Autor |
Wiadomość |
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2014-12-13, 07:09 [D2 99 3.7PB/LPG
] A8 D2 3.7 skrzynia szarpie między 2 a 3
|
|
|
Witam
Chłopaki wiem że temat już dość znany ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi
A więc skrzynia zaczęła mi wariować delikatnie jak by sprzęgło siadało więc oddałem na naprawę .......
Wymienione zostało sprzęgło wszystkie uszczelniacze i dwa kosze wszystko było by dobrze ale problem nadal został z 2 na 3 że szarpnie przy redukcji biegu ale bardziej odczuwam to gdy puszczę gaz i wcisnę s powrotem jak by był gdzieś luz przed naprawą było tak samo i tak zostało mówią że to nie wina skrzyni zakład bardzo dobry gwarancje dostałem i po za tym skrzynia śmiga jak lalka .
Wcześniej wymieniłem całe zawieszenie tył , podporę wału , tuleje nowe z serwisu do potrzymania mostu i wiele innych rzeczy związanych z zawieszeniem .
Komputer nic nie pokazuje żadnych błędów skrzyni ani silnika nie wiem gdzie może leżeć problem a w mojej okolicy nie znam dobrego specjalisty który mógłby coś zdiagnozować dlatego bardzo proszę o pomoc jestem nawet gotów jechać gdzieś w Polskę żeby rozwiązać ten problem bo lubię mieć w samochód dopracowany
Nie zapominaj o TAGach. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-13, 10:10
|
|
|
poduchy pod skrzynia lub silnikiem, luzy w przegubach wewnetrznych z przodu, nieszczelnosci ukladu dolotowego, uwalona przeplywka, a moze po prostu olej trzeba sprawdzic
u mnie bylo podobnie ale z 3-4 i po wymianie oleju uspokoilo sie szarpanie, ale juz tak na 100% sie wszystko poprawilo jak zaaplikowalem nowa przeplywke teraz mam zero szaprania, stukania, i innych odglowsow przy wrzucaniu jak i zrzucaniu biegow... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2014-12-15, 07:28
|
|
|
Dzisiaj sprawdzę te wszystkie rzeczy które opisałeś co do oleju w skrzyni wątpię dwa razy wymieniali ponieważ po wymianie jednego kosza na skrzyni było jeszcze coś nie tak i drugi raz wyciągali a za 5 000 tys jadę na wymianę oleju do nich bo tego wymaga gwarancja . Myślę o jeszcze jednej rzeczy ponieważ kupując swoją A8 od kolegi mówił że ktoś mu podbijał moc o jakieś 6 KM i coś wlutowane jest w komputer i po przemyśleniach tak myślę czy to nie może być przyczyną ogólnie mam wrażenie że się zalewa paliwem bo strasznie na postoju czuć jak by nie przepalała a wiem że od strony silnika musi być również wszystko ok aby płynnie wszystko działało |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2014-12-15, 14:01
|
|
|
dziadek_yoyo napisał/a: | a wiem że od strony silnika musi być również wszystko ok aby płynnie wszystko działało |
na prace ASB mają wpływ: silnik instalka LPG oraz zawiecha...Jak w jednym z tych elementów jest babol to skrzynia tez nie bedzie prawidłowo chodzić...
dziadek_yoyo napisał/a: | Myślę o jeszcze jednej rzeczy ponieważ kupując swoją A8 od kolegi mówił że ktoś mu podbijał moc o jakieś 6 KM i coś wlutowane jest w komputer |
maskara jakaś <tjaa> ingerować w kompa o dodatkowe 6KM ?? Można by je uzyskac zmieniając wydech i dokładając lepszy dolot powietrza (stożek czy cuś)...a może o 60KM a nie tylko 6KM :p |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2014-12-18, 18:39
|
|
|
A więc tak chłopaki po wszystkich oględzinach wychodzi że nie zrobili dokładnie skrzyni bo na wale jest normalny luz wszystko jest sztywne jak ....... zawieszenie ok jeżeli chodzi o silnik wszystkie wskazania są prawidłowe przepływomierz też działa prawidłowo kolega elektronik sprawdził przepływy itp jeszcze z moich konsultacji ze znajomym wynika że to ewidentna wina skrzyni bo jest takie łup przy zmianie biegu u niego w 4.2 po FL jest identyczny luz na wale i chodzi gładko a u mnie bum z 2 na 3 a z 3 na 4 mniej ale też ;( teraz narobili sobie większej roboty i mi nerwy zepsuli najgorsze że dopiero na początku stycznia mogę im oddać .
Mam jeszcze jedno pytanie czy w okolicy Łódzi ktoś zna kogoś kto by mi mógł pomóc w potwierdzeniu moich przemyśleń |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
DANKOOO
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 40 Dołączył: 23 Gru 2014 Posty: 26 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2014-12-23, 14:42
|
|
|
Raczej masz skrzynie do poprawki lub płyta sterująca do wymiany. |
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2014-12-25, 12:10
|
|
|
Teraz to już pewne że skrzynia bo wyje wszystko jak ....... aj ja to mam szczęście do fachowców teraz tylko laweta |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-12-25, 16:23
|
|
|
tak jest jak partacz robi |
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-01-03, 18:52
|
|
|
No i sprawa chłopaki wygląda następująco pompa siadła olej wyleciał skrzynia się spaliła ale mają drugą z przebiegiem 80 tys przebiegu założyli i nie ma żadnych szarpnięć itp ale dopiero będę miał w następną sobotę samochód bo wymienią wszystkie uszczelniacze umieją przyznać są do błędów i nic oprócz lawety mnie to nie będzie kosztować <hura> |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-01-03, 22:59
|
|
|
na moje to i za lawete powinni zapłacić skoro przyznali się do błędu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-01-04, 09:28
|
|
|
Ale pb41ns w gwarancji niestety jest napisane transport samochodu na naprawę gwarancyjną na koszt właściciela pojazdu ;( |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-04, 10:40
|
|
|
W mojej gwarancji napisane:
: W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej pracy skrzyni nalezy natychmiast zaniechac dalszej jazdy i skontaktowac się telefonicznie tel. czynny całodobowo. W przypadku stwierdzenia awarii zostanie wysłany transport." No i szczerze jak rozmawiałem to oni sie bardzo trzesli gdy się zgłaszało jakies zapytania co do dziwnych objawów. Kilku forumowiczom poleciłem ten serwis gdzie robiłem,jednemu do naprawy w dobrej cenie tez wysłali własna lawetę i każdy był zadowolony. |
|
|
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-01-11, 21:31
|
|
|
Odebrałem wczoraj samochód niby jest dobrze ale nie do końca odnoszę takie wrażanie nie raz się trafi że ciężko zrzuci bieg przed całkowitym zatrzymaniem i również przy zmianie biegu gwałtownie najczęściej z piątki jak redukuję przy pedale w podłodze Już powoli mam dość szczerze na Tipie to nie występuje . |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
dziadek_yoyo
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3700
Skrzynia: 5HP19 ECH
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wiktor
Jeżdzę: A8 D2 x 2
Wiek: 35 Dołączył: 02 Sie 2014 Posty: 20 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: 2015-02-17, 07:46
|
|
|
Nowy problem był odpinany akumulator może to i z tego wynika błędy wykasowane wczoraj zobaczymy co pokaże pod koniec tygodnia
Błąd jaki mi KTS wykrył : P0741 Blok.hydrokin.przetw.mon.obrotowego-Brak przenoszenia napędu |
_________________ Podpis zwiał z miejsca zdarzenia - poszukiwania trwają ........Telefon do mnie 661-547-675
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-17, 11:18
|
|
|
poziom oleju ok ?? |
|
|
|
|
|