|
Autor |
Wiadomość |
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-03-12, 07:40 [D3 04 4.0TDI
] Poci się na łączeniu skrzyni z silnikem
|
|
|
Witam,
Jak w temacie, zauwazyłem, że jest delikatny(nie nazwał bym tego wyciekiem) olej na łaczeniu skrzyni z silnikiem. Jeszcze tego nie rozbieraliśmy z mim mechanikiem ale chciałem zapytać co o tym sądzicie? Może to byc wina tylko uszczelki czy może wyjść na grubszą robotę?
Niedługo szykujemy się na grubszą zabawę z autkiem i chciałem się uzbroić w gotówkę i ewentualnie jakieś części |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
Endrju_b
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: triptronic
Zasilanie: ON
Imię: Endrju
Jeżdzę: Audi A8 D3 2006 3.0 tdi Q
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Podkarpackie
|
Wysłany: 2014-03-27, 11:46
|
|
|
Ja bym postawił na uszczelkę od wału od strony silnika..... uszczelka grosze gorzej ze skrzynię trzeba odsunąć.. kup sobie obie uszczelki (od silnika i od skrzyni od konwertera)jak mechanik ma dobre dojścia w hurtowni to najwyżej jedną zwróci ... |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2014-08-26, 12:40
|
|
|
U mnie też się poci,i jak tam zrobiłeś trzeba skrzynie wyjąć czy wystarczy tylko odkręcić i rozsunąć ?? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Kaktus
Użytkownik
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kacper
Jeżdzę: D3
Dołączył: 05 Maj 2013 Posty: 43 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-08-28, 07:17
|
|
|
mi w 4.2 powiedzieli ze sie poci ale powiedzieli ze trzeba wszystko wyjmować. koszt około 5 tyś;( |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-06, 17:21
|
|
|
drago_o napisał/a: | Szczerze nie robiłem tego osobiście i nie jestem w stanie odpowiedzieć. Wymieniłem komplet uszczelek i jest oki |
A żeby wymienić te uszczelki trzeba opuszczać skrzynię? |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-02-07, 18:36
|
|
|
a no trzeba, inaczej nie dojdziesz do tych uszczelniaczy |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |