Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa  
Autor Wiadomość
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-23, 20:52   [D2 96 4.2PB/LPG ] Problem z pompą paliwa

Witam was mam problem z pompą paliwa a mianowicie pompa sprawna prąd dostaje a mimo to nie chodzi i już nie mam pomysłów co może być powodem tego .
Pompa jest nowa z starą było to samo dlatego ja wymieniłem ,przy zapłonie i kreceniu rozrusznikiem sprawdzałem miernikiem i prąd dostaje ,podpinałem ja także poza układem elektrycznym i wtedy chodzi juz cały głupi jestem z tego prosze was o jakies wskazówki lub podpowiedzi czego moge sie jeszcze przyczepic.
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-23, 21:03   

Może źle zainstalowana w koszu, lub filtr paliwa przytkany...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-23, 21:08   

Ale pompa podpieta poza układem chodzi czyli bezposrednio prąd podpiołem jej juz zamontowanej w aucie
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-23, 21:21   

To może cos z wtyczką jest nie tak skoro poza obwodem działa bez przerwy....

A takie głupie lub może i nie, pytanie...bezpiecznik 31 sprawdziłeś ? :P
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-23, 21:31   

Ok kostka dobra sugestia czekam na kolejne a bezpieczniki dla zasady wszystkie sprawdzałem ,
Wracajac do kostki wykluczyłem to bo jak sprawdzałem miernikiem to wetknołem koncówki z miernika własnie w kostkę ale faktycznie może byc tak ze cos nie łączy sprawdzę to i opisze ale czekam na kolejne sugestie co jeszcze mogę sprawdzić
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-23, 21:51   

nie sprawdza się miernikiem tylko mocną żarówką !!!!!!!!!!!
bo miernik pokazuje głupoty :)
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-23, 21:56   

czyli co mówisz ze wpiąc tam żarówkę ? tylko jak mocną ?
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-23, 22:38   

minimum 21 :) =wat
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-26, 13:02   

Wiec tak testu żarówki nie przeszło podpiołem H4 50w i dupa nie zapaliła się ani przy zapłonie na 1-2s jaki przy kręceniu silnikiem .
Teraz pytanie gdzie szukac dalej?
_________________

 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-26, 13:52   

zacznij od przekaznika w nogach pasazera oraz bezpiecznika obok nogi wspomnianego paazera.
Tam sprawdz ta sama metoda czy sie zarowka zapali
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-26, 14:09   

ok tylko jak tam wpiąc tą żarówke ? aha i rozumiem ze jest to przekaznik numer 208 dolna listwa pierwszy z pradwj strony
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-12-26, 14:22   

podaj zasilanie z aku
jak wystartuje to szukaj po drodze
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-26, 14:31   

ok tylko potrzebowałbym jasniej gdzie dokładnie mam wpiąć zasilanie lub żarówke ?
_________________

 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-26, 15:09   

Wiec.
Plusa z akku podajesz na jeden z 2 pinow po wyciagnietym bezpieczniku.Nie jestem teraz w stanie powiedziec ktory(dolny czy gorny pin )prowadzi do pompy ,jednak po podaniu zasilania musisz uslyszec charakterystyczny szum pompy.
Jak zadziala to wiesz ze masz problem z przekaznikiem albo z linia od niego do bezpiecznika.
Sam bezpiecznik warto sprawdzic czy nie zasniedzial
Przekaznik pompy paliwa obsluguje takrze reszte osprzetu na silniku wiec jesli po podaniu zasilania na stale silnik pracuje to zasilanie do przekaznika jest OK. i pozostaje sama linia do bezpiecznika ew. styk przekaznika.Ja bym na niego nie stawial przy opcji gdy silnik pracuje bo obwod pradu do pompy jest w przekazniku zdublowany.
Po mojemu albo masz uwalony bezpiecznik-sniedz ,albo co zadsze uszkodzony kabel
 
 
Prorok 
Użytkownik



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 08 Sty 2012
Posty: 47
Skąd: Knurów
Wysłany: 2014-12-26, 18:25   

Faktycznie twoje założenia były słuszne a przynajmniej tak mi sie wydaje bo wymieniłem bezpiecznik od pompy choć wydawał sie byc dobry poruszałem tam troszke kablami i nagle smiga normalnie a przynajmniej narazie normalnie no nic bede obserwował co bedzie sie działo dalej wydaje mi sie ze wrazie czego przynajmniej wiem gdzie szukac chyba :-)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.