Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB ] Zakłocenia pracy silnika  
Autor Wiadomość
patr1 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Wiek: 47
Dołączył: 30 Gru 2013
Posty: 26
Skąd: Gniezno
Wysłany: 2014-02-26, 20:17   [D2 95 4.2PB ] Zakłocenia pracy silnika

Witam wszystkich. Mam taki problem w moim A8 : jak już auto w miarę się rozgrzeje to gdy stoję na światłach lewarek skrzyni jest w pozycji D , hamulec wciśnięty to silnik tak jakby na chwile ( ułamek sekundy ) przerywał pracę - czasami częściej , czasami rzadziej , obroty gdy stoję na D są w granicach 700. Jak przełączę na P lub N to żadnych przerw nie ma i silnik pracuje równo bez żadnych zakłóceń . Jak stoję na D to też pracuje równo tylko jakby na chwilę tracił zapłon. Macie koledzy jakieś sugestie? Pozdrawiam
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2014-02-26, 20:44   

VAG-a podepnij i sprawdź, może będzie odpowiedź co go boli
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-02-27, 13:40   

A rozrząd dawno robiony?
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-02-27, 14:20   

Na zimnym i na rozgrzanym masz takie objawy?
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
Marcin1981 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 313
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-02-27, 15:43   

Ja bym stawiał na fajki cewek zapłonowych .Przebicie do bloku silnika miałem to samo.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-02-28, 08:57   

Zakłócenia pracy silnika na wolnych to chyba zmora naszych silników. Mam podobnie (raz silniej raz słabiej). Ale szukając dziury w podciśnieniu (od tego też silnik dostaje wariacji) odłączyłem przewody znajdujące się przy grodzi (połączone z przepustnicą, taka mała plątanina gumowych przewodów). Zaślepiłem co trzeba i co się okazało? Silnik zaczął pracować zdecydowanie równiej, praktycznie bez drgawek. Ale jest jeden mały problem, pozbywamy się tym samym hamulców <lipa>. Dziury w przewodach nie znalazłem (ani też w połączeniu wtryskiwacze - blok silnika), a po odłączeniu powyższych przewodów jest znaczna poprawa. Czy to znaczy, że jest problem z pompą hamulcową albo coś w pobliżu?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-28, 09:01   

stan, a próbowałeś czyszczenia przepustnicy ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-02-28, 09:23   

Od tego zaczynałem.Do tego wymiana świec, sprawdzenie cewek (wymienione są na nowe te proste "długopisy" łączące świece z cewką, spryskanie kontaktem jakichkolwiek połączeń typu kostka gdziekolwiek (przy przedniej szybie, od strony pasażera też), łącznie z masą. I nic nie dało mi takiej poprawy jak właśnie odłączenie podciśnienia.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-02-28, 10:45   

A gruchy sprawdzałeś ? Może membrany popękane są .Ale skoro przewody podciśnienia sprawdzałeś to na pewno i to.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-02-28, 10:54   

Chodzi bez problemu, jak pociągnę za druta <hihi> (oczywiście od gazu), wciąga gruchę <okioki>.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-02-28, 10:59   

Gdzieś musi uchodzić to ciśnienie.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-02-28, 11:03   

Nie daje mi spokoju pompa hamulcowa i całe servo. Jak pisałem wcześniej, jeśli pozbędę się hamulców jest zdecydowanie lepiej (będę chyba jeździł bez, zaoszczędzę na tarczach i klockach <amasz> ).
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-02-28, 11:27   

Sprawdź jeszcze raz wszystko , zaczynając od samej pompy , tej w nadkolu.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
stan 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Stanisław
Jeżdzę: A8 D3, V70 II
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 138
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2014-02-28, 11:32   

tutenhamon napisał/a:
tej w nadkolu.
NOOOOOO właśnie tu jeszcze nie sprawdzałem ;(
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-28, 11:49   

tutenhamon, jest pompa w nadkolu ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.