Autor |
Wiadomość |
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-20, 07:54 [D2 01 3.7PB/LPG
] Ciężko pali jak zimny
|
|
|
Witam. Mam problem ze swoim autem, otóż po nocy gdy silnik jest zimny , mam problem z jego odpaleniem. Załączam filmik: ( http://youtu.be/Ble-Sbqrugs ) . Dodam że jak jest rozgrzany to wszystko jest w porządku. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Co może być tego przyczyną ?
Z góry dzięki za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-20, 14:05
|
|
|
Palisz ją z gazu czy z benzyny ? Może coś w centralce się porobiło bo wygląda jak by z gazu paliła.
Auto niech chodzi na gazie wieczorem, zakręć butlę aż automatycznie silnik przeskoczy na benzynę.
Następnie zgaś go, odepnij klemy i zobacz rano jak odpali na zakręconej butli.
Błędy były odczytywane ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
Wysłany: 2014-06-20, 15:10
|
|
|
Objaw jakby problem z ciśnieniem paliwa na listwie wtryskowej.
Ale, tak jak Ernesto napisał problem może być z adaptacjami i odłączenie aku może pomóc.
Lub problem z puszczaniem LPG do dolotu, nie można wykluczyć także, że regulator ciśnienia paliwa nie puszcza benzyny (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/).
Jak sprawdzisz LPG, adaptacje (wyzerujesz) oraz wyeliminujesz ewentualnie cieknący regulator ciśnienia paliwa to pozostanie tylko siadająca pompa paliwa. |
_________________ Marek
tel. 571 240 898
https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4 |
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-20, 21:15
|
|
|
Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ?
allegro_zdjeciaaa64300f-93db-4593-8aff-08688b0e77cb.JPG
|
|
Plik ściągnięto 6361 raz(y) 171,76 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-06-20, 21:25
|
|
|
karols napisał/a: | Czyli mam odłączyć, tak jak na załączonym zdjęciu wężyk z tego krućca i zakręcić silnikiem ? |
marekp750 napisał/a: | (ściągnąć wężyk sterujący i zobaczyć co się dzieje, czy leci paliwo, jak się kręci silnikiem /jak leci znaczy , że jest źle/). |
Tak dokładnie, I obserwuj czy nie leci paliwo z niego. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-21, 07:50
|
|
|
Regulator sprawdzony, wygląda na to że jest sprawny , bo nie leciało z niego paliwo.
Zauważyłem że im mniej paliwa w baku tym gożej pali, mniej więcej od połowy baku zaczynają się problemy. |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-21, 08:26
|
|
|
Też obstawiałem pompę paliwa ale ten objaw nie pasował do ciepłego silnika. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-29, 15:47
|
|
|
W takim razie będe wzmuszony wymienić pompę. Jakiej firmy pompkę polecacie i jaka jest jej orientacyjna cena ? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-29, 16:31
|
|
|
VDO około 490-550zł |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-29, 16:44
|
|
|
To pewnie jakiś tańszy zamiennik się nie sprawdzi ? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-06-29, 16:57
|
|
|
Ciężko mi powiedzieć.. Musisz zwrócić uwagę na zamiennik bo pompa musi mieć 2 króćce, niektórzy takowe zakładają i są zadowoleni. Mając w autku instalację LPG nie można katować pompy na rezerwie bo to ją wykańcza. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
karols
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Sty 2014 Posty: 80 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2014-06-29, 17:01
|
|
|
Narazie wymianę sobie odpuszczę poczekam aż pompka padnie całkowicie. Zatankuję do pełna i będę pilnował żeby nie ubyło poniżej połowy baku. |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|