Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Pocacy sie dekiel klawiatury  
Autor Wiadomość
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-01-11, 18:14   [D3 03 4.2MPI/LPG ] Pocacy sie dekiel klawiatury

Witam mam pytanko poci mi sie z pod dekla strona kierowcy

Co polecacacie dociagnac sruby , zdjac i oczyscic uszczelke , czy odrazu wymieniac ?

Jaki szacunkowy koszt uszczelki ,podobno jest sajgon zeby zdjac jedna srube

Oj ta moja niunia ciagle cos ;p
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-11, 18:42   

jak masz ją jeszcze w jednym kawałku
to po zdemontowaniu dajesz ją na parę godzin w benzynę ekstra...
niech się pomoczy
potem czyścisz wszystko i delikatnie smarujesz silikonem :)
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-01-11, 22:14   

Oki zdejme i zobacze jak bedzie chlewnia to uszczelka pewnie tylko w aso ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-12, 07:30   

czemu
sto parę złoty jest normalnie dostępna
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-01-12, 09:34   

A to chyba wymienie odrazy

zamówiłem uszczelke i zaślepke na wałek od sciany grodziowej

a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?

pozdrawiam
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-01-12, 20:48   

raftor napisał/a:
a podpowie ktoś jaki momentem dociagać śruby na deklu ?



Odkręcasz w kolejności od 12 do 1
Dokręcasz w kolejności od 1 do 12

Pokrywa głowicy silnika do głowicy silnika - 10Nm
Osłona paska zębatego do pokrywy głowicy silnika - 10Nm

_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-12, 20:54   

o zgadłem :)
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-01-16, 22:48   

Jestem po wymianie , jest ma sa kra , dostep do tej sruby ostatniej to dramat , strasznie przeszkadza wiazka przewodow do cewek nie da sie ich chyba rozlaczyc ?

Wymienilem tez zaslepke na walku , polksiazyc i plaska uszczelke metalowa sobie odpuscilem ,

Pewnie za jakis czas wymienie tez 2 ga strone tam powinno byc latwiej

Z ciekawosci jaki koszt uslugi u mechanika takiej wymiany ?

Budowa dekli fazatorow itp identyczna jak w mojej ex 2.8 c5 tam robilem kompleksowo wraz z uszczelniaczami pod fazator
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-01-17, 08:02   

jak mi coś świta to był gość na forum co mu motor chcieli wytargać do tego [po podobno inaczej się nie da :)
1,5 tys chcieli jak się nie mylę
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-01-17, 11:02   

No nic tylko dekle uszczelniac w a8 ;)

Od strony pasazera powinno byc mniej gimnastyki po wyjeciu puchy od filtra
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-04-30, 09:11   

1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ???
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-04-30, 09:38   

Cytat:
1,5k za wymiane uszczelki pod kapą ?? ?


no jeśli ktoś motor potrzebuje wyjąc to taka cena bedzie :D samo wyjecie motoru to koszt około 1000-1200zł

ale nie trzeba tego robic , jest ciasno ale sie da wymienić
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-30, 09:40   

No co druga instrukcja serwisowa w D3 4.0TDI zaczyna się od wyjęcia silnika do pozycji serwisowej :D

Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika ;)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2015-04-30, 14:11   

drago_o napisał/a:
Dla chcącego nie ma nic trudnego nigdy... Ja turbiny u siebie wymontowywałem bez wyjęcia silnika ;)


no to masz skilsa :P
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6725
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-04-30, 14:34   

Tak aby za dużo nie offtopowac to zrobiłem swoje uchwyty do tych turbin aby następnym razem dało się je wyjąć latwo, bo to te uchwyty tak utrudniały. Kolo 4-5 godzin zabawy z juz odkrecona turbina w środku komory, aby ja wyjąć ze środka ;)

Ale wracając do tematu wyciągania silnika to niestety takbtobinzynierowie przewidzieli.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.