Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Drgania na zimnym po przełączeniu na ga  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 18:56   [D2 00 4.2PB/LPG ] Drgania na zimnym po przełączeniu na ga

Witam. Odpalam rano auto, wszystko pięknie do momentu przełączenia na gaz. Wówczas zaczyna mi trochę trząść, jakby się trochę dusił, tylko jak zimny, zaraz po przełączeniu na gazolinę. Temp. przełączania mam 30st. Odczuwalne jest to tylko na postoju np. na czerwonym świetle, minimalnie skaczą mi wtedy obroty (w zakresie 100obrotów) do momentu aż nie osiągnie jakichś 60-70st, potem wszystko ustaje.Podczas jazdy tego niema, nawet na zimnym. Aby tego nie doświadczać rano dłużej jeżdżę na pb-do tych 60-70st, albo mam farta i nie trafiam na czerwone światło :) Panowie cóż to może być?

http://www.a8team.pl/mont...tory-vt9003.htm - ta instalacja i nawet ten samochód :)
 
 
Hjeniu 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 105
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-01-16, 19:22   

Po mojemu pierwszy objaw zgonu świec zapłonowy i/lub którejś cewki
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 19:27   

Instalacja ma niecałe 10tys km i tyle samo świece.
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 20:33   

u mnie jest podobny objaw ...dopoki nie zlapie temeperatury lub gdy jest na dworzu zimno. W lato jest pieknie i nic sie nie dzieje. To jest objaw jak by parownik byl nie dogrzany...u mnie jest jeszcze gorzej niz u Ciebie bo mam ustawione na 36 C zeby sie przelaczyl a nie przelacza sie. Musze jechac na benzynie az silnik osiagnie ok 70C lub na zegarze pokaze sie 90C wtedy wlacze gaz i jest ok. Wczesniej nie chce sie wlaczyc. czujnik temp w parowniku jest dobry
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-16, 20:37   

wtryski macie mazutem zasyfione i się kleją ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-16, 20:40   

Sprawdź szczelność układu, wszelkie przewody gazowe. W moim przypadku było podobnie. Okazało się że jeden przewód był przecięty przez opaskę i uciekało ciśnienie z jednej listwy wtryskowej. Jak się rozgrzał, materiał się rozszerzył i uszczelniło.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-01-16, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 20:45   

pepi napisał/a:
wtryski macie mazutem zasyfione i się kleją ;)


wtryski mam lipne ale NOWE!
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 20:54   

Cytat:
Jeśli to Waldemary (Valteki) to już przy 10 tys mogły się rozjechać i może wymagają czyszczenia lub kalibracji. Możliwe, że parownik niedogrzany i gaz nie jest dobrze odparowany. Jak temperatura podniesie się gaz już odparowuje i wtryski już dozują prawidłową dawkę do wszystkich cylindrów i wtedy równo pracuje.


Waldki, waldki ale maja przejechane moze hmmm....ze 3-4 tysie a dwa, ze juz odrazu po kalibracji i zalozeniu bylo nie tak, poprzednie mialem solo i tez bylo to samo. wiec to nie wina wtryskow a tez tak myslalem...mam jeszcze jedna teorie ...mialem trzasnieta uszczelke pod glowica, teraz jest juz cacy bo zrobione ale olej przedostawal sie do plynu chlodniczego i moze on cos zasyfil w parowniku?
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-01-16, 21:22   

ernesto napisał/a:
Sprawdź szczelność układu, wszelkie przewody gazowe. W moim przypadku było podobnie. Okazało się że jeden przewód był przecięty przez opaskę i ociekało ciśnienie z jednej listwy. Jak się rozgrzał, materiał się rozszerzył i uszczelniło.


Ostatnio miałem nieszczelność na przewodzie, bo w momencie przełączania na gaz jeb..o mi w kabinie, fakt doszedłem który i problem znikł. W efekcie skręcony przewód, wg. mnie aż za bardzo. Może rzeczywiście trochę go przeciąłem. Jutro do tego zajrzę

U mnie hula na tym:
Stag 300 ISA2
2x silver
2X elektrozawory OMB
Faro fi8
Hana zielona
butla 650x225
wielozawór Extra

Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy? Sugerujecie, że wtryski do przeczyszczenia?

Seba- u mnie w lato też jest gitara. Zaczęło się to wraz z obniżeniem temp. na zewnątrz :/

Hipcio mógłby się wypowiedzieć, bo to On robił instalkę w niej.
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-01-16, 21:28   

Masz interfejs do lpg? i Vaga
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-16, 21:34   

beyer28 napisał/a:
Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?


oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2014-01-16, 21:42   

Po co piszecie takie bzdury, ze reduktor wymieniać. Przecieka Mu płyn wiec moze wystarczy opaske dociągnąc a jak cieknie z kolanka to wymienić na nowe metalowe i po problemie.

Co do telepania to przyczyn moze być kilka i najlepiej podłączyć sie pod lpg i sprawdzić wtryskiwacze kolejno, czujniki temp. i korekty po temp. bo zrobiło sie zimno i może sie zalewa.
Spojrzeć do Vaga też nie zaszkodzi.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2014-01-16, 21:49   

Ja jak odpalam swoją po nocy to na klimatroniku ustawiam LOW od strony kierowcy i pasażera wtedy elektrozawory się zamykają i woda nie idzie na nagrzewnice, szybciej się zagrzewa silnik i co oczywiste szybciej się przełącza na LPG . Wiem że sytuacja nie związana z problemem w temacie, ale może komuś się przyda taki sposób:-) a odnośnie kolegi problemu może mapy LPG się rozjechały jest za bogato i zalewa go na zimnym, a śmierdzi trochę gazem jak trzęsie ?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-01-16, 21:51   

ernesto napisał/a:
beyer28 napisał/a:
Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?


oczywiście ze tak. Reduktor jest elementem który powinien być szczelny. W takim wypadku czeka Cię wymiana. Nie zalecam regeneracji. Regenerowałem nie jeden reduktor i za każdym razem kończyło się to wymiana. Nowe to nowe.

A regenerowałeś KME? Jedyną rzeczą, którą można tam źle zrobić przy regeneracji, jest niewklejenie tzw. dropsa regulatora ciśnienia. Poza tym prosta robota ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-01-16, 21:51   

beyer28 napisał/a:
Dodam, że u mnie jeden parownik jest kiepski, bo puszcza mi krople płynu chłodniczego. Może mieć to wpływ na te objawy?


Michał ale z wypowiedzi kolegi Mariusza wnioskować można że płyn wycieka z reduktora a nie z opaski?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.