Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn  
Autor Wiadomość
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-31, 11:27   [D2 ALL ] Tryb awaryjny przy prawidłowo działającej skrzyn

Witam.Mam pytanko.Postanowiłem dziś wymienić bezpieczniki na nowe i przekręcając stacyjkę wyświetliły się mi wszystkie P R N D 1 2 3 Na czerwono (tryb awaryjny). Bezpieczniki wymieniłem zgodnie z instrukcją( wydaję się mi że one nie mają nic do tego że fis pokazał awarię) Skrzynia chodzi dobrze bez ślizgów itp.Co może być powodem tego zjawiska? :/
_________________

 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-01-31, 11:42   

trzeba podlaczyc [pod vaga vo vez tego ciezko powiedziec mogla przeciez sie poporstu sypnac skrzynia.....
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-01-31, 11:44   

musiales moze cos popieprzyc skoro bylo dobrze. Sprobuj zresetowac maszyne i podepnij sie potem aby pokasowac bledy czujnikow i spadku napiecia. Gdyby problem nie ustapil to wpinaj sie pokoleji w silnik i skrzynie i szukaj. Skrzynia moze wejsc w tryb awaryjny z roznych powodow i wcale nie musi to byc spowodowane jej usterka a np bledem z silnika, spadku napiecia sterownika itd itp
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-31, 11:55   

Przełączając na postoju bieg D, auto chce jechać -nic nie stoi ani się śliska.Tak samo z Biegiem R. :-| Dzięki troszkę się uspokoiłem

I jeszcze jedno. Czy te zjawisko(tryb awaryjny przy normalnie działającej skrzyni) ma jakiś ujemny wpływ na pracę auta?
_________________

 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-01-31, 20:19   

Tak, gdy załącza się tryb awaryjny skrzyni, auto jedzie do przodu tylko na 3-cim biegu.
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-31, 20:26   

SJake napisał/a:
Tak, gdy załącza się tryb awaryjny skrzyni, auto jedzie do przodu tylko na 3-cim biegu.


Jeśli dobrze zrozumiałem Jacek. W moim przypadku od razu rusza na D.Czyli raczej jest ok?
_________________

 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-01-31, 20:56   

Jesli nie pala Ci sie kontrolki PRND123 na czerwono - to nie masz trybu awaryjnego.

Jesli się palą i wrzucasz D to samochód, jesli skrzynia w ogole może - to rusza i jedzie i tak tylko na 3-im biegu.

Nie powinno się jezdzić na trybie awaryjnym, bo mozna narobić sobie tylko więcej kosztów.

Podłączałeś VAG?
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-01-31, 21:02   

SJake napisał/a:
Jesli nie pala Ci sie kontrolki PRND123 na czerwono - to nie masz trybu awaryjnego.

Jesli się palą i wrzucasz D to samochód, jesli skrzynia w ogole może - to rusza i jedzie i tak tylko na 3-im biegu.

Nie powinno się jezdzić na trybie awaryjnym, bo mozna narobić sobie tylko więcej kosztów.

Podłączałeś VAG?


Jadę we wtorek. :-| I od razu wezmę psa do weterynarza bo ma biegunkę.
Cholera zmartwiłeś mnie.Skrzynie w audi a8 to jednak niewypał
_________________

 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-02-01, 01:01   

Daj jej węgiel w kapsułkach i zapewnij dostęp do swiezej wody.

Kanapę obłuż grubą folią malarską, co by Ci nie nasrała na skóry, bo nie doczyścisz...

ale do wtorku powinno już jej przejsc.

Skrzynie - jak to skrzynie - jak ktoś nie dba, nie dbał - to predzej czy pózniej musi paść. W A8 sa skrzynie typowo ciśnieniowo - olejowe - trzeba o tym pamietać i dbac o czystość.

Nie martw się... moze być jakaś pierdoła.

Kiedy wymieniałeś olej i filtr?
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 10:57   

Olej czysty, jednak nie wymieniałem ani nic nie dolewałem.Dużo osób jest zdania że jeśli skrzynia pracuje dobrze lepiej nic nie wymieniać a tym bardziej dolewać.Niestety nie mam swojego kabla do vaga i muszę czekać w kolejce do jutra. Czy jeśli jest to wina oleju, może ona przejść w tryb awaryjny? :oops:

Nie wciskam jej w obroty,jeżdze raczej spokojnie. Od 5 lat mam tylko automaty i nigdy nie miałem problemów ze skrzynią
_________________

 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-01, 17:22   

sa dwie opcje:
albo skrzynia chodzi w trybie awaryjnym i wtedy wszystko swieci na czerwono caly czas, auto jedzie nie zmienia biegow, ciezko rusza z miejsca (wtedy jest tryb awaryjny) lub wszystkie biegi swieca na czerwona a skrzynia pracuje normalnie czyli rusza ostro i zmienia biegi to problem moze byc w elektronice czyli cos gdzies sie odlaczylo czy zasniedzialo stad bledne wskazania na liczniku. Musisz sie okreslic czy ona faktycznie jest w trybie awaryjnym czy tez nie. Czy resetowales wszystko?
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 19:32   

Przed chwilką wróciłem z diagnostyki auta.Skrzynia jest ok.Ale wyskoczył mi błąd 00526.Jeśli dobrze rozumiem chodzi o czujnik świateł stop.Wszystko na fisie świeci ok ale pokazał się komunikat .....



Poza tym pokazało mi.
Podst.2Sonda 1
Podst.1+2 Sonda 1 ,Obwód grzania Co o tym myślicie?

SJake co o tym sądzisz :?: :-)
_________________

 
 
tomekzabrze 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 306
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2010-02-01, 19:38   

to w ktorym momencie zaplaa ci sie wszystko na czerwowo i co sie dzieje ?
 
 
PEPOL D2 
Moje A8



Rocznik: 1988
Silnik cm3: 5.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Mercedes Benz 500 Sec
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Gru 2009
Posty: 276
Skąd: wlkp
Wysłany: 2010-02-01, 19:49   

Po skasowaniu błędów nic się nie pojawia.Wszystko na fisie wskazuje ok, wyskakuje to co napisałem wyżej. Skrzynia nie wchodzi w tryb awaryjny (WIEDZIEŁEMM) Natomiast powiedziano mi w warsztacie że może być coś z czujnikiem świateł stopu.I to może mieć wpływ na to że zapaliły się mi wszystkie PRND123 na czerwono a skrzynia w ogóle nie weszła w tryb awaryjny.Powiedziano mi również że nie można wymieniać oleju w skrzyni (Takie samo jest stanowisko Audi De w tej sprawie) ,lepiej jest dolać niż wymieniać. :-o

Czekam na wiadomość od Was.Co o tym zjawisku sądzicie?.......
_________________

 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2010-02-01, 19:55   

jesli czujnik jest sprawny to daje sie skasowac a jesli nie da sie go skasowac t jest do wymiany badz przeczyszczenia. A tak w nawiasie,test robi sie na wcisnietym hamulcu i jak wywali ten czujnik przy wcisnietym hamulcu to do wymiany. Zjawisko normalne, mnie w tych autach juz nic nie zdziwi. Przyczyna tego moglo byc cos w elektronice jak pisalem wyzej. Pojezdzisz troche i wepnij sie znowu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.