Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 18:33 [D2 00 4.2PB/LPG
] Zaciski z D3 do D2
|
|
|
Witam. Panowie, co myślicie o wymianie przednich zacisków z d3 do d2? Jak wiadomo hamulce w naszych d2 są dość kiepskie, zbliża mi się wymiana tarcz i klocków, a więc przy okazji może 'coś' by zrobił, aby to trochę poprawić. Wiadomo najlepszym pomysłem byłoby wrzucenie 4tłoczków od s8, ale dostępność gratów do tego jest żadna.Pomyślałem o hamulcach przednik z d3, teoretycznie na tarczach 360 hamowanie powinno się poprawić, pomimo tego, że też 2 tłoczki. Jak się na to zapatrujecie, czy wogule wykonalna jest taka operacja, co trzeba będzie wymienić, wystarczą same zaciski, czy zwrotnicę też trzeba będzie wymienić? Jak myślicie...pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 18:48
|
|
|
mam komplet zaciski zwrotnice tarcze klocki brembo 4 tłoczkowe |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 18:55
|
|
|
Aha, jaka cena i stan. Tam jest pod tarczę 360? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-15, 18:59
|
|
|
Brembo 4 tłoczki ma tarczę 345mm i 2 klocki hamulcowe Lepiej hamuje od 2 tłoczkowego pływającego lucasa |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-15, 20:04
|
|
|
jezdziłem zwykła a8 z napedem na przod i teraz s8 preFl i nie czuje zadnej roznicy chyba i w sumie to nawet niewiem jakie mam hamulce dokladnie ale zaciski napewno oryginały myślalem o tych brembo ale tak szczerze mowiac to sa mi do niczego nie potrzebne a te wystarczaja chyba bo moze jezdze jak dziadek <tjaa> |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 20:56
|
|
|
Skoro masz S, to chyba masz brembo.Ale nie w tym rzecz, napiszcie jak jest z tą zamianą zacisków, na te z d3? |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 21:23
|
|
|
Simone331 napisał/a: | W preFlu siedzi Lucas. |
Dobrze wiedzieć Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 21:32
|
|
|
Piszecie bzdury. Mam ori heble w swojej A8 i do tego prawie nowe bo niedawno zmieniane były i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu a w sytuacjach patowych nie raz pas uratował pasażera przed rozbiciem nosa o deske |
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:04
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Simone331 napisał/a: | W preFlu siedzi Lucas. |
Dobrze wiedzieć Simon, a jak myślisz, czy zaciski od d3 podejdą do d2.Da to coś wogule? |
FOSS ostatnio pisał, że ma zestaw ze swojej D3 i śmiało można to założyć do D2. Nie pamiętam tylko czy tyczyło się to preFLa czy FLa, bo są małe różnice.
Niestety nie mogę odszukać jego konkretnej wypowiedzi, a znalazłem tylko coś takiego:
http://www.a8team.pl/s8-d...-vt10799,15.htm |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
Ostatnio zmieniony przez Simone331 2014-02-15, 22:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:08
|
|
|
Apophis napisał/a: | i hamuja jak trzeba. Jeżdze normalnie i nie miałem jeszcze problemu |
Przy jeździe normalnej to każdemu hamuje jak trzeba, chodzi przede wszystkim o zmniejszenie drogi hamowania z dużych prędkości i przede wszystkim, aby tarcze się tak nie gieły przy tak dużym hamowaniu. W ponad 300 konnym, 2 tonowym samochodzie dobre hamowanie przy spokojnej jeździe, to trochę za mało |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:17
|
|
|
Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km.
Na pewno w S8 są lepsze i założenie mocniejszych da jakis efekt(najlepsze to z RS6 C5)
ale nie mowmy tu że heble sa w D2 do niczego tak jak i słyszałem że światła są do niczego...(to juz inny temat) |
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:26
|
|
|
ja tez uwazam, ze heble w a8 czy s8 umnie sa wystarczajace bynajmniej dla mnie a jezdze dosc dynamicznie ale zauwazylem, ze wiele osob narzeka tutaj na heble ale kazdy robi co chce w swoim aucie tak wiec trza trzymac sie tematu :p |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:31
|
|
|
Apophis napisał/a: | Ale ja na codzien jeżdze po autobanach gdzie duża predkośc to standard i czesto trzeba przed jakims matołem hamować. Załozyłem nowe heble i jest cacy już od kilku tys km. |
A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej? Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego, poprostu mogłyby być trochę lepiej dopracowane. Co jak co, ale te 4tłoczki to powinny być w standardzie, a nie w eskach, gdzie jest raptem 50koni więcej |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-02-15, 22:39
|
|
|
beyer28 napisał/a: | A co się u Ciebie złożyło na te nowe heble?tarcze i klocki, czy coś więcej? |
Tarcze,klocki i przewody oraz płyn. Czyli standard.
beyer28 napisał/a: | Raczej tu nikt nie mówi, że są do niczego, |
No ja nie pierwszy raz czytam i rozumiem własnie że sa do niczego
Inną sprawą jest tez odpowiednie hamowanie bo i ze słabszych hebli można lepiej jesli sie ma troche techniki hamowania a nie pedał w podłoge i niech sie dzieje co chce |
|
|
|
|
|