Autor |
Wiadomość |
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-25, 02:04 [D2 97 4.2PB/LPG
] Błąd polaczenia ze sterownikiem klimatr
|
|
|
Czesc.
Nie moge polaczyc sie komputerem diagnostycznym z klimatronikiem.
Komputer daje informacje "blad polaczenia ze sterownikiem".
Nie da sie zrobic testow klap.
Potrzebne to dlatego, ze regulacja temperatury dziala tylko na kratkach nawiewu w konsoli srodkowej. Tu temp powietrza jest zgodna z zadaną, pozostalymi nawiewami leci zawsze cieple powietrze.
Zaczelo sie od razu po wymianie pompy nagrzewnicy.
Jak znalezc przyczynę braku połączenia? Czy wine ponosi nie vagowy komp tylko uniwersalny? Jak wyeliminowac problem bez tego polaczenia?
HELP. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-11-25, 18:34
|
|
|
Jeśli masz dostęp do vag-com to zmień timming opóźnienia na 1ms i powinno się połączyć. Podpinasz interfejs, wchodzisz w menadżer urządzeń -> porty (COM i LPT) -> USB serial port (klikasz prawym i Właściwości) -> W okienku wybierasz Ustawienia portu, następnie Zaawansowane, patrzysz na dół i tam jest Opcje BM i czas opóźnienia w (msek). Ustaw 1 i OK, OK i sprawdź połączenie z autem. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
AMSTAFF
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy Wiek: 46 Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 297 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2014-11-25, 20:57
|
|
|
Jak uzywasz Tomek "kalkulatora" to mozesz sie nie połączyć.. też tak miałem. Trzeba dorwać kogos z Vagcomem |
_________________
|
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-25, 23:40
|
|
|
Wykonam co zalecacie w czwartek i dam cyne.
Dziękuję. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-25, 23:55
|
|
|
Witam!
Cytat: | Zaczelo sie od razu po wymianie pompy nagrzewnicy. | -Sadzisz ze przed wymiana bylo ok?
Testy klap moga wypasc pomyslnie a dzialac niekoniecznie musi.Jesli gdzies spadnie ciegno to juz bedzie klopot.
Przygotuj sie do wymiany panelu pamietajac przy tym ze ma ochrone komponentu.
Stefan. |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-11-26, 09:16
|
|
|
majkaistefan napisał/a: | Witam!
Przygotuj sie do wymiany panelu pamietajac przy tym ze ma ochrone komponentu.
Stefan. |
W D2 masz ochrone komponentu?
<jezu> herezja |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-26, 09:38
|
|
|
jak się zaczeło po wymianie pompy to może zawory niesprawne/źle podłączone
jak ustawisz na LO też jest ciepłe? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-11-26, 10:09
|
|
|
Witam!
Napisalem a nie doczyalem. W D2 nie ma ochrony komponentu.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-11-27, 22:58
|
|
|
1. Na "LOW", na "HI" i na każdej z temperatur pośrednich z kratek: na szybę, bocznych w desce (6szt), na nogi i na tył kabiny (drzwi plus kratka w tunelu) leci gorące. Z kratek w srodkowym panelu (wszystkich trzech) leci takie jak ustawię.
2. Zawory na pompie nagrzewnicy odpowiadają za dwie strefy, tj jeden zawor za kratki lewe w desce, lewą w konsoli centralnej i lewe drzwi. Analogicznie- drugi zawór steruje prawą stroną.
3. Przed wymianą pompy było inaczej, ponieważ spaliła się sama pompa i cewka jednego z zaworów. Więc ogrzewanie było dostępne we weszystkich kratkach, ale chłodzenie tylko w jednej ze stref.
4. Nadal nie wiem, czemu nie mogę połączyć się z modułem klimatronika. Naprawdę sądzicie, że VAG coś pomoże, skoro pół roku temu z klimatronikiem łączył się "kalkularorek"? |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-12-08, 21:58
|
|
|
VAG łączy się z klimatronikiem. Brak błędów.
Zanim podłączyłem i zmontowałem nową pompę nagrzewnicy, zrobiliśmy test działania cewek zaworów.
Wyglądało to następująco.
Dmuchałem w rurkę od zaworu 1- przepływ powietrza swobodny. Po podaniu 12V, wyraźny opór powietrza, ale dało się przedmuchać. Na zaworze 2 tak samo. Plus cichy dźwięk domykania zaworu.
Pompa działa bezszelestnie. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-11, 22:56
|
|
|
Cześć
Udało się coś ustalić z tym grzaniem ? U mnie mam dokładnie tak samo. VagCom łączy się z modułem klimatronika , nie ma błędów , ale za to po paru (parunastu) sekundach rozłącza się i ponownie za chwilę się łączy .
Może to coś z panelem ?
Pozdr |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-12, 00:16
|
|
|
Zdobylem zapasowy panel i bede na dniach rzezbil. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-12, 00:22
|
|
|
To jak się uda coś ustalić , to podeślij proszę info. Na szczęście te panele drogie nie są , to w razie czego dokupię .
Pozdr |
|
|
|
|
rollo_tomasi
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptr.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: D2 4.2// E38 750iL
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Sie 2011 Posty: 131 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-12, 00:49
|
|
|
Oczywiście. Bardzo mnie to wpienia i sprobuje w weekend. |
_________________ Tomek
|
|
|
|
|
|
|
|
|