Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-01, 11:59 [inne ] Wymiana uszczelniaczy w ASN 3.0 A4
|
|
|
Witam
Czy da się wymienić uszczelniacze bez ścągania głowicy w A4 3.0
Dodam, iż na zimnym silniku kopci na niebiesko....
Co 100km zapala się kontrolka oleju....
W mieście zrobione 1400km i nai grama oleju, a na trasie 1200km wziął 3 litry oleju...
Zero wycieków.... |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-01, 12:15
|
|
|
Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-01, 13:19
|
|
|
Bugalon napisał/a: | Da sie, ale rozrzad jest do rozpiecia i trzeba bedzie krecic walem tak zeby miec zawsze tlok w gornym punkcie dla gara w ktorym bedziesz wymieniac uszczelniacze (podparcie dla zaworow musi byc). Troche zachodu jest ale czapek zwalac nie trzeba. |
Można podpierać ciśnieniem zamiast świecy wkręcić adapter na wąź do sprężarki. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-01, 15:15
|
|
|
ale w tym przypadku to nie one |
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: 2015-03-01, 19:33
|
|
|
Wymienianie samych uszczelniaczy jest bez sensu w uzywanych silnikach to raz
Dwa jak pisza koledzy wyzej to nie uszczelniacze tylko motor przytarty.
Sama wymiana uszczelniaczy jest o tyle słaba, ze w motorze z przebiegiem 200+ 300+ do roboty sa takze prowadnice zaworowe i reszta. Co z tego ze damy nowy uszczelniacz na powypieprzane gniazda <niewiem> patent dobry na gielde |
_________________ Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM. |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-01, 19:56
|
|
|
Dzięki koledzy, bracki robił remont silnika -ale jak wychodzi mechanik spi....ł robotę.
Kupe kasy włożył w silnik i dupa....
Trzeba znowu wszystko zwalać |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
majkaistefan [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-01, 20:56
|
|
|
Witam!
Nie wydawaj pieniedzy pochopnie. "Kluczmeni" zawsze beda eksperymentowali za Twoje pieniadze.Postaraj sie jeszcze raz obejrzec wszystko chlodnym okiem i zwroc szczegolna uwage na kolektor ssacy.
Stefan. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-03-01, 21:27
|
|
|
obacz odmę i czy ci dmucha czy przysysa
bo może być olej spalany w kolektorze bo separator odmy egzekutor be
Silników się nie naprawia tylko wymienia na inne sprawne
dlatego że podzespoły naprawiane to już nie to niektóre fizycznie są nie możliwe do naprawienia .
Pomijam jakość gratów bo to temat rzeka |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-03, 20:10
|
|
|
tak wygląda odma w tym 3.0 ASN :
a tak wydech
Teraz panowie jest takie pytanie,bracki nie zamierza iść w kolejną naprawę - myśli o przekładce
Jaki silnik 4.2 najlepiej szukać i jaką skrzynię do tej A4 B6? jak to wyjdzie z kosztami?
Z góry dzięki za podpowiedzi |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
gibon
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: FLV
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A6c5 Quattro Avant
Pomógł: 2 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Lis 2009 Posty: 81 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2015-03-04, 22:30
|
|
|
Sulejówek Ul.kombatantów 74 , TEL.503803636 - Piotrek
Jedź tam ogarną ci ASN'a. Masz blisko ok 100 km. Sprawny 3.0 jest całkiem przyjemny. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-03-06, 10:32
|
|
|
No ok panowie a jeżeli ciśnienie na tlokach będzie odpowiednie?? Co warto sprawdzić ??
W VCDS mozna sprawdzic jakies wazne dane?
acha co sibędzie sie działo z uszkodzonym czujnikiem G62 od temp. wody bodajże
DODANO:
Ciśnienie na tłokach po 11 bar,na dwóch było po 10.5 bara |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-07-19, 19:56
|
|
|
ktoś z kolegów mi może pwoiedzieć coś natemat kanałów 90 i 93 z tego ASN, dodam że jest po wymianie rozrządu - przejechane 6000 km.
|
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-21, 22:36
|
|
|
Niechlubny ASN i niechlubne kopcenie, nierówna praca, jaranie oleju i płynu chłodzącego
Z obiegowych opinni słyszałem, że silnik ten ma problemy z pękającymi blokami i głowicami i jak się psuje to w ogóle do du..y jest.
Był u mnie jeden kolega takim A6C5 z tym motorem i historia remontów tego silnika była już dosyć spora a wciąż nie jeździło to tak jak jeździć powinno |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|