Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning  
Autor Wiadomość
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-30, 20:18   [D3 04 4.2MPI ] A8 D3 4.2MPI chiptuning

Witam!

Szukałem szukałem i nie znalazłem.
Czy może ktoś z szanownych forumowiczów zmieniał program w 4.2MPI?
Zastanawiam się nad zmianą filtra na K&N oraz zmiana programu.
interesuje mnie przyrost mocy, czy nie wpłynie to znacząco na żywotność silnika itp.
Bardzo proszę o wypowiedzi osób które już to zrobiły.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Krzysztof31 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 26
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-05-30, 20:26   

Kolego z wolnego ssaka nic bardzo nie zrobisz. Parę koni to szkoda grzebania a efektu i tak nie poczujesz. Filtr możesz zmienić sam mam wkładkę k&n lepiej v słychać. Jeśli chcesz przyrost to kompresor albo turbinka hehe. Ostatnio widziałem takie zestawy na amerykańskiej stronie około 12 tyś dolarów przyrost na 570 koni.
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-30, 20:33   

Na necie znalazlem firme co podobno 335PS na 360PS robi z tego wolnego ssaka :) 25PS myślę, że powinienem odczuć. Jechałem 4.2FSI która ma 350PS i w moim subiektywnym odczuciu jest różnica. jJakby 4.2MPI po programie latało tak jak 4.2FSI to już bym był zadowolony. Być może to nie tylko kwestia KM. Zamiast turbo lepiej wstawić silnik od RS6 ;P taniej ;P
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-05-30, 22:44   

Jestem tego samego zdania co kolega Krzysztof z tego silnika cudów nie będzie szkoda kasy
Ja po lecie wstawiam samochód do guziola na założenie turbo to na pewno opisze co i jak i jakie są dokładne koszta
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-05-31, 12:51   

No to koniecznie daj znac jak to wyszlo :) jednak ja kupilem 4.2MPI zebym mogl zalozyc gaz. A turbo nie sprzyja temu zabiegowi. Dlatego interesuje mnie zmiana mocy programem, ewentualnie modyfokacja dolotu i wydechu.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
covacsxxx 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: kb
Jeżdzę: nareszcie A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Lis 2012
Posty: 86
Skąd: bialystok
Wysłany: 2014-06-01, 07:28   

SENTENZA, rozwin mysl..
Cytat:
jednak ja kupilem 4.2MPI zebym mogl zalozyc gaz. A turbo nie sprzyja temu zabiegowi.

Ja osobiscie znam kilka fur ktore sa fajnie podkrecone i smigaja na lpg
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-01, 12:06   

Kolego Przemek21 mozesz zdradzic ile taka zabawa u guziora gosztuje? Czy bedziesz robil wzmocnienie skrzyni? dokladasz turbo? bi-turbo? czy kompresor?
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Krzysztof31 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 26
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-06-01, 12:56   

Dużo moich znajomych także posiadają fajne auta w turbo zasilane LPG np. Mustang GT 500 podkręcony na 750 koni. Passat 1.8 turbo 320hp. Nissan skyline r33 550hp. Wszystkie ścigają jak trzeba a podczas większego katowania zawsze można przełączyć na benzynę. A do a8 limuzyny wkładać jakieś stożki wydechy żeby zyskać 5 koni porażka. No chyba że taka modyfikacja jak Przemek jestem bardzo ciekawy efektu końcowego. Ja osobiście mam ochotę na ten zestaw z kompresorem :)
 
 
Rycho124 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rysiek
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-02, 01:43   jw

Panowie, może taniej i skuteczniej będzie przejść na manualną skrzynię? Co prawda ja nie jestem kompetentny w temacie, ale już gdzieś o tym czytałem.
_________________
RA
 
 
Krzysztof31 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 41
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 26
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-06-02, 17:15   

D3 w manualu hehe ale kombinujesz daj sobie spokój albo zamień auta na s8 lub w12.
 
 
Rycho124 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rysiek
Jeżdzę: Audi S8
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-03, 01:09   jw

Krzysztof31, właśnie posiadam D2 i taki miałem na myśli. Faktycznie przeoczyłem I posta, że dotyczył D3, ale potem wypowiadali się ludzie posiadający D3 i D2. Czy musisz być złośliwy i arogancki. Chcesz się popisać napisz coś ciekawego.
_________________
RA
 
 
SENTENZA 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 30 Maj 2014
Posty: 125
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-04, 13:38   

Dzwonilem do kolegi guziora. Na chwile obcna koszt dołóżenia bi-turbo do A8 D3 4.2MPI to 25k... rok temu bylo polowe tego... Cena all in, wszystkie częsci + strojenie. W D3 skrzyni nie trzeba wzmacniac.
Pytałem też o przełożenie silnika z RS6 C5 4.2 bi-turbo 480KM. Otrzymałem info ze to sa te same silniki. Różnica polega na dołożeniu 2turbin, innych wtrysków i układu dolotowego. Wiec nawet jakby ktos mial silnik od RS6 to lepiej by bylo przelozyc turbawki, wtryski i dolot, niz swap calego silnika. Przynajmniej elektronika zostaje, ktorej jest wiecej w D3 niz w RS6. Przełożenie części u kolegi guziora to 6k. Same częcis ok 8k. Tak wiec taniej poszukac gratów od RS6,
Jeżeli chodzi o LPG, to podobno istalacje BRC da sie dostroic do 500KM i 600Nm.
Jak uzbieram kase to sie zdecyduje.
_________________
Tak jak robisz cokolwiek, tak robisz wszystko...
 
 
Rabol 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: TG
Wysłany: 2014-07-16, 21:01   

Dla mnie przerost formy nad treścią. Nie lepiej byłoby wrzucić silnik z S8 i zawirusować?
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-07-17, 07:27   

Rabol napisał/a:
Dla mnie przerost formy nad treścią. Nie lepiej byłoby wrzucić silnik z S8 i zawirusować?


S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus?
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-17, 07:58   

Korton napisał/a:
S8 to tez wolnossacy silnik, co ci tam da wirus?

A to, że eSka ma już w serii 450KM a nie 333 :P Nie odnosze się do samej idei wirusowania ale swapu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.