Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB ] Nie działająca NOWA pompa wspomagania.  
Autor Wiadomość
gibgibon 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-10, 11:55   [D2 96 2.8PB ] Nie działająca NOWA pompa wspomagania.

Witam. Padła mi pompa wspomagania w Audi, kupiłem nową firmy SKV Germany za 250 zł. I po zamontowaniu wspomaganie działało przez chwilę i przestało natomiast po montażu z powrotem starej pompy wspomaganie było. Oddałem ją do reklamacji (stwierdzili, że pompa sprawna, tylko ją wyczyścili) i po odbiorze zamontowałem ponownie i znowu zero wspomagania. Teraz jeżdżę znów na starej, która wyje ale działa. Nr. oryginalnej pompy to 4D0145155H, ta którą mi sprzedali ma nr. 048145155F czyli montowana do mojego silnika (2.8 AAH) ale w modelach 100 i A6 ale pasuje na swoje miejsce i ma takie samo ciśnienie. W sklepie twierdzą, że ona normalnie powinna działać też w A8. Czy one mogą się różnić czymś jeszcze czy po prostu pompa nie sprawna? (Firma SKV i sklep twierdzą, że ona jest sprawna tylko ja ją źle zamontowałem czy układu nie przepłukałem itp. ale kiedy zakładam starą pompa wspomaganie od razu wraca.. Proszę o pomoc jeśli ktoś coś wie w tym temacie
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-10, 12:00   

Moim zdaniem sprzedali Ci niewłaściwą i dlatego takie są problemy . Z tymi pompami zawsze są problemy
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-10, 17:28   

A jakim płynem zalewasz ta nową pompę wspomagania?
_________________
 
 
gibgibon 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-10, 23:12   

michalwruszak Niewłaściwą czy niesprawną? Bo kodem faktycznie pasuje do A6 C4 2.8 AAH i ma takie samo ciśnienie jak moja oryginalna więc teoretycznie powinna działać.
krzychu22.p1i Pompę zalałem płynem zielonym mineralnym Febi 6162
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-10, 23:24   

Spróbuj tym z aso, na alle dostaniesz 10zł więcej jak to febi ale całkowicie inaczej działa układ. Próba nie strzelba.

Starą pompę spróbuj rozebrać i wypolerować bieżnie i łopatki, Przyłóż się do tego i zrób to równo a będzie działać i nie będzie buczeć przy skręcaniu ani w skrajnych położeniach.
_________________
 
 
gibgibon 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 35
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-02-11, 11:23   

Myślisz, że ten febi może być aż taki lipny, że wspomagania nie ma wcale? Jak mi ją znów oddadzą to spróbuję w takim razie z tym z aso. Ale z tym polerowaniem ciekawy patent, muszę spróbować. Dzięki za podpowiedź
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-02-19, 20:56   

Cytat:
Spróbuj tym z aso, na alle dostaniesz 10zł więcej jak to febi


Krzychu co to za płyn jest? Zarzuć proszę linka bo nie coś znaleść nie mogę <tjaa> a ja mam też tym febi zalany...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-02-19, 21:51   

Płyn G00400M2 np: http://allegro.pl/oryg-pl...5081159656.html
_________________
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 38
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-08-10, 15:15   

Panowie podepne sie pod temat. mianowicie szykuje mi sie pompa do wymiany, zimny chodzi goracy bardzo ciezko , dodam gazu keira krece jednym palcem.

Moje pytanie do bardziej doswiadczonych
czy warto inwestowac w nowy zamiennik ( zapewne chinski ) za 200zl
http://allegro.pl/listing...s0-uni-1-4-0807


czy poszukac uzywki oryginalnej za 100-150zl.
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-11, 05:30   

Był przypadki że i te zamienniki nie chodziły jak powinny. Ja osobiście postawiłem na sprawną używkę.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.