Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 preFL ALL ] Regeneracja zacisków - dwutłoczkowe LUCAS  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-19, 18:59   [D2 preFL ALL ] Regeneracja zacisków - dwutłoczkowe LUCAS

Przedstawie foto poglądowe reperaturki zacisku A8 D2 preFL Dwutłoczkowy LUCAS.

Zestaw dostępny na aukcjach zagranicznych koszt z przesyłką do 300zł

Wrzucam na razie fotki wymiarów elementów i co ważne rozmiaru tulejek.
Sprawozdanie z przebiegu regeneracji zamieszczę później jak znajdęchwilkę











_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-20, 17:16   

Dobrze, że wogóle gdzieś udało się to znaleźć, tylko szkoda, że aż za granicą :/ Same gumki to chyba nie problem, ale dostępność samych tłoczków <lipa> Sprawozdanie się przyda napewno <okioki>
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-03-20, 20:38   

Robota nie jest ciężka i trudna :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-23, 16:49   

Dzisiaj wrzucam fotki z etapów składania zacisków.
Zaciski malowane farbą Fluorescencyjną żółtą (nie polecam spraya malowałem 5x i dalej przebija ) lepiej pędzlować i 2x starczy ale mniejsza z tym wyszło jak wyszło. (może w nocy będą świecić :D )

























_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-23, 17:32   

Fajnie ze powymieniane gumki, ale z jakoscia i dokladnoscia malowania to sie zbytnio nie postarales :P
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-03-23, 21:35   

Też mi się nie podoba malowanie
Ale nie uznaje farb spray wywaliłem 3 puszki. W poprzednich autach malowałem pędzelkiem i wyszło ładniej. Tutaj farba po prostu oczkowała tak jakby były tłuste zaciski a były wyszczotkowane i odtłuszczone. No trudno nie będę z nich jadł.
Nie umiem sprayem malować :D albo takie farby.
Temat powstał głównie dla wymiarów tulejek i innych części zacisku.
A zaciski po 100km i tak będą czarne zapewne.
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2014-03-23, 21:49   

skoro mowisz ze odtluszczone to mogla byc felerna farba, albo wymagala jakiegos podkladu ;) trzeba bylo szlifnac papierem sciernym ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Kuba123 
Użytkownik


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 30
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 41
Skąd: Morąg
Wysłany: 2015-02-18, 21:14   

Końcówki są sztywne zrobiłem zawieszenie i wszystko jest przejrzane mi się wydaje że to ten zacisk że cieszko chodzi bo ja w miejsce gumek wstawiłem kawałek wężyka gumowego i zacisk ciasno i cieszko teraz chodzi a np maglownica moze tak nawalać że pulsuje kierownica?
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-02-19, 09:51   

Jeżeli masz bicie i uważasz że to przez zaciski to na pewno masz krzywe tarcze.
ale to na podnośniku da się sprawdzić.
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-19, 13:50   

Warto przy okazji sprawdzić bicie piasty.
_________________
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-08-06, 17:01   

Odświeżę temat....

U mnie w aucie po rozgrzaniu zacisk wpada w delikatne wibracje... podczas powolnej jazdy słychać charakterystyczne.... Łułułu... objaw ustaje w delikatnym wciśnięciu hamulca. Rant tarczy zeszlifowany, zresztą zamówiłem nowe klocki i tarcze.

Zresztą kołem można swobodnie obracać.... ale to buczenie doprowadza mnie do białej gorączki

znalazłem w niemczech taki zestaw.... wydaje się, że jest to ten sam ?

http://www.ersatzteile-in...-CALIPER/204324
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-06, 17:13   

I co myslisz że to pomoże? Chłopie mając nowe heble czyli klocki i tarcze nie chciałem wymieniac na inne więc zabrałem się za regeneracje. Zakupiłem do tego celu drugi komplet w lepszym stanie i dorabiane na wymiar tulejki. Wszelkie gumki i co trza sa ok,tłoczki bez żadnych nadżerów,nasmarowane,tulejki dobrane na wymiar jak trza. Po założeniu zrobiła sie cisza bo zaciski rzekotały,pukały i powodowały piszczenie jak hamujący pociąg. Szczesliwy byłem miesiąc! Jako że z tych uzywanych jeden był prawie nowy to sie trzyma a drugi porobiony już ma spowrotem luzy.

Te hamulce sa zwyczajnie złomami juz od nowości i juz zaopatrzyłem sie w ATE z D3. bez cisnienia sobie pozbieram graty i wymienie na lepsze.

Mimo że moje heble hamuja dobrze i nawet diagnosta na przeglądzie pochwalił że super to mam ich dość.
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-08-06, 17:56   

Zabilem w esce kilka kompletow tarcz, stuki, wiecznie bicia na kierownicy. Zapodalem zaciski z A6 C6, lekko podfrezowalem jarzma i zwronice, do tego tarcze z A6 C5 tej samej srednicy tylko o mniejszym odsadzeniu i od pol roku spokój.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-06, 19:08   

Bicia nie miałem odkad wymieniłem stare zwichrowane tarcze i nie mam dalej problemu z samym hamowaniem. 2-3 hamowania i puchną i to mi sie nie podoba. oraz problemy ze stukającymi zaciskami które z czasem brzmią jak polonezowskie kołpaki i jak wspomniałem powoduja efekt lokomotywy hamujacej na stacji...
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-09-07, 09:24   

Panowie nie bede zakladal nowego tematu ale dorzuce swoje piec groszy.
Udalo mi sie uporac z problemem tluczacego pukajacego zacisku.
Winowajcom okazala sie napuchnieta peknieta guma dokladnie ta :


ktora wchodzi tutaj :


moja pekla na pol i w srodku przy hamowaniu sworzen tlukl sie o obudowe, gumy nie dostalem nowej bo i pewnie ciezko pozatym byla sobote po poludniu, jako ze przyszly tesc to mechanik, dysponowal calym kartonem uzywanych roznych gumek nazbieranych przez lata, zatem dorobilem "zamiennik" i jak reką odjal, zero stukania, pozostalo piszczenie ale moze to byc tez spowodowane konczacymi sie klockami, nie wiem nie sprawdze bo juz zamowione heble z d3 :] tak czy siak warto sobie rewizje zaczac od tego.
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.