Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:29 [D2 preFL ALL
] Różnice w zawiasach S8 i A8
|
|
|
Mam seryjne zawieszenie z S8, kompletne. Strasznie mi ono przeszkadza i musze je zmienic na zwykle. Pytanie zatem jest takie - czy amortyzatory w S8 są takie same jak w A8 i roznica jest tylko w sprezynach czy jednak sie roznia od zwyklych wersji? Zawieszenie mam w super stanie i nie chce wymieniać amorów jesli nie ma takiej koniecznosci. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:35
|
|
|
Czymś tam się róznią amory to pewne ale ja w swojej z tyłu mam już serie a z przodu tylko spręzyny mi eSowe zostały. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:45
|
|
|
...Apophis, masz przez to przód jakoś niżej? Ja będę robił znów odwrotnie niż Bugalon, bo mam amorki ze sprężynami standard a będę zmieniał na eSowe w nadzieji ze mi trochę siądzie |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 20:45
|
|
|
kupiłem komplet używanych oryginalnych sprężyn ladnie trzymajacych auto (oczywiscie wyzej niz mam teraz) i zastanawiam sie czy powinienem do tego dokupowac nowe amortyzatory. Jesli rozmiar jest ten sam - a tego nie wiem (w sensie dlugosc i pozostale wymiary) to chętnie zostawię seryjne amory z esy bo wedlug mnie na komfort wpływaja głownie sprezyny.
Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:02
|
|
|
martin_rs4 napisał/a: | masz przez to przód jakoś niżej? |
Oczywiście coś ok -20 względem serii. Tył wymieniłem na seryjny by poszedł w gore bo raz że dupa śledzia była dwa że mam tam sporo balastu więc tym bardziej mi nie pasowało. Teraz z balastem stoi ok.
Amory kupiłem w sklepie i nie widziałem względem esowych jakiejs różnicy. Pasowały ok. |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:11
|
|
|
Czyli co - zostawiac te esowe amory? Bo w sumie amor tez ma jakas charakterystyke tlumienia i przez to troche bardziej twardo moze byc (ale nie tyle co na sprezynie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:15
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Martin jak ja zmienie ten zawias to swoj bede mogl opchnac w przyzwoitej cenie o ile bedziesz zainteresowany |
Dzięki wielkie za ofertę, ale juz się zaopatrzyłem w cały komplecik eSowy na wiosnę do nowych 19"stek
Apophis napisał/a: | Oczywiście coś ok -20 względem serii. |
Ooo i o to właśnie mi chodzi...nie za nisko, nie za wysoko....w sam raz
A jakie odczucia masz w zachowaniu się auta mając różnie przód i tył? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:20
|
|
|
Ja tam takie gleby odradzam. Kazdy wyzszy spiacy policjant konczy sie przycierka przedniego zderzaka |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:26
|
|
|
Prawda to bo mój zderzak już ma nierówne szpary ale jeszcze go nie urwałem na szczescie... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-21, 21:28
|
|
|
Nieee no słuchaj, w A4 miałem springi H&R czerwone -40mm i było jeszcze w miarę z wysokością, natomiast komfort dostał po tyłu. Teraz w A8 nie chce tracić nadto komfortu, dlatego
A. nie zakładam gwintu
B. żadnych sportowych spręzyn
C. Ori zawias jest tu idealnym rozwiązaniem.
Myślę ze te -20mm aż tak wielkiej różnicy nie zrobią |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
r4q
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Lis 2013 Posty: 151 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2015-01-22, 00:15
|
|
|
Ja chyba będę stosował takie rozwiązanie jak Apo właśnie... chciałem obniżyć trochę przód, żeby 19" jakoś wyglądały ale jest szansa, że niedługo wlecą 20" jak sie sezon zacznie
obecnie mam ori eSkowe ale uważam, że dupka ciut za nisko jest a szczególnie jak załaduję pasażerów i bagaże, do tego jeszcze strach o nową butlę w kole, która niedawno zastąpiła walec z bagażnika
Tyle tylko, że Apo rozumiem masz wszystko z A8 a tylko sprężyny z S8?
bo nie wiem czy na tyle tylko sprężyny zmienić czy może amorki też trzeba? |
_________________
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-22, 06:24
|
|
|
Moja A8 wyjechała z fabryki na tym eSkowym zawieszeniu lecz wcześniej kupiłem tez amory i przy wymianie machłem od razu z tyłu sprężyny.
W sumie z eSkowego zawieszenia zostały mi tylko przednie sprężyny.
A tylnie kupowałem od klubowicza który dał mi wcześniej fotkę swojej jak stała na tych springach. |
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-01-22, 07:18
|
|
|
Czyli co - moge spokojnie wkladac inne sprezyny a seryjne amory zostawic eskowe czy nie? Mam u siebie tego sachsa na czerwonych sztycach w ladnym stanie. Jak to spasuje (w sensie ze mi dlugosci amora nie zbraknie na przyklad bo jest ten sam wymiar) to bym chętnie taki ruch zrobil. |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-01-22, 14:43
|
|
|
Wsadzić wsadzisz jak to bedzie pracować to nie wiem. Wydaje mi sie że normalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-01-22, 21:21
|
|
|
Ja narazie zamontuje caly setup eSowy i zobacze jak to będzie wyglądać. Z regóły jezdze sam wiec nie powinno być problemu z obciążeniem nadmiernym, natomiast jeśli tyłek będzie faktycznie niżej, to zrobię jak Maciek i w sadze serie na tył |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|