Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-07-25, 09:15   [S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej

a wiec mam od niedawna S8 z LPG... wedle papierów jest BRC, bo długich poszukiwaniach komputera wyszło inaczej: Centralka STAG 300-8, parownik BRC GENIUS MAX, wtryski VALTEK 3ohm... i ogólnie samochód na tył słabo jedzie, powyżej 4tys wogóle mocy brak - jedzie bo jedzie...


idzie coś z tym zrobić?? co trzeba wymienić, żeby lepiej jechało?? pytam was, bo w okolicy mam rzeźników a nie gazowników i nawet nie chce do nich jechać i dawać się podpiąć pod instalacje bo z doświadczenia wiem, że potrafią tylko bardziej na psuć niż poprawić...
ogólnie jak już będę coś wiedział to podjade do Grudziądza, podobno tam są kumaci, ale to musze zmarnować pół dnia a nie moge tak sobie na to pozwolić w tygodniu za bardzo ze względu na firme...

dobrym wyjściem będzie np zmiana parownika na np: http://allegro.pl/show_item.php?item=4431206958 i czy to wogóle idzie zgrać ze sobą? czy lepiej 2 mniejsze parowniki??
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-07-25, 09:36   

Ruszają się klapy zmiennej geometrii dolotu? Weź nimi ręcznie poruszaj.
_________________
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-07-25, 09:49   

na benzynie jedzie dużo lepiej :) wtedy lekko wgniata w fotel, na gazie jedzie bo jedzie... do klap może po weekendzie sie dobiore
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 10:23   

Ten gaz to tragedia. BRC ogólnie jest samolubne ale ty masz już kundla i to strasznego. O centralce i wtryskach to ja bym je do kosza od razu,jeden GM nawet jak w dobrej kondycji(tu w to watpie) nie da rady w S8. Jesli bym gazował S8 kompletnym BRC i na jednym GM to bym zastosował wspomaganie PB gdy już mocy by brakowało. Na codzienną jazde jeden parownik starczy ale nie jak chcesz pocisnac.

Wiesz ile to coś już w aucie siedzi? Bo pewnikiem zaczeło czynić spustoszenia.
Jaka jest reszta instalki? Przewody,baniak jak zamontowany?
 
 
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2014-07-25, 11:48   

baniak walec z zaworem BRC 110l... przewody jakoś luźne na tryskach, instalka założona BRC chyba w 2008, kiedy zmienione na tego STAGA to nie wiem... BRC nie lubie za to, że ma głośne wtryski (klepią jak zawory i wstyd jeździć po woli..) i nikt w okolicy nie chce tego robić.

ogólnie jakoś samochód jedzie na tej instalce, jakoś w miare równo nawet chodzi, czasem zafaluje, czasem zgaśnie, czasem jak ruszam bez gazu to spada z obrotów tak, że wskoczy na PB, ale to wszystko pewnie kwestia regulacji... spalanie narazie od 16-22/100 lpg czyli jakiś 1-2l wiecej jak pokazuje komp.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 12:11   

Witam!

Poczytaj Majki watek "stag 300 i dramat".Teraz auto jezdzi dobrze ale byl naprawde dramat.


Stefan.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 12:25   

pytlar, Dramat! Walec to brak dostępu do baku i jego podzespołów reszta co opisałes w ostatnim poście jak dla mnie daje tylko jedną opcje-wywalic złom póki auto jeszcze nie zniszczył. Mam BRC od nowości i nie ma nic do zarzucenia. Zasuwa jak ta lala. Wtryski owszem głośne ale żeby usłyszeć ten rechot przy zamknietej klapie trza sie wsłuchać.
Nie wiem w jakiej wsi mieszkasz ale w moich Żarach BRC ogarniaja bez problemu. Inne też.
majkaistefan, Posłuchali jakiegos żartownisia i załozyli to badziewie stagowskie-dalej była walka ze złomem i serwisem-poczytaj sam.
Ale sa tu tacy co to chwala-nie wnikam ja tego bym nie chciał w A8 widzieć.
Lecz twój kundel daleki jest nawet od porządnie zrobionego staga.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 16:25   

Witam!
Zastanawia mnie co sie u Ciebie dzieje z slynna plomaranczowa lampkas"check engine".

Zeby toto w A8 dzialalo potrzebny jest niezly kozak posiadajacy duza o tym wiedze. Nam problem pomogl rozwiazac skromny i sympatyczny kolega karol 208.Auto jezdzi bezproblemowo i jest dynamiczne.Zadnych szarpniec pierdniec itp sensacji.
Jest jeszcze druga sprawa:MAJAC OBECNA WIEDZE NIGDY BYM TEGO NIE CHCIAL.


Stefan.
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-25, 16:54   

jak se fundne d3 to wsadze princa
a kolega niech wsadzi wtryski hana niebieskie i 2 goldy i po bólu- chyba
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Damian921221
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 17:53   

Sama centralka jest spoko, ja np nie wsadził bym valteków, chociaż w Audi mam i nie narzekam, ale mam jeszcze te żółte stare i po kalibracji jedzie normalnie.
Wyrzucił bym te wtryskiwacze i wstawił np Hany a parownik zavoli wrzucił i zestroić porządnie, będzie na pewno dobrze :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-25, 20:35   

pytanie podstawowe który tam stag siedzi to raz
dwa wtryski i wkrętki do poprawki
reduktor za słaby stag nie da rady
najlepiej pasowało by dać dwa ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-07-25, 20:37   

Damian921221 napisał/a:
zavoli
-no tak ale razy dwa bo jeden na jedną stronę cylindrów starczy :D
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-07-25, 20:55   

Sterownik jak sterownik, sam ogarniesz, dla mnie jest ok, Wtryski do wymiany jeszcze valtek typ34 jakos dawał rade ale te to masakra, wymiana konieczna. Parownik jeden to też lipa. Nie wyda to za nic w świecie. Jak jeden parownik chcesz to bierz Gurtnera black, daje rade. Ja bym jednak zapakował dwa KME silver. Widze że kiepsko wzięte podciśnienie z kolektora, bo z któregoś dolotu cylindra(z przodu jest króciec ktorego można uzyc do tego).
Poza tym zbiornik, walec, dopóki pompa Ci nie padnie nie bedzie Ci wogole przeszkadzał(wiem to z autopsji), na razie odpuść temat.
Do tego w miare trzeba to ogarnąć od początku ogarnąć, porobić jak najkrótsze wężyki do gazu, u Ciebie mają na pewno ponad 15cm, kompensacji między listwami nie ma, ciekawe jak mapy w stagu, czy korekty zrobione, czy założone na pałe i tylko mapa zebrana byle jak. Generalnie dużo pracy i pieniędzy trzeba wydać, ale na pewno się opłaci. Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-07-25, 21:07   

Cytat:
Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.


Z tego co rozumię to kolega nie jest specem od LPG jak wszyscy CI co mu radzą w ostatnich postach. A jeśli sam nie potrafi i mieszka tam gdzie nie potrafia to niech lepiej pozbędzie sie złomu i załozy coś porządnego co nie wymaga ciągłego dopieszczania.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-07-25, 21:26   

Apophis napisał/a:
Cytat:
Ja wydałem 2.5 tys na gaz, sam przerabiałem i do tej pory to jeszcze dopieszczam.


Z tego co rozumię to kolega nie jest specem od LPG jak wszyscy CI co mu radzą w ostatnich postach. A jeśli sam nie potrafi i mieszka tam gdzie nie potrafia to niech lepiej pozbędzie sie złomu i załozy coś porządnego co nie wymaga ciągłego dopieszczania.


Kolego, żeby ustawić instalację LPG to trzeba zrobić na niej przynajmniej 200 km. Który gazownik tak robi? Robią instalację w ciągu jednego dnia, kolektora nie ściągną, także z tymi gazownikami to porażka wszędzie. A czy wymaga ciągłego dopieszczania to sam oceń. Ustaw idealnie mapy, mnożnik, nachylenie, korekte po ciśnieniu reduktora, korekte po temperaturze i korekty mieszanki po obrotach. Powodzenia życzę jeśli ustawisz to w jeden dzień, tym bardziej jak używasz auta non stop i mało kiedy masz czas żeby posiedzieć przy nim sobote
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.