Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam  
Autor Wiadomość
Michal1992 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-23, 21:33   [D2 ALL ] Nie pali na trzeci cylinder już nie wiem co mam

Witam tak jak w temacie, moja Audiola nie pali mi na 3 cylinder i już nie wiem co mam robić.

Świece nowe, cewki sprawdzone moduł też sprawdzenie VAG nic nie mówi poza tym że nie działa trzeci cylinder, nie ma różnicy czy jest na benzynie czy na gazie.

Jedna rzecz mnie martwi pod jeden kabel wychodzący z komputera podpięta była instalacja gazowa i teraz tak: wyglądało jak by nie dawał sygnału bo samochód nie chciał przełączyć sie na gaz, gdy kabel od instalacji gazowej został odczepiony i podpięty do innego instalacja zaczęła działać a tłumacząc wyglądało to jak by z komputera nie wychodził sygnał który idzie na trzeci cylinder wiec oddałem komputer do "magika" który zajmuje się sprawdzeniem i naprawą. I w tym momencie liczyłem że moje problemy się skończą ale niestety magik powiedział że komputer jest w 100% sprawny...

W tym momencie złapałem doła i już nie wiem co robić i czego szukać... A i sprawdziłem kabel który powinien podawać sygnał pod kątem czy nie został gdzieś zerwany i miernik wskazał że kabel nie uległ uszkodzeniu.

Więc teraz proszę o pomoc bo już nie wiem co robi... :-(
_________________
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-23, 21:43   

Czy jesteś w 100% pewien że nie ma iskry na tym cylindrze? Może nie dostaje paliwa? Błąd brak zapłonu lub wypadanie zapłonu może równie świadczyć że nie ma iskry jak i o tym że nie otrzymuje paliwa czyli nie ma Bumm w komorze spalania
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal1992 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-23, 22:04   

Co do dostarczania paliwa i na bp i lpg jest to samo.
rzeczywiście VAG pokazuje wypadanie zapłonu
A zgodnie z tym co piszesz mogę wymienić jeszcze świece miejscami ale 10tys km tem wymieniałem komplet i kupiłem naprawdę porządnej firmy

A co do modułów są dwa i gdy zmieniłem stronami to pokazało wypadanie na 4 cylindrze czy to będzie sugerowało że moduł jednak padł i co z tym sygnałem z komputera czemu komputer od LPG go nie dostawał?
_________________
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-23, 22:16   

Michal1992 napisał/a:
Witam tak jak w temacie, moja Audiola nie pali mi na 3 cylinder(


Michal1992 napisał/a:
A co do modułów są dwa i gdy zmieniłem stronami to pokazało wypadanie na 4 cylindrze czy to będzie sugerowało że moduł jednak padł


Skoro podmieniłeś moduły i najpierw miałeś wypadanie na 3 a potem na 4 to wygląda to na uszkodzony moduł.
Moduły odpowiadają 1,4,6,7 i 2,3,5,8. Najpierw zlikwiduj tą usterkę wymieniając moduł nawet na używany oryginalny sprawny
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Michal1992 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-23, 22:42   

Hmm jeśli takie jest ułożenie to może rzeczywiście możesz mieć rację jutro z rana kupię moduł i podmienię na nowy i dam znać co i jak.
_________________
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-04-24, 00:09   

Miałem to samo jak padł moduł zapłonowy. A dzieje się tak gdyż sterownik silnika wykrywa brak zapłonu na danym cylindrze i przestaje podawać sygnał na wtryskiwacz benzynowy. Następnie sterownik gazowy łapie błąd z powodu braku sygnału wtrysku i nie przełącza na gaz.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Michal1992 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 26 Paź 2013
Posty: 9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-04-24, 20:03   

Dziś zmieniłem moduł i już jest wszystko ok i bardzo dziekuję za pomoc. Teraz biorę się za kolejne niedziałające elementy samochodu takie jak klimatyzacja i tempomat
_________________
Audi A8 4.2 cud, miód i maliny
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-04-25, 05:20   

Michal1992, Gratulacje ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-19, 23:30   

Podepnę się pod temat, żeby nie tworzyć tysiąca nowych, bo jak czytam forum to trochę już o tym było.
Objaw mam następujący - jak silnik jest zimny muszę długo kręcić żeby go odpalić. Jak odpali, to chodzi niby równo ale jak wrzucę bieg i chcę ruszyć to gaśnie. Musi pochodzić dobre 2 minuty a czasem i dłużej, żeby można było nim jechać. Zauważyłem też że trochę za wolno schodzi z obrotów, a i ostatnio na nagrzanym silniku po dodaniu gazu zaczęły nawet falować wolne obroty. Miał ktoś podobny problem?
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-05-20, 06:32   

Truten napisał/a:
Objaw mam następujący - jak silnik jest zimny muszę długo kręcić żeby go odpalić. Jak odpali, to chodzi niby równo ale jak wrzucę bieg i chcę ruszyć to gaśnie. Musi pochodzić dobre 2 minuty a czasem i dłużej, żeby można było nim jechać.

Ile benzyny w baku? Jak mniej niż 1/2 to dolej na 3/4. Jak problem ustąpi, to wina pompy paliwa lub jej osadzenia w baku.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-20, 20:30   

Też to podejrzewałem i dolewałem benzyny ale to nie to. Niezależnie od ilości paliwa ten sam objaw. Tuż po kupnie przy odpalaniu w kabinie śmierdziało paliwem, wykryłem wyciek przed tą "listwą wtryskową" jeżeli tak to mona nazwać i uszczelniłem. Myślałem, że to mogło być powodem takiego zachowania, w sensie, że np. przez noc spada ciśnienie w listwie, przy obróceniu kluczykiem pompa pompuje tylko chwilę i nie ma wystarczającego ciśnienia w listwie. Ale to nie to...
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-20, 23:50   

Truten, zakręć butle i wyłącz gaz. Pojeździj kilka dni tylko na benzynce i zdaj relację ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Truten 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Oliwier
Jeżdzę: D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 51
Skąd: Zamość
Wysłany: 2017-05-27, 14:59   

Hej, pojeżdzone na samej benzynie. W sumie to nie było różnicy w zachowaniu w stosunku do tego co napisałem. Potem włączyłem już gaz i pojeździłem trochę ostrzej używając tiptronica. Wcześniej tego nie zauważałem ale na tiptronicu się to bardzo uwidoczniło, że jak mu porządnie wcisnę gaz na dowolnym biegu to zakrztusza się i momentalnie przełącza na benzynę, niezależnie od prędkości obrotowej. Na benzynie trochę lepiej ale też go dusi.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-05-27, 21:07   

A błędy jakieś masz w ECU?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-27, 21:53   

Truten, miałeś pojeździć na benzynie a nie spróbować jazdy bez LPG <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.