Autor |
Wiadomość |
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-03, 21:32 [D2 ALL
] Zamiana układu hamulcowego
|
|
|
Witam Panowie, nie mogę doczytać się co i jak i postanowiłem założyć nowy temat. Juz mi głowa pęka normalnie.... Problem dotyczy układu hamulcowego.. Kupiłem tarcze nowe ZIMMER + klocki. Klocki zjeździłem było ok.. Założyłem klocki TRW i normalnie jest takie piszczenie że chyba głośniej niż stary ogórek z PKS... Masakra.. proszę o pomoc w tym temacie. |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-03-03, 21:43 Re: Zamiana układu hamulcowego
|
|
|
Kunaa12 napisał/a: | Witam Panowie, nie mogę doczytać się co i jak i postanowiłem założyć nowy temat. Juz mi głowa pęka normalnie.... Problem dotyczy układu hamulcowego.. Kupiłem tarcze nowe ZIMMER + klocki. Klocki zjeździłem było ok.. Założyłem klocki TRW i normalnie jest takie piszczenie że chyba głośniej niż stary ogórek z PKS... Masakra.. proszę o pomoc w tym temacie. |
Jak ten zestaw piszczy a poprzedni nie piszczal to odpowiedz jest chyba jasna. |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-03, 22:07
|
|
|
Kunaa12 napisał/a: | Założyłem klocki TRW i normalnie jest takie piszczenie że chyba głośniej niż stary ogórek z PKS |
TRW powoli traci na jakosci. Wczesniej mialem TRW tarzce i klocki w A8 i mam niestety nadal w A3 i tragedia...niedosyc ze piszcza to jeszcze przy hamowaniu jest halas ...takie łuuuuuuu...
W A8 mam teraz hamulce Zimmerman i klocki Textar i mam spokoj.
zmien klocki |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-05, 21:06
|
|
|
martin_rs4 czyli mówisz żeby założyć klocki Textar i będzie spokój?? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-05, 21:35
|
|
|
no sluchaj przynajmniej u mnie jest ok. A wiem nie tylko z wlasnego doswiadczenia z dwoch aut, ale rowniez moj kuzyn w A6, mechanior w Peugeocie itp mieli TRW i strasznie narzekali.
Generalnie nie musisz od razu Textara dawac, mozna np. ATE albo jakies tansze. Ja mialem na samym poczatku ABE i gdyby sie nie giely to na prawde dobrze sie sprawowaly... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-06, 10:02
|
|
|
Ja mam zimmerm. + ferodo klocki, nie piszczy. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-06, 11:32
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Ja mam zimmerm. + ferodo klocki, nie piszczy. |
Mam to samo,czasem na zim nym i mokrym rano sie odezwie ale tak to luz. |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-03-06, 20:46
|
|
|
Apophis, Wcześniej miałem komplet boscha to normalnie stary autosan, wstyd było hamować <jezu>
Chociaż póki co ręki uciąć sobie nie dam za ten zestaw, bo cały czas walczę z telepaniem auta (nie przenosi się to na kierę i pedał hamulca) przy hamowaniu. Wiele rzeczy już uczyniłem żeby dojść o co kaman i nic. W przyszłym tyg pójdzie nowy zawias i jak to nie pomoże to chyba załamka, bo ileż można ;( |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-06, 22:32
|
|
|
Ja mam tarcze Zimmermann i klocki ATE - w końcu błoga cisza, bo na tarczach i klockach Brembo było gorzej, niż tragicznie |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-07, 15:06
|
|
|
beyer28, Z heblami w naszych A8 bywa cięzko. Te lipne zaciski jak sie kompletnie zuzyją a do tego zawias magiel to cięzko trafic gdzie jest ta przyczyna. Nawet piszczenie co niedawno jeden klubowicz udowodnił nie musi byc wina zestawu tarcz i klocków. A wyrąbanych zacisków,tulejek,prowadnic. |
|
|
|
|
|
|
|
Kunaa12
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2
Wiek: 34 Dołączył: 01 Lis 2013 Posty: 25 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-03-13, 15:11
|
|
|
Panowie a istnieje możliwość zamiany całego ukł. hamulcowego z np: D3 ?? |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-03-13, 15:57
|
|
|
Cytat: | Panowie a istnieje możliwość zamiany całego ukł. hamulcowego z np: D3 ?? |
Użyj wyszukiwarki..
http://www.a8team.pl/d2-0...-d2-vt12081.htm
Z grubsza, do FL na ALU zwrotnicy (i zaciski LUCAS 323mm) P&P, do preFL potrzebny adapter albo wymiana na FL ALU zwrotnice. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|