Autor |
Wiadomość |
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-19, 20:09 [D2 99 4.2PB/LPG
] Długo się nagrzewa
|
|
|
Witam mam takie pytanie bo coś mój gad długo się nagrzewa
do temperatury 90 to chyba ponad 13 kilometrów troszkę sporo co nie ?
Termostat mam nowy Wahler .
jak już złapię temperaturę trzyma idealnie
Jaki odcinek jest u was 6-7 ? |
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-04-19, 20:32
|
|
|
90st mam po przejechaniu 2.5km ,na lpg przełaczy się po przejechaniu 1km (delikatnej jazdy)i ma 60 st .w zimie trochę dłużej |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-19, 20:46
|
|
|
Przy temp 0 stopni. Odpalam, wyjeżdżam z podwórka, zamykam bramę i wsiadam do auta. Ujadę 800m silnik łapie 20 stopni bo przełącza się na gaz. 2km i jest 90
pepi, termostat to ciężka sprawa. Często zdarza się tak że kupujesz już wadliwy nie będąc tego świadomy. Sprawdź VAG-iem jaką widzi temperaturę. Może po prostu coś szwankuje w czujnikach. Inna sprawa jest taka że za powierza się układ. Nie masz ubytków płynu chłodzącego? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-04-19, 21:01
|
|
|
Dokładnie, max 3km i laga stoi pionowo. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-04-19, 21:06
|
|
|
to ja tez musze miec cos nieteges bo do 60 łapie szybko temperature a do 90 dosc opornie idzie |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-19, 21:08
|
|
|
Jeśli to elektryka to nie jest takie złe. Ale jeśli faktycznie motorownia nie łapie temperatury roboczej to lepiej się tym zająć. Niedogrzany silnik to najgorsze co może być. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-20, 07:19
|
|
|
no to mamy problem <jezu>
dziwne jest to że jak złapie to już trzyma ,temperatura pokazywana na zegarach jest prawidłowa
powoli mam dość tych części do a6 v6 kupiłem taki 92 otwarcia jakiś za 29 pln
bo partacze w aso nie wymienili przy pasku
i było ok a tu chciałem raz a dobrze i wyszło jak zawsze
to wiecie dlaczego mam 10 przejścia na lpg
http://www.alejasamochodo...+termostat.html
o taki
montował ktoś zamiast 87 w a8 92 ??? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-20, 07:58
|
|
|
pepi, Może bez paniki. Podepnij kompa i zobacz jaka temperatura idzie na zegar a jaką widzi ecu skoro nie masz wycieków to od tego trzeba zacząć. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-20, 12:01
|
|
|
no mam dobrą już sprawdzałem
wyciek miałem ale mały opaska na reduktorze mi puszczała
już go nie ma .
ale płyn gdzieś mi znika <niewiem> tylko teraz w bardzo małych ilościach |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-20, 12:12
|
|
|
pepi napisał/a: | no mam dobrą już sprawdzałem |
Znaczy się prawidłową widzi a pokazuje na zegarze inaczej czy faktycznie jest taka jaka na zegarze.
Drobne wycieki są denerwujące bo ciężko je zlokalizować. Może to być opaska, reduktor, gdzieś na przewodach. Najgorsze jest to że mamy ciasno pod maskami i ciężko jest co kolwiek zlokalizować |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-20, 12:48
|
|
|
no ja wiem gdzie mi puszcza ale nie dam rady tam dojść bo jest taka opaska samozaciskowa
Sprawdzałem na jesieni i temperatura płynu jest podobna według kompa benzyny lpg i zegarów .
Jak zmieniałem motor to dałem nowy termostat i od tamtego czasu było coś nie tak z układem chłodzenia
potem jak przyszły mrozy to się objawy nasiliły ,
nawet sterownik lpg zmieniłem bo tech nie dawał rady z parownikami walczyłem przepinałem zasilanie itp ale nie dało rady |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-20, 16:14
|
|
|
Trzeba się jakoś tam dostać. Sprawdz rano. Odpal autko i niech pochodzi z 10 min na wolnych obrotach. Wyłącz ogrzewanie. Po tych 10 minutach zgaś i zobacz czy chłodnica zrobiła się ciepła. Jeśli tak to będzie wina termostatu. Może się nie domykać do końca i dlatego ciężko łapie temperaturę. Potem jakoś sobie już radzi wiskozą. Dobra sprawa jest sprawdzanie temperatury chłodnicy odległościowym termometrem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-04-20, 21:07
|
|
|
mam elektryczny
niby nie puszcza bo nawet zapodałem przy chłodnicy w akcie desperacji czujnik od lpg
temperatura płynu delikatnie wzrosła
ale termostat ma ten taki otworek przelewowy |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-21, 11:23
|
|
|
A po co w termostacie otworek przelotowy? On powinien być szczelny. A jego robotą do której jest stworzony to regulowanie temperatury czyli płynne otwieranie się i zamykanie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-04-21, 13:44
|
|
|
ernesto napisał/a: | A po co w termostacie otworek przelotowy? On powinien być szczelny. A jego robotą do której jest stworzony to regulowanie temperatury czyli płynne otwieranie się i zamykanie. |
Otworek jest do odpowietrzania |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|