Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Auto przestało jechać :)  
Autor Wiadomość
Dudkens 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 33
Skąd: California
Wysłany: 2014-10-17, 18:00   [D2 99 4.2PB ] Auto przestało jechać :)

Witam. Dziś po odpaleniu autka i przejechaniu około 300 metrów silnik zaczął delikatnie przerywać i tracić moc, lecz ustąpiło po gwałtownym dodaniu gazu. Zaświtało mi w głowie, żeby zawrócić do domu póki jestem niedaleko, po czym auto zaczęło przerywać na dobre, ale bez szarpania, jakby mi cylindrów ubywało, no i za następne 200m Ameno:P Więc bungy na podwórko i VAG. W sumie żadnych błędów. Odczekałem trochę i próba odpalenia, auto puściło bąka, może dwa i kaplica. Vag pokazał błąd:
-18057 p1649
-65535
Pompę paliwa definitywnie wykluczam.
Czy jest osoba, która mogła by mnie troszkę pokierować?
P.S po wykasowaniu w/w błędów, nie wróciły one ponownie.
_________________
Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy ;)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-17, 19:15   

zobacz czy masz iskrę i czy paliwo jest podawane
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-17, 19:45   

Tak jak pepi, napisał mimo że pompę wykluczasz.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-10-17, 20:18   

Dlaczego wykluczasz pompę ? Ile masz paliwa ? .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-17, 20:20   

Dominik a tak zapytam nie z ciekawości ale z chęci pomocy. Czemu wykluczyłeś pompę ?

18057 P1649 4689 CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.

Ouuu, sprawdziłem oznaczenie drugiego błędu
65535 P0603 FFF Uszkodzony sterownik ECM.

Na początek sprawdź bezpieczniki
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Dudkens 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 33
Skąd: California
Wysłany: 2014-10-17, 20:42   

Pompę zakładałem nówkę bosh-a około rok temu i powiedzmy, ze uznałem iż w tym aucie nie ma rezerwy do wykorzystania, a złożyłem wszystko jak trzeba bo działa jak trzeba, więc uznałem, że jest ok, tym bardziej, że słychać ją bez wycia i po każdym zapłonie, a i teraz mam paliwa ponad 1/4 zbiornika. A przy zajechaniu poprzedniej pompy paliwa, auto załapywało, a tu nic się nie dzieje. A z tym sterownikiem też bardziej to obstawiałem, ale naładowałem baterie i błąd się nie pojawia. Ale zrobię jak radzicie Panowie, nie ma co dumać :D Dam znać do godziny.
_________________
Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy ;)
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-18, 06:13   

Dla pewności zalej benzyny ponad połowę.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-18, 06:30   

rok dla pompy to i tak sporo :)
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-18, 09:31   

To jest tylko życie. Było na forum kilka przypadków że po wymianie pompy w krótkim czasie znowu odmawiała.
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-18, 10:12   

pepi, pisał aby sprawdzić czy paliwo dochodzi. Więc sprawdzić 2min roboty i wszystko jasne, oczywiście ma "walić" z wężyka anie tylko wypływać.
Następnie iskra czy jest, jak jest to sterownik powinien być ok. Błąd mógł wyskoczyć jak aku padał.
Już coś będzie wiadomo więcej, ale cza się za robotę złapać a nie dyskutować ;)
 
 
Dudkens 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 28 Cze 2013
Posty: 33
Skąd: California
Wysłany: 2014-10-18, 10:14   

Sprawdziłem bezpieczniki i są ok, ładuje baterie i za niedługo odburze na plaku, jak załapie to znaczy, że macie racje, co w sumie byłaby najlepsza opcja :D



Zwracam honor, spuszczam głowę, wciągam gila i zamawiam pompę :/
Co te auta mają w sobie, że zamawiam kolejną pompę zamiast spuścić je do rzeki. Na podtlenku plaka V8 zagadało jak nowe. Dziekuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Ale widze, że w dzisiejszych czasach części germany i china różnią się tylko ceną i to znacznie. Pozdro.
_________________
Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy ;)
 
 
sebek1195 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: sebastian
Jeżdzę: a8 d2,nsr125
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 41
Skąd: ostrowiec sw
Wysłany: 2014-10-21, 08:47   

Dudkens, i co było, pompa jednak ?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2014-10-21, 12:36   

Zanim zamówisz pompę warto by wszystko posprawdzać. Ja miałem kiedyś szczelony wąż w koszu i też paliwa nie było.
Ale widzisz jak to jest, to co definitywnie wykluczyłeś spłatało figla :D
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-21, 13:03   

mechanicy to zazwyczaj robią metodą wymieniania
ale dla siebie lepiej być pewnym ;)
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-21, 13:16   

Witam!

Piszesz ze wymieniasz kolejna pompe.A jesli moge spytac to ktory filtr paliwa?

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.