Autor |
Wiadomość |
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-20, 20:56 [D2 95 4.2PB/LPG
] Co to jest ?
|
|
|
Witajcie
Mam urwane takie coś:
To coś jest przy amorku z przodu.
Jak to się nazywa prawidłowo, abym mógł kupić. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-02-20, 21:01
|
|
|
Jest to podpora/ wspornik, niestety do pre nie ma w ASO (zakończona produkcja). Jest tylko do FL po połowie roku 2001 za 72zł/szt o numerze: 4D0412395B
- http://www.a8team.pl/co-d...1620.htm#150025 |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-20, 21:13
|
|
|
Czy bez tego można jeździć ? - do czasu zakupu |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-20, 22:18
|
|
|
Jeśli nie jeździsz jak "wariat" to nic się nie powinno stać |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-20, 22:28
|
|
|
Standardowo jeżdżę jak każdy posiadacz 8 |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-02-20, 23:23
|
|
|
nie zaprzątaj sobie tym głowy, ja nigdy tego nie miałem i auto działa jak fabryka nakazała |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
robsonik4
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 56 Dołączył: 09 Lip 2010 Posty: 485 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:31
|
|
|
Kupiłem to coś na Alledrogo za 20 zł i nawet całe |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-02-25, 21:53
|
|
|
No to fajnie trafiłeś, bo ja poniżej 70 nie mogłem znaleźć i kupił em nówkesztuke za 70zl w ASO |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-21, 08:01
|
|
|
To jest pomocne tylko przy wyciąganiu całości obudowy z amorem. Przytrzymuje ono całość po wykręceniu górnych śrub aby nic nie spadło. Nic więcej to nie robi.
Mi to pękło z głupoty bo najpierw dół skręciłem a potem górę ;( |
_________________
|
|
|
|
|
|