|
Autor |
Wiadomość |
lukaszole
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Lis 2013 Posty: 24 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 2014-01-21, 22:02 [D3 04 4.0TDI
] Wariujące czujniki cofania..
|
|
|
Witam
Wczoraj zauważyłem dziwną rzecz w mojej audi, mianowicie czujniki cofania zaczęły wariować, jak wrzuce wsteczny lub włącze czujniki to mimo, że nie ma żadnej przeszkody to cały czas pikają z maksymalną częstotliwością, pojezdziłem dzisiaj troche, pocofałem w różne miejsca i już sie ucieczyłem, że problem zniknął ale wjeżdżając do garażu ostatni raz jeszcze sprawdziłem i niestety to samo, żadnej przeszkody a one wyją, co może być przyczyną i jak to zlikwidować? Dodam że 2 dni temu gdy auto stało na parkingu jakiś idiota wyjeżdżając z parkingu delikatnie przytarł mi błotnik i z tyłu tuż obok prawego czujnika jest delikatne wgniecenie w zderzaku lecz czujnik wydaję mi się nie być przestawiony. Nie wiem jeszcze czy to ma jakieś znaczenie ale ostatnio piłem sobie 7up'a i gdzieś mi się jakimś cudem wyślizgnął i troche rozlał na te przyciski Radio / CD itd. ale natychmiast to wszystko wytarłem i wszystko działa jak należy bez problemów. Proszę o jakąś poradę.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-01-21, 23:26
|
|
|
Sprawdź wtyczki i łączenia na instalacji od czujników , czasami wilgoć swoje robi na łączeniach i wtedy czujniki głupieją . Najlepiej sprawdź błędy żebyś wiedział który czujnik może być niesprawny . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
hostastow
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: 7G TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Maciek
Jeżdzę: CLS
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 2014-01-22, 15:41
|
|
|
U mnie podobne wariacje występowały gdy jeden z przewodów w tylnym zderzaku był nadgnity.
Po wymianie około pół metra wszystko wróciło do normy
A więc miernik w rękę i sprawdzasz przepływ 'mocy'
Pomocny będzie też vcds w blokach pomiarowych będziesz miał pokazane który widzi przeszkodę i łatwiej zlokalizujesz problem |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |