Autor |
Wiadomość |
TOLKAR
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 22 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-02-07, 19:39 [D3 04 4.2MPI/LPG] Błedy komputera po załorzeniu BRC
|
|
|
Witam,
Właśnie odebrałem autko po założeniu instalacji LPG.
1. Instalacja BRC z 1 reduktorem, butla 65l niestety większa nie weszła
2. Pierwsze wrażenia ok, nie odczuwam spadku mocy, żadnych negatywnych wrażeń podczas jazdy.
ale żeby nie było tak słodko problemy też są ale jutro u mechanika wszystko się rozwiąże mam nasdzieję
1. Na komputerze między zegarami po naciśnięciu "check" wyskakują różne komunikaty ale tylko jak stoję podczas jazdy znikają między innymi takie:
2. Za to jest wkurzający komunikat który nie znika podczas jazdy, wygląda jak ostrzeżenie o przekroczeniu prędkości z taką dziwną cyferką "1" w górnym lewym rogu lub cyferką "2" w dolnym prawym rogu ale piszczy zaraz po ruszeniu i tak za każdym razem.
Mam cichą nadzieję że po skasowaniu błędów wszystko wróci do normy ale przy moim "szczęściu" to różnie bywa
I jeszcze jedno przy pierwszym tankowaniu weszło tylko 45 litrów to standard czy jakiś babol. |
_________________ A8 D3 04 4.2 LPG
|
Ostatnio zmieniony przez TOLKAR 2014-02-07, 20:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-02-07, 19:46
|
|
|
Poziom oleju, poziom plynu chlodniczego, to trzecie z ograniczeniem predkosci to nie wiem. |
|
|
|
|
|
|
|
emdzej
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy Dołączył: 03 Kwi 2012 Posty: 373 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2014-02-07, 19:58
|
|
|
Kolego jak na postoju przyciskasz "check" to robisz test systemu automatycznego testowania. Co do ostrzeganiu o przekroczeniu prędkości to przy prędkości ponad 5 km/h na czas dłuższy niż 1 sekunda i powinno być OK. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-07, 19:59
|
|
|
TOLKAR napisał/a: | 1. Instalacja BRC z 1 reduktorem, butla 65l niestety większa nie weszła |
butla wejdzie spokojnie 75L 680/250 lub tez 80L 680/270, ale to moze podloga bagaznika odstawac.
TOLKAR napisał/a: | I jeszcze jedno przy pierwszym tankowaniu weszło tylko 45 litrów to standard czy jakiś babol. |
normalnie powinno wejsc 65L * 80% = 52L napelnienia, ale pewnie cos tam gazu wlali zeby sprawdzic szczelnosc daltego tylko 45L. Wyjezdzisz caly gaz to zatankuj do pelna i bedziesz wiedziec...jak cos zawsze mozna plywak podgiac i wejdzie wiecej |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2014-02-07, 20:12, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:05
|
|
|
aha...i zastosuj tagi w tytule bo jak to admin zobaczy to bedzie smietnik <niegadam> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:17
|
|
|
W MMI jest opcja ustawiania dwóch prędkości po przekroczeniu których wyskakuje właśnie taki komunikat. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
TOLKAR
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 22 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:22
|
|
|
Wiem, to ustawienie w MMI nic nie daje, nie reaguje na zmiany jak miałem ustawione na 120 to działało bez problemu a teraz mimo ustawienia na 120 nic się nie zmienia.
Ciekawi mnie tylko że mam tam tylko ustawienie jednej prędkości (car -> system -> zestaw wskaźników) może jest jeszcze ustawianie dwóch prędkości w innym miejscu ale nie wiem gdzie. |
_________________ A8 D3 04 4.2 LPG
|
|
|
|
|
TOLKAR
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 22 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:38
|
|
|
Wychodzi na to że człowiek uczy się całe życie
Wcześniej albo coś nie grało (bo miałem małe problemy z wyświetlaczem) albo po prostu nie włączałem "check" na postoju, bo jak się dobrze przyglądnę to jest to faktycznie pokazywany po kolei test jaki jest wykonywany. A widać to zwłaszcza na końcu gdzie jest testowane informowanie o prędkości bo jak miałem włączoną funkcję MMI to pokazywał najpierw "1" a później "2" po wyłączeniu funkcji pokazuje tylko "1". Nie wiem tylko gdzie wyłączyć tą pierwszą wartość bo w MMI mam faktycznie tylko jedną prędkość do ustawiania czyli "2"
dzięki za pomoc |
_________________ A8 D3 04 4.2 LPG
|
|
|
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:41
|
|
|
Sprawdzę jutro to napiszę chyba że ktoś wcześniej podrzuci info. |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-07, 20:48
|
|
|
daj foto gdzie się wiercili |
|
|
|
|
|
|
|
TOLKAR
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 54 Dołączył: 20 Sty 2014 Posty: 22 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-02-07, 21:01
|
|
|
Warto było w instrukcję zainwestować naciskając "check" podczas jazdy ustawiałem pierwszą prędkość i faktycznie jadąc co najmniej 5 km/h przytrzymać chwilę "check" i wyłączamy tą prędkość.
Jutro postaram się zrobić foto miejsca w którym się wwiercali, a na tej fotce coś tam widać ale słabo.
|
_________________ A8 D3 04 4.2 LPG
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-08, 06:42
|
|
|
żal .pl
i wy lubicie BRC
za co ? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-08, 07:38
|
|
|
Za solidnosc |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-08, 07:58
|
|
|
widziałeś gdzie się wiercili ?
czy nie ?
silnik już się najadł tylko ciekawie czy wypluł to czy coś nie wlazło między tłok powłokę
-potem panie na lpg więcej oleju spala
solidność wspaniała
jeden reduktor też podejście odpowiednie |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-02-08, 09:47
|
|
|
pepi napisał/a: | żal .pl
i wy lubicie BRC
za co ? |
pepi napisał/a: | solidność wspaniała
jeden reduktor też podejście odpowiednie |
no i sie zaczelo :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|