Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
D2 lift czy przed lift? Oto jest pytanie!  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-15, 22:41   

gary2000 napisał/a:
... a według Was lepiej jest kupić przed czy po lifice?

Wg. mnie zdecydowanie po-lift.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
gary2000 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2015-02-15, 22:44   

FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor? bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-15, 22:50   

gary2000 napisał/a:
FOSS a dlaczego ? Ze względu na dostępność części czy może lepszy motor?

Ze względu na wszystko.
W rozwinięciu dodam, że nie widzę kompletnie niczego w czym przed-lift miałby być lepszy niż po-lift więc tym bardziej po-lift.

gary2000 napisał/a:
... bo zmiany wyglądowe są kosmetyczne

wg. mnie zmiany "wyglądowe" są dosyć znaczne ale w tym przedmiocie każdy może mieć własne zdanie.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-15, 22:52   

Przedlifty są starsze ale mniej maja pierdól które powoduja nerwicę. Choc by nastawniki-ich w przedlifcie nie ma. Ja osobicie wole przedlifty :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-15, 22:55   

polifty maja tez magiczne nastawniki :) 2,5 klocka za sztukę :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-15, 22:59   

Własnie tylko FL :)
 
 
gary2000 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1,8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A6
Dołączył: 06 Sty 2015
Posty: 6
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2015-02-15, 23:08   

To na razie zostanę na przed liftach :)
Tego z Wrocławia widziałem na www ale nie brałem go pod uwagę.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-02-15, 23:09   

preston81 napisał/a:
polifty maja tez magiczne nastawniki :) 2,5 klocka za sztukę :)

Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment ;)

Nastawniki są drogie, cóż A8 do tanich w zakupie nie należą a w serwisowaniu tym bardziej. Jak ktoś kupuje auto żeby było tanio to chyba lepiej pójść w A4 1.9TDI a nie pchać się w A8 :P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-02-15, 23:22   

FOSS napisał/a:
Czyli zmienne fazy rozrządu połączone ze zmienną geometrią dolotu a co za tym idzie lepsza charakterystyka silnika w przedmiocie moc i moment


jeszcze kolega nie dopisal zwiekszona awaryjność o te wspniałe elementy

co ma piernik do wiatraka, parka nastawnikow to 5k względem czego ? 10km więcej i jak bardzo różni sie moment przedlift a polift? nie pamietam dokładnie ale sądze że jest ch**a wart , to nie wyścigówki jak ktos chce kupic wyscigówke to nie kupuje limuzyny tylko auto sportowe :)

2 jeśłi trafisz na zadbanego przedlifta to sie nie zastanawiaj (mowie to jako user polifta) tez mi różnica kilka lat przy aucie NASTOLETNIM.....

zawsze mozesz dozbierac i kupic sobie klopot w postaci d3 :) jak to kolega pięknie ujął auta z innej epoki, z epoki tanich rozwiązań i mnożeniu problemów a nie ich rozwiązywania, z epoki początku totalnego przywiązania do aso :)


wooooow to moj 1000 post :) sorry za ton ale troche prawdy w tym jest
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 18:14   

preston81 napisał/a:
polifty maja tez magiczne nastawniki
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 18:18   

danishow napisał/a:
preston81 napisał/a:
polifty maja tez magiczne nastawniki
Te "magiczne nastawniki" mają też wszystkie silniki 1.8L w VAG-ach i nie odstrasza to ludzi przed ich kupnem <hihi>


Bo tam kosztuja 300zł no z wymianą 500 a nie 5tyś :) Tylko w A8 sa one dziwacznie drogie.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 18:36   

Toć to ta sama część ...po czyyssta to som chinole a ori w ASO też 2 klocki kosztuje ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 18:57   

Chyba nie ta sama a podobna. Reasumując kilku znajomych to robiło w swoich 1.8 i nie wydawali tysięcy a setki,niech sie wypowie Doc bo niedawno sam tez to wymieniał przy okazji rozrzadu.
No i te podróbki tam smigaja a w A8 niebardzo....
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-02-16, 19:16   

W każdym bądź razie zestawy naprawcze do tych nastawników są identyczne dla wszystkich silników 1.8, 2.4, 2.7, 2.8, 3.7 i 4.2L. Możliwe a raczej też i na pewno niektóre różnią się obudową.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-16, 19:18   

Mozliwe Danielu. Nie jestem specem, ale faktem jest że np Andrzej-Doc zmienił i zapomniał a posiadacze liftów rwa tu włosy z głowy albo wydają tysiące.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.