Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12  
Autor Wiadomość
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-02-27, 01:55   [D3 05 W12/LPG ] Instalacja gazowa Vialle a silnik w12

Poniewaz nigdzie takiego tematu nie znalazlem a ostanio moj kolega nabyl taka audi z silnikem w12 pozwole sobie zapytac czy da sie zamontowac taka instalcje lpi do silnika w12 bo nowe intalacje korzystaja taka jak ta http://allegro.pl/instala...4987028489.html z parametrow ecu silnka wiec co stoi na przeszkodzie zeby taka instalacje zaszczepic do w12 chyba ze pompa gazu by miala mala wydajnosc .Pozatym bardzo mi sie podoba fakt ze nie ma potrzeby wpinac sie w uklad chlodzenia silnika w12 bo ten jest dosc wrazliwy w tej kwestji .
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-27, 06:17   

tylko razy 2 taki zestaw
;)
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-02-27, 06:33   

Oczywiscie ze 2 i do tego butla w kolo 82l
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 07:37   

Nic z tego moj drogi kolego. Nie da rady tego założyć do Ciebie, chyba że dwie butle masz zamiar u siebie zamontowac. Pompa (która jest w srodku butli) opędzi Ci maksymalnie 200kW (czyli w przybliżeniu gdzies z 270 koni). Dwóch pomp do jednej butli nie upchniesz, więc jestes skazany na dwa walce z tytlu za kanapą albo butle w kolo i walec za kanapą.

Na Twoim miejscu poszukałbym ogarniętego gazownika i złożył to na zwykłej sekwencji i dwóch reduktorach KME gold, dwóch KME Twin lub dwóch reduktorach Romano.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
gryzzli 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: audi d2 S8
Wiek: 48
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 175
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2015-02-27, 07:50   

Przeciez na stronie vialle pisza ze instalacje mozna montowac do nawet 8 cylindrowcow wiec taz moc pompy nie bedzie mala ?Musze dokladnie sprwdzic wydajnosc tej pompy ? Smiechu warte dzwonilem do 2 dystrybutorow ktorzy montuja instalacje vialle i nikt nie jest mi w stanie powiedziec jaka ma wydajnosc pompa vialle ? Ponoc nawet producent nie podaje takich info !
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-02-27, 10:18   

V generacja raczkuje w PL a jeszcze do w12 jak malo problemow z autem to mozna zakladac :)
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 11:43   

Odradzam! Na dziś dzien te pompy to jakaś pomyłka-psują sie nagminnie i wiele juz "szcześliwców" widziałem u swojego gazownika.

Dwie normalne instalacje do V6 zestrojone dobrze bedą wystarczające do w12.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-27, 12:36   

pompy padają z winy naszego wspaniałego lpg :)
a nie to że są słabe
mieszkamy w takim kraju w którym nie wiadomo co może się trafić na stacji <niewiem>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 12:44   

Witam!

gryzzli napisał/a:
do tego butla w kolo 82l
-i bedzie V-12 z zaglem! ;)


Stefan.
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 12:47   

Najlepiej poczytać:
http://www.vialle.com.pl/...p?str=2&lang=pl
I zadzwonić, obejrzeć co już założyli I z jakim skutkiem ;)


PS z moich dzisiejszych ustaleń wynika, że da radę ale dwa zbiorniki I problem z umieszczeniem a raczej gabarytami wtryskiwaczy gazowych, kolega ma mi sprawdzić w Holandii czy bedzie to chodziło <kwiatek>
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 12:54   

Witam!

Od dluzszego czasu jestem czyms takim bardzo zainteresowany.Zastanawia mnie jednak dlaczego ci ludzie "na Niemcy" nie robia?

Ze strony zalinkowanej przekonalo mnie to: "nie traci mocy (a w niektórych momentach obrotowych nawet zyskuje)"

Mam juz jedno G (STAG) ktorego mam nadzieje w najblizszym czasie sie pozbede.

Stefan.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 13:03   

pepi napisał/a:
pompy padają z winy naszego wspaniałego lpg :)


Z "szczęśliwych" posiadaczy owych instalacji nie widziałem ani jednego auta co tylko po pl jeździ,wiem tez że LPG w Niemczech tez bywa syfiaste co daje nam prosty rachunek że z braku dostepu do czystego nie nalezy zakładac tej instalki.
 
 
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-02-27, 13:06   

Chyba najlepiej będzie zamontować standardową instalację, kilka serwisów w PL gazowało W12, instalacja Stag isa 6cyl x2 ogarnięte na jednym przełączniku śmiga podobno bez problemów.
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-27, 13:33   

Witam!

j3drek napisał/a:
instalacja Stag isa 6cyl x2 ogarnięte na jednym przełączniku śmiga podobno bez problemów.
- Moim zdaniem bedziesz mial jedn przelacznik ktory bedzie mial dwa polozenia:
1. Benzyna-sportowa zaglowka (duza butla w kole) zasilana benzyna
2.Gaz-dupowuz klasyczny do lansu
Ponadto musisz sie zaopatrzyc w kawalek plastra zeby "pomaranczowa lampke" zakleic.


Stefan.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-02-27, 13:58   

Stefan psioczysz na tego staga katastroficznie :) Naprawdę przy ogarniającym gazowniku on wcale nie jest taki zly. Ludzie na tym smigają naprawdę mocnymi autami i wszystko jest w najlepszym porządku (ale smigaja tylko ci, ktorych gazownik wiedzial co robi podczas montażu i Ci ktorzy wiedzieli ze za 3k to instalki do v8 sie nie wmontuje dobrej)

W12 zrobione naprawde dobrze i jednocześnie dobrze opisane na IV generacji są chyba dwa (na forum LPG). Założona całość bardzo schludnie, zdjęcia z komory silnika naprawdę robia wrażenie.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.