Autor |
Wiadomość |
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-02, 15:41 [D2 ALL
] Ustawienie Xenonów z samopoziomowaniem
|
|
|
Jak wygląda ustawianie xenonów fabrycznych z samopoziomowaniem. Czy wystarczy na stacji diagnostycznej po włączeniu świateł ustawić śrubokrętem w reflektorach czy trzeba coś w VAGu jeszcze ustawić. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-02, 15:46
|
|
|
Nie nie broń Boże. Musi być pełen bak paliwa, następnie za pomocą komputera wchodzisz w basic set. i ustawiasz kenon w pozycji środkowej (dopiero teraz możesz kręcić IMBUSEM, kluczem allena). Po ustawieniu zapisujesz i ok.
Procedura z ADAKO:
Kod: | Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
Pojazd musi stać na równym podłożu
Hamulec ręczny musi być zwolniony
Zapłon musi być włączony
Światła wyłączone
Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-Światła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe. |
Jeśli nie chce Ci zapisać ustawień, to masz różnicie ponad 0,6V pomiędzy czujnikami (już się o tym kiedyś rozpisywałem).
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-03, 12:39
|
|
|
no to do poprawki, co do napięć się wszystko jest dobrze - właśnie dlatego musze ustawić światła bo naprawiałem czujnik poziomowania z powodu złego napięcia |
_________________
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-03, 12:52
|
|
|
Też miałem źle ustawione światła. Po kupnie auta w nocy się bajecznie jeździło, ale potem robiłem rozrząd i parę innych drobnostek. Po złożeniu do kupy miałem problem z poziomowaniem, doszedłem do kwestii tych napięć i sposobu adaptacji natomiast nie dostałem inf. od ASO, że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku.. Efekt był taki, że światła świeciły ciut za nisko, jeździć się dało ale... Po zastosowaniu się do zaleceń z ELSY jest jasność, światła w naszych 8 nie są złe (mam xenon plusa). |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-03, 13:52
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku | myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie |
_________________
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-03, 16:42
|
|
|
Ara$ napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku | myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie |
tak będą swieciły wyżej i będą mogły oślepieac innych może ja to mam uczulenie na to bo ponad połowa ludzi jeździ z zle ustawionymi światłami i mnie razą |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
Ara$
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic FUM
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ?
Jeżdzę: A8L D2 AUW
Pomógł: 2 razy Wiek: 45 Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 444 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-02-03, 19:34
|
|
|
danielos8 napisał/a: | Ara$ napisał/a: | krzychu22.p1i napisał/a: | że trzeba dociążyć lub mieć full paliwa w baku | myślałem że brak paliwa w zbiorniku wpłynie w taki sposób na to że lepiej (wyżej) będą Ci się świeciły a nie odwrotnie |
tak będą swieciły wyżej i będą mogły oślepieac innych może ja to mam uczulenie na to bo ponad połowa ludzi jeździ z zle ustawionymi światłami i mnie razą |
o to mi chodziło, co do tego oślepiania tez mnie to wkur... |
_________________
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2017-01-31, 14:27
|
|
|
Co jesli jeden z czujników jest uszkodzony?
Regulacja nr1 ustawia góra dół światła. A ta druga śruba nr2? Wychylenie lewo prawo? Mozna to regulowac na kilka dni bez czujnika i bez vaga ? |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-31, 14:49
|
|
|
swiezak1111 napisał/a: | Mozna to regulowac na kilka dni bez czujnika i bez vaga ? |
można - po to one są. Tylko jak zapakujesz komplet "bagażu" to będziesz innym po oczach dawać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-01-31, 14:51
|
|
|
Przy uszkodzeniu światła zjadą Ci w dół i nie będą się chciały adaptować. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-31, 14:54
|
|
|
dice111 napisał/a: | Przy uszkodzeniu światła zjadą Ci w dół i nie będą się chciały adaptować. |
ale wyregulujesz wtedy na śrubach... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2017-01-31, 18:47
|
|
|
Jedna pokrętłem reguluje wysokośc . A tym drugim ? Wydaje mi sie ze nic sie nie zmienia. Mam strasznie rozjechane na boki swiatla lewe wali mocno w lewo w las i prawe w prawo. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-01-31, 22:46
|
|
|
a drugą prawo lewo, podjedź blisko do ściany i kręć sam zobaczysz |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|