|
Autor |
Wiadomość |
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-08-11, 14:04 [D2 FL ALL
] Bagażnik
|
|
|
Witam. Padł mi dzisiaj akumulator w drugim aucie, więc wyciągnąłem akumulator z mojej ósemki żeby odpalić tamto auto. Niestety przy zamykaniu zatrzasnął mi się bagażnik i teraz nie potrafię go otworzyć. Akumulator mam w domu, kluczyki też, otworzyć potrafię całe auto oprócz bagażnika, wkładka coś szfankuje ;/. Co zrobić? Pilnie potrzebuje pomocy
Nie znam się zbytnio na elektryce więc proszę o jakieś łatwe porady, zrozumiałe dla laika. |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2014-08-11, 14:52
|
|
|
poszukać grubego czerownego kalba + z akumulatora i dać na niego zasilanie a masa gdziekolwiek do budy i otworzysz wtedy klape przyciskiem. Najlepiej by było dać + do rozrusznika, ale ciężko tam sie dostać... |
|
|
|
|
|
|
|
SamackA8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Kwi 2011 Posty: 383 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2014-08-11, 14:54
|
|
|
Ok dzięki pytlar, ale już sobie poradziłem . Po prostu naprawiłem wkładkę bagażnika. Napsikałem smaru, poruszałem ostrożnie kluczykiem żeby go nie złamać i się udało . Temat do zamknięcia |
_________________ I love my A8, A6 and S3
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7 |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|