Autor |
Wiadomość |
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-10, 11:55 [D2 96 2.8PB
] Nie działająca NOWA pompa wspomagania.
|
|
|
Witam. Padła mi pompa wspomagania w Audi, kupiłem nową firmy SKV Germany za 250 zł. I po zamontowaniu wspomaganie działało przez chwilę i przestało natomiast po montażu z powrotem starej pompy wspomaganie było. Oddałem ją do reklamacji (stwierdzili, że pompa sprawna, tylko ją wyczyścili) i po odbiorze zamontowałem ponownie i znowu zero wspomagania. Teraz jeżdżę znów na starej, która wyje ale działa. Nr. oryginalnej pompy to 4D0145155H, ta którą mi sprzedali ma nr. 048145155F czyli montowana do mojego silnika (2.8 AAH) ale w modelach 100 i A6 ale pasuje na swoje miejsce i ma takie samo ciśnienie. W sklepie twierdzą, że ona normalnie powinna działać też w A8. Czy one mogą się różnić czymś jeszcze czy po prostu pompa nie sprawna? (Firma SKV i sklep twierdzą, że ona jest sprawna tylko ja ją źle zamontowałem czy układu nie przepłukałem itp. ale kiedy zakładam starą pompa wspomaganie od razu wraca.. Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie w tym temacie |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-10, 17:28
|
|
|
A jakim płynem zalewasz ta nową pompę wspomagania? |
_________________
|
|
|
|
|
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-10, 23:12
|
|
|
michalwruszak Niewłaściwą czy niesprawną? Bo kodem faktycznie pasuje do A6 C4 2.8 AAH i ma takie samo ciśnienie jak moja oryginalna więc teoretycznie powinna działać.
krzychu22.p1i Pompę zalałem płynem zielonym mineralnym Febi 6162 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-10, 23:24
|
|
|
Spróbuj tym z aso, na alle dostaniesz 10zł więcej jak to febi ale całkowicie inaczej działa układ. Próba nie strzelba.
Starą pompę spróbuj rozebrać i wypolerować bieżnie i łopatki, Przyłóż się do tego i zrób to równo a będzie działać i nie będzie buczeć przy skręcaniu ani w skrajnych położeniach. |
_________________
|
|
|
|
|
gibgibon
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35 Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 11 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-11, 11:23
|
|
|
Myślisz, że ten febi może być aż taki lipny, że wspomagania nie ma wcale? Jak mi ją znów oddadzą to spróbuję w takim razie z tym z aso. Ale z tym polerowaniem ciekawy patent, muszę spróbować. Dzięki za podpowiedź |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-19, 20:56
|
|
|
Cytat: | Spróbuj tym z aso, na alle dostaniesz 10zł więcej jak to febi |
Krzychu co to za płyn jest? Zarzuć proszę linka bo nie coś znaleść nie mogę <tjaa> a ja mam też tym febi zalany... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-08-10, 15:15
|
|
|
Panowie podepne sie pod temat. mianowicie szykuje mi sie pompa do wymiany, zimny chodzi goracy bardzo ciezko , dodam gazu keira krece jednym palcem.
Moje pytanie do bardziej doswiadczonych
czy warto inwestowac w nowy zamiennik ( zapewne chinski ) za 200zl
http://allegro.pl/listing...s0-uni-1-4-0807
czy poszukac uzywki oryginalnej za 100-150zl. |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-11, 05:30
|
|
|
Był przypadki że i te zamienniki nie chodziły jak powinny. Ja osobiście postawiłem na sprawną używkę. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
|