi tak by nie zabić nikogo przy okazji.
Dam Ci przykład: któregoś dnia wracałem od teściowej i jechałem za MB W210 gość zabrał się za wyprzedzanie więc poszedłem za nim. Temu w połowie manewru brakło wigoru a z naprzeciwka wyleciała osobówka, redukcja z 5 na 3 i na trzeciego zmusił mnie bym go wyprzedził po lewej razem z tym którego on wyprzedzał.

A8 1.9 TDI to wersja dla takich co przemieszczają się z punktu A do B w wersji ekonomicznej ale mających świadomość że to auto nie jedzie tak jak wygląda lub tak jak chcieli byśmy żeby jechało. tu nie chodzi o drogi by lecieć powyżej 160. Tu chodzi o moment by móc sprawnie i szybko wyprzedzić pojazd bez stwarzania zagrożenia. I nikt mi nie powie że mając pojazd mażący prawie dwie tony z napędem na obie osie i mocą 110KM jest w stanie sprawnie wyprzedzić cokolwiek. To nie jest A4 czy A6 gdzie samochód jest lżejszy. Skoro tak ktoś chce bronić 1.9 TDI w A8 to niech przeliczy sobie stosunek mocy do masy i taki motor włoży w swój pojazd wtedy pogadamy o bezpieczeństwie na drogach i kwestii sprawnego poruszania się.

Albo oszczędność i rozsądek albo jego brak i głupota.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-01-03, 03:12   

ernesto napisał/a:
nie trawie ludzi co zabierają się do wyprzedzania czymś co nie ma możliwości przyspieszenia w taki sposób by wykonać dany manewr szybko i bezpiecznie. Skoro ktoś ma odwagę nie ma problemu tylko niech to robi tak by nie zabić nikogo przy okazji.

Święte słowa, tylko jak to się ma do Twojego przykładu:
ernesto napisał/a:
któregoś dnia wracałem od teściowej i jechałem za MB W210 gość zabrał się za wyprzedzanie więc poszedłem za nim. Temu w połowie manewru brakło wigoru a z naprzeciwka wyleciała osobówka, redukcja z 5 na 3 i na trzeciego zmusił mnie bym go wyprzedził po lewej razem z tym którego on wyprzedzał.

Za taki manewr jaki Ty właśnie wykonałeś to się powinno ...... i tu się w język ugryzę, z szacunku dla innych czytających.

Wracając do tematu to przyznam że podziwiam osoby które dokonały modyfikacji opisanych, ponieważ ja sam bym nie dał rady. Brakuje mi wiedzy i umiejętności pewnych. Bo włożyć silnik to jedno a podrasować go i zestroić to drugie, tu moje możliwości się kończą. A sądzę że większość krytykujących to by nawet nie dała rady przełożyć tego 1,9.
Poza tym chwalą się tym co zrobili, bo jest czym, skoro sami tego dokonali. W dodatku nie słyszałem żeby któryś z tych 1,9 był budowany po to aby stawać na 1,4 mili.
W dodatku jestem zaskoczony pozytywnie jak dynamicznie rozpędza taki 1,9 auto wagi A6,wyprzedanie ciężarówek akurat to nie problem zauważam po obejrzeniu
caro86wlkp napisał/a:
0 http://www.youtube.com/watch?v=UdBfIw5_zgw
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-03, 12:16   

Gabriel napisał/a:

ernesto napisał
któregoś dnia wracałem od teściowej i jechałem za MB W210 gość zabrał się za wyprzedzanie więc poszedłem za nim. Temu w połowie manewru brakło wigoru a z naprzeciwka wyleciała osobówka, redukcja z 5 na 3 i na trzeciego zmusił mnie bym go wyprzedził po lewej razem z tym którego on wyprzedzał.

Za taki manewr jaki Ty właśnie wykonałeś to się powinno ...... i tu się w język ugryzę, z szacunku dla innych czytających.

Uciekał ze strefy zagrożenie przed jeszcze większym zagrożeniem.. Ale złota zasada jest taka, że jeśli nie mamy pewności to nie wyprzedzamy :)
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-03, 13:45   

krzychu22.p1i napisał/a:
Ale złota zasada jest taka, że jeśli nie mamy pewności to nie wyprzedzamy :)


Uściślając.

Nikt tu nie denerwuje sie o to że ktoś sobie wsadza klekota pod maskę a o to że to oczywista profanacja limuzyny A8.
Większość z nas na pewno (w tym ja) wyraża podziw umiejętnościom tych co te swapy robią i te auta potrafią potem bez choroby poswapowej jeździć.
Ale tłumaczenie że robi sie to dla ekonomiki jest chyba przesadzone ponieważ ekonomicznie to jest do 2.8 wstawić sobie LPG i pozostać już w oryginale.

Ja oprócz A8 posiadam jeszcze Nexie 1,5 bez LPG i koszty paliwa do A8 z LPG i nexi bez sa praktycznie takie same.

Powyżej napisałem po obejrzeniu filmika że to lipa cały ten SWAP bo spodziewałem sie po tym wypowiedziach czegos lepszego. Widząc jak to się zachowuje i jaką trzeba w to prace włozyć stwierdzam że gra nie warta żadnej świeczki.

Ja akurat mieszkam tam gdzie można szybko jeździc więc dla mnie tym bardziej lepsze duże V8 niz klekot R4.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-03, 14:44   

caro86wlkp napisał/a:
Ja wiem że to jest forum a8 i jak ktoś nie ma 4.2 pod masą to nie jest gość.


Nie o to chodzi , tylko o to że jak ktoś chce 1.9 TDI to niech kupi sobie golfa 4 czy 5 , tam ten silnik spokojnie sobie radzi .

ernesto napisał/a:
A8 1.9 TDI to wersja dla takich co przemieszczają się z punktu A do B


Jakie A8 ??????
Takie w ogóle wychodziło ????
Tak wiem , to na pewno wersja specjalna <tjaa>

Apophis napisał/a:
Ja oprócz A8 posiadam jeszcze Nexie 1,5 bez LPG i koszty paliwa do A8 z LPG i nexi bez sa praktycznie takie same.


I tu się zgadzam w 100% , po co robić jakieś g..no z porządnego auta ???
Chyba tylko po to by powiedzieć , że mam 1.9 TDI w A8 i spala mi ...L/100km
Ciągle zapominamy , że A8 to auto na trasę , a nie żeby śmigać po mieście .
Do miasta polecam A3 1.9 tdi , spalanie w granicach 7L/100km , trasa około 5.5L/100km , no i nie zapomnijmy o tym , że A3 nie ma problemu z wyprzedzaniem takiego jak A8 .



Tylko czekać , aż wyskoczy jakiś magik z D3 1.9 TDI , bo mu mało pali <niewiem>
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-03, 20:48   

mdamian, oj Damian wiesz o co mi chodziło ;) Szczerze gdybym jeździł na taksówce to takie połączenie typu swap był by rewelacyjnym połączeniem. Wytrzymały pojazd, wszechstronny, pojemny i prosty silnik.
A co do samego swapu to tak jak napisałem tu kiedyś i tak jak inni piszą że to naprawdę odwaga i wyczyn, chęć zaparcia by zrobić takie coś.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-03, 20:56   

Dzisiaj brat hamowal Passata 1.9tdi (130KM, sedan), przebieg 380tys km i wyszło 137 KM, 370 momentu obrotowego, nie podam tylko przy jakich prędkościach obrotowych silnika.

[ Dodano: 2014-01-03, 20:58 ]
Dodam że bez żadnych chipów, tylko seria fabryczna.
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2014-01-03, 21:28   

Apophis już nie przesadzaj ta A6 1.9tdi patrzac na przyspieszenie to ma w okolicach 8 sekund a takie 2.0tdi140km ma w granicach 10 sekund. Naprawde ładnie jedzie jak na A6 i to w quattro. Super alternatywa dla kogoś komu kończy się 2.5tdi v6.
Dla mnie wrzucenie 1.9tdi do A8 to nie jest profanacja. Jeśli miałbym 2.5tdi w A8 i by mi padł motor i bym mial dwie opcje przykładowo wrzucic taki sam motor za 4000zł lub zrobić swapa na 1.9tdi(130km) i podkręcić je na okolice 190 za 6000zł to bym wybrał 2 opcje :-)
Pozdrawiam <okioki>
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.