Autor |
Wiadomość |
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-02-23, 21:15 [D2 00 4.2PB/LPG
] Jakie Visco
|
|
|
Panowie potrzebuje szybko pomocy. Piszczy mi Visco i prawdopodobnie niebawem padnie.
I mam pytanie czy pasuje z 4.2 przed liftingiem???? lub 2.5 tdi ?????
Z góry dzieki z pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-02-23, 22:28
|
|
|
Przyznaje sie ;(
Czyli rozumiem ze bedzie pasować z przedlifta lub tdi. Widzę że niektóre są na 3 śrubki niektóre na 4.
Ewentualnie może coś się stać poważnego podczas jazdy?? Myślę że tylko może się zablokować na stałe, wtedy będzie niedogrzany, chyba że się mylę. |
|
|
|
|
k44761
Moje A8
Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 18 razy Wiek: 43 Dołączył: 22 Maj 2011 Posty: 497 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2015-02-23, 23:13
|
|
|
bedze okrutnie huczec jak sie na stale zepnie.
wywal visko wstaw drugi elektryczny.
lub kup visko ale behr, podroby sa srednie. |
_________________ Elektronika samochodowa. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-24, 07:24
|
|
|
k44761 napisał/a: | podroby sa srednie. | -one są praktycznie zblokowane
sprawdzałem trzykrotnie ;( |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-24, 12:13
|
|
|
k44761 napisał/a: | wywal visko wstaw drugi elektryczny. |
Też bym tak chciał i nawet kupiłem noname z allegro ale on ma tylko 80W. Ma ktos sensowny pomysł na elektryczny lepszy niech pisze. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-24, 12:34
|
|
|
a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-02-24, 12:59
|
|
|
Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-02-24, 13:10
|
|
|
pepi napisał/a: | a po co ci lepsze ja taki mam i jakoś jest ok a było lato 2014 dość ciepłe |
I tak go wsadzę bo go mam i jestem ciekaw efektu,ale tak jak by ktos miał cos lepszego na mysli to czemu nie
kryhawrc napisał/a: | Nie będę cudowal z jakim elektrycznym. Pytam tylko czy przyjadę jakoś 1000km |
przejedziesz. |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-02-24, 17:40
|
|
|
Byłem przed chwila zobaczyc co tam się dzieje. Ogólnie kiedy nim pokręciłem chodzil dosć ciasno. Nie chciał sie krecić. Wd40 i troche oleju i chodzi zdecydowanie lzej. Kiedy nim zakrece na postoju kreci sie chwile(tylko czy teraz nie za lekko???)
Rozgrzałem auto -powciskałem mu troche i niby nie urosło powyzej 90 stopni. Ale teraz na wolnych obraotach przy tych 90 stopniach moge bez wiekszych problemów zatrzymac wentylator ręka. Martwi mnie troche ze teraz moze za lekko chodzic(że nie wychłodzi)
To ze był spiety ciasno było chyba lepsze niż za luźny????? ;( |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-25, 06:14
|
|
|
spoko nie jest ciepło to ten od klimy da radę |
|
|
|
|
kryhawrc
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 09 Sie 2014 Posty: 369 Skąd: Gorzów / Hooge Zwaluwe
|
Wysłany: 2015-02-25, 22:10
|
|
|
No pociskałem troche a temperatura ani drgneła powyzej 90. Mysle ze w trasie tym bardziej- od samego pędu powietrza nie powinna sie podnieśc.
Jakos mam nadzieje dojade |
|
|
|
|
|
|
|
dgasek
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: D2
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 60 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-02-25, 22:31
|
|
|
No właśni też stoję przed dylematem , ale chyba jednak zaryzykuję wymianę na visco. Sensownego elektrycznego nie znalazłem , a ten od D3 średnio się da wysterować - tak na marginesie ma 390mm i 600W - zakładam że inżynierowie mieli jakiś sens żeby dać coś takiego. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-02-26, 07:21
|
|
|
pomijacie jedno że auto się grzeje zwłaszcza w korkach wtedy obroty motoru są niskie
a visko wielkie ale i tak słabo działa .
Elektryczny działa tak jak jest to potrzebne i nawet mały ale wariat |
|
|
|
|
|
|
|
|