Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-02-07, 19:13 [D3 04 3.0MPI/LPG
] Zmiana ustawien zawieszenia
|
|
|
Mam takie pytanie koledzy czy jak posiadam zawieszenie typu pneumatyczne zwyklae bez napisu sport mo moge jakos to przestawic moje zawieszenie zeby bylo i sport i napis na wyswietlaczu ze mam zawieszenie pneumatyczne - sport ?? |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-02-07, 21:23
|
|
|
Pewnie jak wymienisz sterownik zawieszenia na ten sport to Ci sie pojawi, ale do pelni szczescia potrzeba jeszcze 4 amortyzatorow pneumatycznych z wersji sport bo sa inne, co wiecej do poprawnej pracy to nie wiem.
Niech spytam po co Ci to ? <niewiem> |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-02-08, 09:52
|
|
|
Nie no myslalem ze na vagu sie to przestawia ale skoro tyle zachodu i kasy to ja piernicze to . Generalnie albo od fossa wezme te drazki obnizajace albo vagiem poloze auto. A jak sie wpisze przy kalibracij zawieszebia wartosci o tam troche mniejesze to stanie sie cos?? |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-02-08, 22:40
|
|
|
nic się nie stanie ale na sterowniku zakres obniżenia masz ograniczony..... obniżaj na zestawie FOSSa - najlepsze, najbezpieczniejsze rozwiązanie |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-08, 19:08
|
|
|
hmm .. no dobra drago_o a powiesz mi jak go zglebowac vagiem? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-03-09, 06:38
|
|
|
Hehe... Jest pełno takich instrukcji na tym forum. Sam jedna napisalem, możesz w moich tematach poszukać. Teraz mam do dyspozycji tylko telefon to może wieczorem napisze po pracy
Zasada prosta. Wykonujesz adaptacje i zawyzasz wartości o tyle ile chcesz aby opadł. Jak wywarła błąd to go lekko lewarkiem i wszystko smiga |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
Wysłany: 2015-03-09, 09:11
|
|
|
jak lewarkiem podlewarowac w trakcie adaptacij? |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-03-09, 18:31
|
|
|
Jestem już w hotelu więc wysilę się bardziej.
Zapoznaj się z procesem adaptacji. Podam całkowicie zmyślone dane bo ich nie pamiętam w tej chwili.
Podczas adaptacji auto powinno mieć od środka koła do nadkola np. 398mm. My chcąc obniżyć auto podczas adaptacji wpisujemy wartość np. 428mm. Sterownik myśli, że podana przez nas wartość jest prawidłowa i auto jest wyżej niż powinno. Komputer stara się odniżyć do seryjnej wartości auta czyli do 398mm. Co daje efekt obniżenia o 30mm. Teraz wpisana zawyżona wartość może być dowolna, ale czujnik poziomowania ma swoją tolerancję i granice. Jak podamy wartość zawyżoną o zbyt wiele to sterownik nie przyjmie jej i wywali błąd podczas testowania wpisanej wartości. Wtedy używamy podnośnika. Przy kole, które aktualnie adaptujemy ustawiamy podnośnik i jedziemy w górę aby sterownik zaakceptował wartość. Po potwierdzeniu i przejściu do kolejnego koła w adaptacji podnośnik można zdjąć. Wykonujemy tą samą czynność dla kolejnych kół. W efekcie ja tym sposobem obniżyłem auto o 40mm.
P.S. Jak wpiszesz mniejsze wartości to auto się podniesie Wpisuj zawyżone wartości aby opuszczać.
pozdro,
Karol |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
|