2 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)
30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem
00562 - Czujnik poziomu oleju/temp. oleju (G266)
30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 18: Ogrzew.pomocn. Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4D0 265 105 K
Komponent: Standheizung Benzin D51
Kodowanie: 00011
Kod serwisu: WSC 02313
VCID: 26498D09C2B979287B0
Nie znaleziono błędów.
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 35: Centralny zamek Plik etykiet: 8D0-862-257.lbl
Oznaczenie elementu: 8L0 862 257 G
Komponent: ZV-Pumpe, DWA, Funk D16
Kodowanie: 15179
Kod serwisu: WSC 02313
VCID: 397356752307E6D0262
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01367 - Przekroczony czas pracy pompy zamka centr.; p.wyłączona (możliwa nieszczelność)
35-00 - -
01370 - Alarm wywołany przez układ nadzoru wnętrza
35-00 - -
01369 - Alarm wywołany przez przełącznik pokrywy silnika
35-00 - -
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 45: Dozór wnętrza Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4D0 951 177 B
Komponent: Innenraumueberw. D03
Kodowanie: 00001
Kod serwisu: WSC 00000
VCID: 28558331C8AD6F5849C
Znaleziono 1 błąd:
01349 - Alarm wywołany przez system ochrony przeciwkradzieżowej; z przodu
35-00 - -
Znaleziono 1 błąd:
00774 - Czujnik układu poziomowania pojazdu - tylny lewy (G76)
31-00 - Przerwa / zwarcie z masą
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio Plik etykiet: 4B0-035-192-RNSD-56.lbl
Oznaczenie elementu: 4D0 035 192 N
Komponent: Radio BNO 0001
Kodowanie: 00207
Kod serwisu: WSC 02313
VCID: 2A517939D6A15D485F8
Znaleziono 1 błąd:
00856 - Antena radiowa
36-00 - Przerwa w obwodzie
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 75: Telematyka Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 035 617 B
Komponent: Telematik Nokia1 0202
Kodowanie: 0003024
Kod serwisu: WSC 00000 785 00200
VCID: 20459B11F09D971801C
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01526 - Przycisk wzywania pomocy (E276)
006 - zwarcie z plusem
01527 - Przycisk wzywania pomocy w przypadku awarii (E275)
011 - Przerwa w obwodzie
01531 - Akumulator awaryjny
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 45: Dozór wnętrza Plik etykiet: Brak
Oznaczenie elementu: 4D0 951 177 B
Komponent: Innenraumueberw. D03
Kodowanie: 00001
Kod serwisu: WSC 00000
VCID: 28558331C8AD6F5849C
Znaleziono 1 błąd:
00774 - Czujnik układu poziomowania pojazdu - tylny lewy (G76)
31-00 - Przerwa / zwarcie z masą
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 56: Radio Plik etykiet: 4B0-035-192-RNSD-56.lbl
Oznaczenie elementu: 4D0 035 192 N
Komponent: Radio BNO 0001
Kodowanie: 00207
Kod serwisu: WSC 02313
VCID: 2A517939D6A15D485F8
Nie znaleziono błędów.
-------------------------------------------------------------------------------
Adres 75: Telematyka Plik etykiet: Przekier.nieudane!
Oznaczenie elementu: 4D0 035 617 B
Komponent: Telematik Nokia1 0202
Kodowanie: 0003024
Kod serwisu: WSC 00000 785 00200
VCID: 20459B11F09D971801C
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-27, 19:28
00779 - Czujnik temperatury zewnętrznej (G17)
30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem
00562 - Czujnik poziomu oleju/temp. oleju (G266)
30-00 - Przerwa / zwarcie z plusem
Najprawdopodobniej czeka Cię wymiana tych dwóch czujników. Lub wystąpiło jakieś mechaniczne uszkodzenie przewodu. Do sprawdzenia wiązka.
--------------------------------------
01367 - Przekroczony czas pracy pompy zamka centr.; p.wyłączona (możliwa nieszczelność)
Do sprawdzenia na słuch czy gdzieś nie ucieka powietrze podczas zamykania/otwierania.
Gdzieś przy zamkach, w profilach zamkniętych. Możliwe że któryś przewód podciśnieniowy się złamał. Jest jeszcze opcja rozebranie modułu pompki i podgięcie delikatnie języczka by jej praca trwała krócej. Ale musisz się upewnić czy wtedy zamyka wszystkie zamki.
W A4 kolegi też długo chodziła i podgięcie języczków w pompce załatwiła sprawę.
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum