Autor |
Wiadomość |
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-03-16, 09:40 [D2 00 4.2PB/LPG
] Powolne przyśpieszanie
|
|
|
Witam. Mam bardzo dziwne objawy po wciśnięciu pedału gazu do konca. Tzn. kiedy to zrobie to auto tak jakby nie miało mocy, powoli przyspiesza itp. Co innego gdy gaz wciskam powoli i stopnowo wtedy ciągnie bardzo dobrze. Wymieniłem przewody od podciśnienia, wyczysciłem przepustnice adaptowałem. Na benzynie czy lpg te same objawy. Czy ktos spotkał się z podobnym problmem? Z góry dziękuje za wszelkie sugestie. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
|
|
|
|
|
|
|
Pawulon_90
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 14 Lut 2011 Posty: 114 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:08
|
|
|
ernesto, to niechodzi o kickdown ja tez mam podobnie jak pavel44, ale tylko czasem wcisne gwaltownie powiedzmy pol gazu a on muł ledwo sie kula, odpuszcze i wtedy wystarczy ze musne i wyrywa do przodu. niewiem czy cos ze skrzynia czy czujnik jakis mam to bardzo zadko wiec jak sie nieprzejmuje |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:14
|
|
|
Trza sprawdzić bloki pomiarowe czy parametry ma w normie. jeszcze pozostaje opcja jak jest wyuczona skrzynia.
Z moich doświadczeń dwie liftówki taki sam model jedna rwie druga nie ciągnie a oba kierowniki raczej nie zamulają. Parametry w normie,błedów brak...
Dziwna sprawa |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:20
|
|
|
jw. nie chodzi o kickdown jak mam na manualu to tez to samo
Podobnie jak Pawulon pisze
błędów brak, objawy nasilają sie po dłuższej jeżdzie |
_________________ xyz |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:51
|
|
|
U mnie skopała się przepływka i jest podobnie mam max wskazania na przepływce 154.
Będzie próba czyszczenia może coś pomoże |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-03-16, 10:55
|
|
|
W przedlifcie ciezko to bedzie wyczyscic. Jak czyszczenie nie pomoże, to wierc |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-16, 14:21
|
|
|
Bugalon napisał/a: | W przedlifcie ciezko to bedzie wyczyscic. Jak czyszczenie nie pomoże, to wierc |
Dlaczego ciężko? Ostatnio czyściłem ale w 2.5 TDI AFB poprawa pojawiła się ok 200 jednostek ale to i tak nie to to sprawna. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 19:29
|
|
|
pavel44 napisał/a: | błędów brak, |
pavel44, to jak w koncu z tymi błędami, bo we wczesniejszym poscie pisałes, ze masz błąd 17536 i 17538 i przeplywka niedomaga...jaki masz teraz odczyt po czyszczeniu na przepływce na 2 i 3 biegu przy max bucie? Jesli ponieżej 230g/s to bedzie zamulac.
U mnie tak bylo i żadne czyszczenie nie pomogło. Wymiana na nowego BOSCHa za ok 350zł rozwiązała problem. Odczyt mialem przy adaptacji między 240 - 250g/s... To dopiero jechało |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-03-16, 20:08
|
|
|
Błędy wyszły na dzisiejszej wizycie u gazownika. Mam pojeździć na samym gazie jakieś 200 km i po kompa podłączyć a potem na benzynie i zobaczyć gdzie wyjdą błędy. Mi też wydaje się że to przyplywka jednak gazownik upiera się żeby wszystko dokładnie sprawdzić żeby nie pchać się w niepotrzebne koszty. |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 20:19
|
|
|
ale jakie niepotrzebne koszty...? Jesli filtr powietrza masz czysty to przełączas na PB robisz logi i tyle. Jesli na PB przepływka bedzie zamulala, to na LPG na pewno nie bedzie lepiej - i na odrwrót
Najlepiej by było jakbys od kogos mial z dobrą przepływką na podmianę zeby potestowac co i jak. Ale jesli wskazania na niej są takie jak pisałes że pokazała 200g raz było 206g to nie ma co sie dziwic ze Ci auto muli....
a no i jak się maja gruszki podcisnienia kolektora ssącego? są całe, gumy szczelne, otwierają sie i zamykają odpowiednio? To też będzie miało wpływ na moc auta... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-03-16, 20:34
|
|
|
Gruszki całe zasysaja i puszczają tak jak powinno być. Tylko zastanawiam sie czy jakikolwiek uszkodzony czujnik może mieć wpływ na wskazania przeplywki? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2015-03-16, 20:58
|
|
|
Cytat: | czy jakikolwiek uszkodzony czujnik może mieć wpływ na wskazania przeplywki? |
Tak, czujnik w samej przepływce |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-03-16, 23:01
|
|
|
Ja już po czyszczeniu przepływki i wymianie filtra powietrza mam odczyt 213g/s przy bucie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
oliwier30
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 11 Gru 2014 Posty: 148 Skąd: Dolnośląskie
|
Wysłany: 2015-03-16, 23:09
|
|
|
karol208 napisał/a: | Ja już po czyszczeniu przepływki i wymianie filtra powietrza mam odczyt 213g/s przy bucie. |
Można wiedzieć czym potraktowałeś tą przepływke? |
|
|
|
|
|