Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie  
Autor Wiadomość
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-12, 19:44   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie

Dzisiaj odpalam moje audi i już przy zmianie na D poczułem dziwnie mocniejsze szarpniecie.
W trakcie jazdy samochód szarpie.
Ma to miejsce na każdym biegu do ok 2000 obr. i lekkim przyspieszaniu.
Mało tego. Jadę np. na 4 biegu ( nie ma znaczenia czy D czy TIP) obroty ok 1400, dodaje lekko gazu i słyszę takie tttrrrrr zaczyna drgać samochód i szarpać. Po przekroczeniu 2000 obr. działa normalnie.
Przegoniłem trochę na S-porcie i po rozgrzaniu trochę lepiej ale dalej są wibracje i ten dźwięk :/ trrrryyt.

Auto oryg 150 tys. ( bez teorii spiskowych bo na 100% tyle ma).
Olej wymieniany statycznie (6l.) ok 8 tys km. temu z filtrem zgodnie z wszystkimi zasadami.

Polecicie kogoś na śląsku co z tym fantem robić teraz?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2014-01-12, 19:56   

Pierwsze co to zczytanie błędów z komputera , od tego trzeba zacząc
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
ralf 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: pawel
Jeżdzę: d3
Wiek: 43
Dołączył: 02 Kwi 2012
Posty: 119
Skąd: wroclaw
Wysłany: 2014-01-12, 21:23   Re: Skrzynia Tiptronik + F1 szarpie

Markus napisał/a:
Dzisiaj odpalam moje audi i juz przy zmianie na D poczułem dziwnie mocniejsze szarpniecie.
W trakcie jazdy samochód szarpie.
Ma to miejsce na kazdym biegu do ok 2000 obr. i lekkim przyspieszaniu.
Mało tego. Jade np. na 4 biegu ( nie ma znaczenia czy D czy TIP) obroty ok 1400, dodaje lekko gazu i słysze takie tttrrrrr zaczyna drgac samochód i szarpac. Po przekroczeniu 2000 obr. działa normalnie.
Przegoniłem troche na S-porcie i po rozgrzaniu troche lepiej ale dalej sa wibracje i ten dziwiek:/ trrrryyt.

Auto oryg 150 tys. ( bez teori spiskowych bo na 100% tyle ma).
Olej wymieniany statycznie (6l.) ok 8 tys km. temu z filtrem zgodnie z wszystkimi zasadami.

Polecicie kogos na slasku co z tym fantem robic teraz?



Konweneter
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-12, 21:44   

Ale przy wyższych obrotach biegi zmienia dobrze. Można dokręcić do 6 tys i jest OK.
No i ten dźwięk.
Przy małych obrotach dodam gazu i przez 1-2 sek takie trrryyyyt :) no i wibracje spore.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-12, 21:54   

Jeżeli na postoju przy włączonym biegu D tez słyszysz takie stukanie tyk.tyk.tyk.tyk no to konwerter pada. A poza tym to jak na 150kkm przebiegu to trochę szybko się skrzynia zajechała ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-12, 22:20   

No też mi to na konwerter wygląda.
Żeby go wymienić to nie trzeba skrzyni rozkręcać?
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-12, 22:29   

nie
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-12, 22:30   

Możecie polecić jakiego dobrego fachowca od skrzyń w Ślaskim?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-12, 23:18   

Jak to? Konwerter jest to chyba sprzęgło hydrokinetyczne które znajduje się między silnikiem a skrzynia. Nie wiem może się mylę ale patrząc na moje auto to żeby zrzucić konwerter trzeba skrzynie odkręcać. Właściwie to ją zrzucić na dół.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-12, 23:41   

Odkręcić tak ,ale rozkręcić nie.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 08:32   

Tu coś chłopaki polecali : http://www.a8team.pl/auto...cie-vt10824.htm
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Markus 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronik + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 02 Maj 2013
Posty: 20
Skąd: Slask
Wysłany: 2014-01-13, 13:35   

Dzwoniłem. Sama wymiana konwertera na regenerowany to 3600zł:/ 6 m-y gwarancji czyli nic.
Dziwne bo same konwertery regenerowane po 800zł chodza.
Zastanawiam sie na kupnem innej całej skrzyni i tylko wymiana.

Dzisiaj podłaczony do Was-a i zadnych błedów skrzyni. Pokazuje błedy poduchy pod silnikiem ale to chyba nie ma zwiazku.

Co ciekawe moj model skrzyni nie ma zadnej adaptacji wartości wyuczonych.

Sam nie wiem co teraz robić. <niewiem>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-13, 13:40   

Markus napisał/a:
Sam nie wiem co teraz robić. <niewiem>

Pozostaje naprawiać.... no chyba, że nie chcesz nim już jeździć.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2014-01-13, 13:43   

Na slasku nie ma lepszego warsztatu
_________________

 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-01-13, 13:53   

Skrzynię i tak będą zrzucać jak koszty cię nie gonią to niech ją przejrzą .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.