Autor |
Wiadomość |
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-07, 06:11 [D2 99 4.2PB/LPG
] Sondy wymienione a nadal duzo pali
|
|
|
Witam. Spotkal sie ktos z problemem ze po wymianie sond nadal zostalo duże spalnie? Komputer nie Ma żadnych błędów. Po wymianie odlaczylem aku i po podłączeniu chodzil 15 minut na pb a potem na lpg. Auto jeździ ok moc na pb i lpg taka sama |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-05-07, 08:05
|
|
|
Zagrzej auto, i pokaż logi z grupy 31, 32, 33 i 34.
Wcześniej sondy były uszkodzone że wymieniałeś? Czy wymianka w ciemno.
Ile Ci pali? |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-07, 08:36
|
|
|
Dzisiaj wrzucę te logi po poludniu. Tak mialem problemy z sondami byly bledy na kompie i zle chodzil motor. Po wymianie błędów brak ale pali hmm dokladnie nie sprawdzałem ale mając okolo pól baku na rozruchy starczalo mi na prawie 1,5 miecha a teraz na okolo tydzień. Po odpaleniu rano czuć zapach taki gryzący nie przepalonej benzyny. 2 razy mialem sporadyczny blad czujnika położenia walka ale po wymianie sond nie ma błędów.
Zapomnialem dodac ze ogromne spalanie jest tylko na PB przed i po wymianie sond, na LPG nie bylo większego spalania w obu przypadkach |
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-07, 17:00
|
|
|
wrzucam logi z bloków.
Dodam ze coraz czesciej wywala mi błąd
17800 P1392 4588 Czujnik położenia wału korbowego CMP 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
czyten czujnik odpowiedzialny jest za gorsze odpalanie? wymiana czujnika ewentyalnie poprawi cos?
4.jpg Praca sond na silniku 90st na sam koniec poamiarów |
|
Plik ściągnięto 2753 raz(y) 169,57 KB |
3.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2763 raz(y) 66,21 KB |
2.jpg
|
|
Plik ściągnięto 2760 raz(y) 65,81 KB |
1.jpg Wykres sond na silniku 90st zaraz po odpaleniu |
|
Plik ściągnięto 2754 raz(y) 133,76 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-08, 05:00
|
|
|
Potrafi ktos doradzić w tym temacie? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-08, 05:38
|
|
|
Jak na razie wszystko się zgadza....
17800
Bank 2 Camshaft pos. sensor => -G40
Open circuit / short to positive
- Open circuit in wiring or short circuit to positive between Hall sender -G40 and engine control unit -J220
Possible effects:
- Lack of power
- High fuel consumption
- Exhaust emissions not OK
zacznij od czujnika/okablowania |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-08, 05:52
|
|
|
maciu Jak na razie wszystko sie zgadza
Rozumiem ze logi które wrzuciłem są ok i wszystko wina tego czujnika? |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-05-08, 15:15
|
|
|
logów nie oglądałem niech decyduje ten kto prosił
ale błąd jaki złapałeś pasuje do objawów |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
grzybek86
Moje A8
Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 38 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 601 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2014-05-08, 17:58
|
|
|
Maciu pw:) |
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-05-31, 20:41
|
|
|
Panowie mam podobny problem spalanie na PB kolosalne nawet jak jeżdze na lpg ciągle to benzyny tak samo ubywa pół bak mi starcza na jakieś 2tyg przy czym jeżdze ciągle na gazie. Jak przejade się 100km na PB to ucieka z 20litrów lekko na trasie.
taki błąd i check silnika do tego:)
16805 Podgrzany katalizator poniżej progu wydajności strona 1
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
|
|
|
swiezak1111
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: 5hp24 FUN
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8L D2 US, AUX
Wiek: 35 Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 200 Skąd: Ustka/Słupsk GS
|
Wysłany: 2014-06-01, 16:22
|
|
|
czuć też czasami taką nieprzepaloną benzyną. |
_________________ Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-06-01, 19:26
|
|
|
Korekty na lambdach długoterminowe po 25%. Toż to dramat.
Pokaż jeszcze logi z grupy 90,91,92,93. Najlepiej wtedy, gdy błędu czujnika położenia wałka w drugiej głowicy nie daje się skasować. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-01, 20:12
|
|
|
to ja mam tak samo lpg pali mi mało a paliwa gubię jak mały prom
myślałem że ten typ tak ma
na miech muszę zalać coś koło 150 pln na paliwo robię około 300-400 kilometrów tygodniowo na lpg |
|
|
|
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2014-06-02, 07:10
|
|
|
U mnie jak zaleje 100zl benzyny jeżdżę 2 miesiące. Instalacja lpg stag 300 isa2 wtrysku hana zielone i reduktor kme gold. Zakladalem i stroilem sam.
Jak wszystko dobrze założone i zestrojone nie ma prawa brać benzynki. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|