Autor |
Wiadomość |
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-21, 07:16 [D2 02 4.2PB/LPG
] Nie stabilna praca na benzynie
|
|
|
Witam
Od dawna mam problem z samochodem na benzynie ale nie było kiedy tego naprawić, no i na gazie jest wszystko ok. Mianowicie na benzynie praktycznie jechać się nie da... Dodając gazu strasznie trzęsie autem i przyśpiesza raczej ociężale. Auto nie ma tendencji do zmieniania na benzynę, samo z siebie i pracuje na gazie po prostu wzorowo. Według mnie to może być zasyfiony filtr. Co myślicie? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-02-21, 07:29
|
|
|
Zacznij od filtra , dużo masz benzyny w zbiorniku ? Jak poniżej połowy to zalej prawie pełno i zobacz czy będzie różnica . Podjedź do FOSSa - powinien coś doradzić . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-21, 07:42
|
|
|
Tak jest mniej niż połowa i ciężko odpala. Ale było tak zawsze że się jeździło z ponad połową bo czasami nawet nie chciał zapalić. |
_________________
|
|
|
|
|
Hjeniu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: d2
Pomógł: 6 razy Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 105 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-02-21, 07:51
|
|
|
temat tyle razy walcowany na forum, że aż się linka wklejać nie chce |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-21, 16:25
|
|
|
papajec, polecam poszukać w wyszukiwarce ( pompa paliwa )
Wręcz ogromna kopalnia wiedzy. Lektura na nie jeden wieczór a rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości. Poznasz niesamowitą wiedzę, odkryjesz ściśle trzymaną i skrywaną tajemnice naszego forum. Smoki i elfy to nic w porównaniu z tym co się dowiesz i dołączysz do naszego grona posiadaczy czterech pierścieni i poznasz zasadę -> wymieniając pompę paliwową |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-22, 13:52
|
|
|
Mam 2 pompeczki, obie nowe, jedna jeszcze w pudełeczku, VDO czy coś takiego.
Btw. Poczytałem trochę i na 90% pompa była wymieniana i na 50% u Wioskowych inżynierów więc w 100% jest źle zamontowana |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-18, 19:32
|
|
|
Chciałem jeszcze opowiedzieć o moim problemie, już oczywiście rozwiązanym.
Wszystkiemu był winny kosz paliwa, auto trzęsło bo nie było benzyny, wyskakiwał błąd na desce o awarii.
Byłem u mechanika polecanego z forum i było by może wszystko ok i wystarczyło by kosz tylko poprawnie złożyć gdyby nie to że wywiercono w nim 5 olbrzymich dziur. Zamówiłem kosz z pompką za 500zł (kompletny) zamontowałem i żegnaj problemie.
Przestroga aby nie zostawiać auta u byle kogo...
Kod: | http://zapodaj.net/9f2d1e3d3bd06.jpg.html |
aaaa Potwierdzam Fuse 5/5 |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-23, 23:34
|
|
|
papajec napisał/a: | Byłem u mechanika polecanego z forum i było by może wszystko ok i wystarczyło by kosz tylko poprawnie złożyć gdyby nie to że wywiercono w nim 5 olbrzymich dziur. Zamówiłem kosz z pompką za 500zł (kompletny) zamontowałem i żegnaj problemie.
Przestroga aby nie zostawiać auta u byle kogo...
Kod: | http://zapodaj.net/9f2d1e3d3bd06.jpg.html | |
Tak jak mówiłem, z tymi dziurami nie mogło poprawnie działać |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-03-24, 07:51
|
|
|
Wyjałes kosz z czujnikiem? <jezu> |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2014-03-24, 11:42
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Wyjałes kosz z czujnikiem? <jezu> |
No nie żartuj.... a to wogóle jest wykonalne?
Oczywiście, że nie razem w jednym momencie - najpierw czujnik poziomu paliwa a później oddzielnie cały kosz.... i montaż w odwrotnej kolejności <tjaa>
Zdjęcie wykonane podczas rozmów nt. konstrukcji tegoż elementu i pewnie dlatego czujnik jest razem z koszem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|