Autor |
Wiadomość |
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-06, 22:09 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Powrót do oryginalnego softu 5570
|
|
|
Witam
Przed wgrywaniem języka polskiego do MMI 2G miałem soft 5570. Obecnie jest 5150 PL.
Czy wracając do oryginalnego softu 5570 powinno się najpierw wgrać :
CD1 - oryginalny 5150
CD2 - Bluetooth
CD3 - oryginalny 5570
Czy od razu CD3 5570?
Dzięki za informację i pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-09, 08:51
|
|
|
Tez jestem ciekaw
btw. dlaczego zmieniasz czyżby jakieś problemy z poborem prądu , znikające opcje ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-09, 10:39
|
|
|
Tzn z prądem tematu jeszcze nie dokończyłem bo mam w spoczynku 0,27A, po odłączenia komputera od gazu spada do 0,25A.
Wszystkie bezpieczniki były odpinane i nic to nie dało.
Byłem w serwisie gdzie regenerują alternatory ale powiedziano mi, że wszystko z nim OK (żadnych przebić, zwarć itp. prąd ładowania OK).
Nie tyle, że znikają mi funkcje ale przestała mi dobrze działać zmieniarka.
Odtwarza 2-3 sek. następuje przerwa ok. 1sek. i znowu odtwarza 2-3sek. Radio gra bez żadnych zacięć.
Zmieniarka nie ma CP. Powiedziano mi ,że to się samo naprawi po ok. 30min.-60min działania zmieniarki w tym trybie> Miałem ją włączoną przez prawie 2 godz. i problem nie zniknął.
Zanim zleciłem wgranie polskiego języka to nie mogłem odpalić auta z przycisku, działało tylko gaszenie silnika.
Wgrano mi polski język i naprawiono odpalanie z przycisku to zniknęły mi opcje pamięci użytkownika.
Żeby to naprawić to wgrano wszystkie softy po kolei od najstarszego do najnowszego ale z kolei zaczęły się problemy ze zmieniarką.
Już mam normalnie dosyć. Nie wiem czy to wina softu ale wkurza mnie gdy jedna funkcja w aucie zostaje naprawiona a wysypuje się inna.
Znalazłem procedurę wgrywania:
tomi5 napisał/a: |
Swoja przygode zacząłem od wgrania na nowo MMI
Zaczałem od CD1 5150, nastepnie bluetooth x 2 bo pierwszy raz kasuje wszystko 2 raz wgrywa, po cd 2 poszła CD3 5570 Wszystko przebiegło bez problemu
Dodatkowo po wgraniu 5570, zakodowałem na nowo akumulator odpowiednimi kodami do 110ah
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-12-09, 10:52
|
|
|
No pierwsze co, to zmieniarka wygląda jakby załączyła CP bo takie dokładnie sa objawy blokady.
Drugie to po wgraniu softu jak znikły opcje pamięci użytkownika to pewnie wystarczyło je załączyć w zielonym menu. Naprawiając przycisk startu ktoś ustawił(albo się z automatu ustawiło), że rozpoznaje kierowce po kluczyku a opcje zmiany tego się wyłączyła w zielonym menu. To da się zmienić w MMI skąd ma brać ustawienia użytkownika.
Problemy z poborem prądu czasem rozwiązuje zainstalowanie nawet tego samego softu jeszcze raz.
Po 5150PL można odrazu 5570 instalować. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-09, 11:15
|
|
|
Było sprawdzane VCDS-em i nie ma ochrony komponentu - taką informację otrzymałem.
Po wgraniu języka polskiego nie było opcji zaznaczenia nic w zielonym menu bo też się posypało.
Teraz działa wszystko poza tą nieszczęsną zmieniarką.
Był opisywany podobny przypadek ze zmieniarką ale tam też radio przerywało. Mi radio działa bez żadnych zacięć. W tamtym przypadku pomogło odłączenie jakiegoś kabelka od sterownika Bluetooth. |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-09, 11:43
|
|
|
Możliwe żeby CP się pojawił po wgraniu oprogramowania lub po zaniku napięcia?
Auto stało 3,5 tyg. bez prądu.
Nic więcej nie było grzebane przy zmieniarce. |
_________________ Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 10:50
|
|
|
Tak jak piszesz mogl sie pojawic niestety po wgfaniu opro dlatego ja sie cykam wgrywac 5570 tepretycznie moge zrobic sam a w praktyce jak bede chial to pojade do aso i jak odpali sie CP to juz oni beda sie martwic
Ps jak miedzysz pobor pradu w spoczynku ? |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-10, 13:06
|
|
|
U kolegi w 4.0 po wymianie aku odpalil sie CP na glosnikach gra tylko lewa strona |
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-11, 10:41
|
|
|
raftor napisał/a: | Ps jak mierzysz pobor pradu w spoczynku ? |
Odpinam jedną klemę od akumulatora (-) a miernik podpinam do odłączonego kabla i do tego wolnego bolca w akumulatorze.
Auto ma być zamknięte a wszystko wyłączone, tylko bagażnik zostawiam otwarty. Po odczekaniu ok.15-20min. aż się wszystkie systemy pousypiają mamy właściwy odczyt. |
|
|
|
|
Motostacja
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Wiek: 32 Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 1048 Skąd: Motostacja
|
Wysłany: 2014-12-11, 12:34
|
|
|
Dzięki , wczoraj juz znalazłem manuala , a powiedz mi czy otwarta klapa nie szkodzi ? auto ma byc zamknięte tak ? nie trzeba nic sie nie sfajczy bo połączenie będzie na cienkich kablach |
_________________ Części samochodowe online - Motostacja |
|
|
|
|
|
|
|
tomdro666
Moje A8
Rocznik: 2010
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Audi Q7
Wiek: 42 Dołączył: 30 Maj 2010 Posty: 57 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 2014-12-12, 08:18
|
|
|
Na mierniku ustaw na 10A/20A w zależności jaki masz miernik i nic nie powinno się stać. Co do klapy to 100% pewności nie mam ale nie sądzę aby miało to wpływ na pomiar. |
_________________ Było:
Volvo V70
Audi A8 D3
Mercedes GL
Volvo XC70
Jest:
Q7 4,2tdi 340/800 @ 400KM /950Nm |
|
|
|
|
|