|
Autor |
Wiadomość |
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2014-10-01, 21:57 [D3 03 3.7MPI/LPG
] sterownik aku
|
|
|
Witam kolegów.Nie mam już siły do mojego audika,same problemy ciągnące się drugi rok po zakupie.Jestem laikiem w systemie elektronicznym pojazdu,mechanicy kroją moją kieszeń i mówią że naprawią auto,lecz w konsekwencji nie ma pozytywów.Dzięki klubowi i opisom sam powoli dokonuje napraw.Ostatnią bolączką jest problem z prądem,a mianowicie-coś kradło mi prąd.Mechanik stwierdził że moduł telefonu,niestety po wczytaniu się w opinie klubu wymieniłem sterownik aku,zrobiłem adaptacje,stary sterownik był z nr.i końcówką C,jego zamiennik bez literki-sprzedający powiedział że to nie przeszkadza.Nie ginie mi prąd,lecz po naładowaniu aku do 100% po dniu jazdy spada mi do 60-70% i tak trzyma.Na wolnych obrotach widać jak światła i podświetlenie zegarów faluje.Po podłączeniu kompa pokazuje błędy mówiące o złym zasilaniu sterowników[po rozgrzaniu silnika włączają się kontrolki multilock,ABS,ESP,regulacja reflektora,hamulec ręczny]usterki te naprawione były po zakupie auta.Mam pytanie,czy może zmiana sterownika aku bez końcówki C może żle sterować instalacją.Serdecznie pozdrawiam Jarek z Końskich. |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
|
|
|
siwy71
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: D4 3.0TFSI
Dołączył: 10 Sie 2013 Posty: 82 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2014-10-01, 22:45
|
|
|
jak dla mnie masz problem z samym alternatorem, kończą się szczotki, albo któraś z diód jest przepalona, z tąd też falowanie. Daj sobie spokój z sterownikiem. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-02, 04:16
|
|
|
W starych autach taki objaw migotania świateł szczególnie w VAGach oznaczał własnie problemy z alternatorem lub ściślej jego regulatorem napięcia. Warto sprawdzić tę prądnice. |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2014-10-02, 08:13
|
|
|
Tak jak przedmówcy piszą. Wygląda to na problem z "altkiem". Wymontować zawiezć, do elektryka. Sprawdzi na maszynie z obciążeniem i będzie wszystko jasne. |
|
|
|
|
|
|
|
jarecki115
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 62 Dołączył: 05 Sie 2013 Posty: 9 Skąd: Końskie
|
Wysłany: 2014-10-02, 22:30
|
|
|
Dzięki bardzo za podpowiedzi,byłem u fachowca,podłączyliśmy miernik i się zaczeło.Czytnik oszalał,podawał w momencie różne wartości ładowania.Nie wiem jak montowane są szczotki i regulator,czy trzeba rozbierać cały alternator.Czy trzeba coś lutować,bo mechanik chyba się wystraszył naprawy.Pozdrawiam. |
_________________ jarecki |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania
Prywatność. |