Autor |
Wiadomość |
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
Wysłany: 2014-05-05, 17:41 [D2 95 4.2PB
] Naprawa zagłówków tylnych .
|
|
|
W końcu wziołem się za tą naprawę bo pogoda ładna i brak zajęcia daje mi się we znaki .
A wiec potrzebujemy:
1- wkrętarkę
2- klucz nr. 8
3- szlifierka kątowa lub brzeszczot
4- wężyk 2x 4cm
5- opaski zaciskowe lub inny myk który ja zastosowałem .
6- chęci <okioki>
Odkręcamy dolną kanapę 2 wkręty
Unosimy lekko do góry i odsuwamy w kierunku przednich siedzeń
Wykręcamy wkręty z pod oparci sztuk 2
Oparcie unosimy do góry aby wypiąć z haków i odsuwamy oparcie
Tak wyglądają haki za oparciem z których trzeba wypiąć oparcie
Namierzamy silniczki które mieszczę się w środkowej części oparcia szt.2
Demontujemy je i wypinamy linkę
Wycinamy około 8 mm pancerza
Po czym łączymy pancerz wężykiem i zaciskamy końcówki
Wkładamy linkę do skróconego już pancerza ,montujemy w obudowę silnika i przykręcamy silniczek
I gotowe
Z drugim mechanizmem zagłówka postępujemy podobnie
Po czym składamy wszystko w odwrotnej kolejności , I możemy się cieszyć ze sprawnych tylnych zagłówków.
A oto efekt końcowy:
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
I to by było na tyle. |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-05, 19:11
|
|
|
Artur jesteś wielki
Dziękuję w swoim imieniu i pewnie kolegów za fotorelację. Ja się zabieram w przyszłym tygodniu. Powiedz mi jeszcze czy linka spokojnie wychodzi z silniczka i pancerza ? Z pancerz znaczy się gdzie jest jej drugi koniec ? Też nie będzie problemów z ucelowaniem ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-05-11, 13:58
|
|
|
No więc
Przyłączam się do szczęśliwego grona z działającymi zagłówkami.
Szczerze 30min roboty i można się cieszyć bajerem
Dziękuje Arturo jak się stykniemy na zlocie to stawiam kawkę |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
wilku
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 10 Lip 2014 Posty: 96 Skąd: Leszno/Oslo
|
Wysłany: 2014-08-14, 22:56
|
|
|
Mam pytanko duzo roboty zeby dolozyc sobie takie elektryczne zaglowki z tylu posiadam D2 po
Lifcie pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-10-19, 18:26
|
|
|
Super tutorial. Dzięki.
Właśnie jestem po wykonaniu naprawy.
Od siebie mogę dodać tyle, że oryginalne pancerze z łatwością przecina się nożem do tapet, nie potrzeba brzeszczotu.
Dokładnie tak samo przebiega naprawa pompowanego oparcia kanapy (niedziałające przyciski góra/dół na kółku sterowania) |
|
|
|
|
sebek1195
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29 Dołączył: 30 Lip 2014 Posty: 41 Skąd: ostrowiec sw
|
Wysłany: 2014-10-19, 22:38
|
|
|
Konradviper, możesz rozwinąć temat braku pompowania? U mnie jest z tym problem lecz w przednim rzędzie. Podejrzewam że zasada będzie ta sama. Masz jakieś foto ? |
|
|
|
|
|
|
|
Konradviper
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Konrad
Jeżdzę: S8 D2 ahc i A80 b2Q ahc
Dołączył: 24 Lip 2014 Posty: 85 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-12-02, 22:58
|
|
|
Sorry za zwłokę, nie zaglądałem do tematu.
U mnie z tyłu nie dzialały przyciski góra/dół na kółku od sterowania. Słychać było jakiś silniczek ale bez skutku.
Zdjęć nie robilem ale obstawiam, że przód i tył wygląda podobnie w środku. |
|
|
|
|
papajec
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2012 Posty: 99 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-16, 12:53
|
|
|
Hehe.
Sam się za to ostatnio wziąłem tylko jeszcze przed obejrzeniem tutoriala
Głowiłem się przez jakąś godzinę co to może być.
Jeśli głośno pracuje i nie działa to oznacza że ten metalowy cypel wystający z wężyka nie dochodzi do mechanizmu, ja zastosowałem 2 "trytytki" i kawałek wężyka od instalacji keg - nalewak
Ta metoda działa ze wszystkim, z odcinkiem lędźwiowym itd. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-21, 10:37
|
|
|
Fajnie. Dobrze, że pokazałeś jak to zrobić bo czasem strach się wziąć aby czegoś bardziej nie zepsuć |
|
|
|
|
|