Proszę mi powiedzieć którędy najlepiej się dostać żeby dokręcić do kolektora kołnierz który jest na 3 sruby i przykręcany jest do rur idących do katów.
WYdaje mi się ze uciekaja mi tam spaliny delikatnie, szczególnie od strony kierowcy. Nie mam pojecia jak sie tam dostać.
Z tego co pamiętam, przy prawej stronie dwie śruby odkręcałem z kanału od spodu a jedną od góry, na pewno miałem zdemontowaną puchę od filtra i rury do przepustnicy. Niestety nie wiem jak jest z lewą stroną <niewiem>
_________________ Szybkość bezpieczna jest bezwzględnie pojęciem względnym...
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-06-05, 21:20
Rozumiem ze nie chcesz wyjmowac silnika?
Generalnie ja odkrecam je wszystkie od dołu za pomocą zestawu przedłuzek 1/4", nasadki 12mm lub 13mm, przegubu i grzechotki.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum