Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-16, 21:27 [D2 99 4.2PB/LPG
] Amortyzatory TRW
|
|
|
Zakładał je ktoś do naszych bolidów
jak się spisują .
Mam jeszcze możliwość MEYLE zakupić w fajnej cenie
SACHS- Bilstein- odpadają . |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-03-16, 23:59
|
|
|
Ja mam ten wynalazek-chyba made in france picało na nich jak dobrze pamiętam. Ogólnie ok ale miałem wcześniej czerwone i te sa jak dla mnie za miekkie. |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2014-03-17, 07:40
|
|
|
pepi, ja bym sie skusil na Twoim miejscu. Teraz TRW daje gwarancje na 3 lata bez limitu kilometrow. Jedynie trzeba zachowac pudelka i paragon. Wiec naprawde warto :-)
bo jak nie to tylko Kayaba jak nie chcesz Sachsa i Bilsteina :-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-17, 08:11
|
|
|
KYB nie robi do a8 tylko do a6
i jest to samo tylko mocowanie z dołu 2-3 cm jest inne
czyli niższe amory
robiłem nie dawno jednemu panu takie druciarstwo ale ja w swym aucie nie chce się bać że spaw puści .
Jak gość się uparł to ma co chce ale za 200 pln nawet nie całe różnicy w cenie się opłaca ??
z używek się wyleczyłem jak mi czwarty się wylał z lewej strony |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-03-17, 12:15
|
|
|
mam z tylu zalozone, zrobilem 5tys km i nadal dzialaja |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-17, 14:50
|
|
|
no 5 tys to by dały radę te za 140 zł germany coś tam
fajnie tłumią /ile procentów mają ?
Bo nie raz nowe amory potrafią mieć coś koło 60 % a to już leka żenada jest |
|
|
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-03-17, 15:46
|
|
|
ja miałem trw w poprzedniej a8 i nic się z nimi nie działo w tej chwili mają 2lata ,kolega był nią na przeglądzie w tamtym tygodniu i przód 69 procent .Według mnie są trochę twarde. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-17, 20:05
|
|
|
Ja mam bilsteiny i nie narzekam |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-17, 21:22
|
|
|
Przeglądy amortyzatorów w SKP nie są w ogóle miarodajne, więc nie radze sie nimi sugerować. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-18, 07:29
|
|
|
no nie ale niektóre markowe produkty to syf jeden wielki
co można powiedzieć że jak przed wymianą było 51 % po wymianie na nowych wskazało 49 % na tej samej stacji w ten sam dzień
amory znanej marki na M....
rozumiem że amortyzator za 100 zł może być taki ale nie za trzy razy tyle |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-18, 08:29
|
|
|
Przyklad Matiza. Gdy przy tescie 2 osoby nie siada z tylu by go dociazyc test jest niemiarodajny. im nowsze tym gorsze wyniki. przy 12 letnim samochodzie mam wyniki lepsze niz przy nowym |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-18, 13:07
|
|
|
matiz to nie auto |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2014-03-18, 17:08
|
|
|
Dowcip chyba znasz...
Cytat: | (...)Jeszcze jedna setka. Tfu! Jeb... matiz ... |
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-03-19, 18:33
|
|
|
zakupiłem TRW |
|
|
|
|
|
|
|
|