Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Modyfikacja układu wydechowego S8 prelift.  
Autor Wiadomość
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2015-05-25, 09:17   [S8 D2 98 ] Modyfikacja układu wydechowego S8 prelift.

Witam wszystkich.
Ostatnio zabrałem się za modyfikacje, ze tak napiszę "po taniości" wydechu w swojej "S".
Tak wiec rozciąłem wydech końcowy wyrzuciłem z niego bebechy w drugiej komorze wiec została pusta, pierwsza komora została bez zmian wiec przelot dziurkowany z wata. Rezultatem natężenie basu w przedziale obrotów 1,500 2000 i nic poza tym. W związku z tym wyciąłem całkowicie środkowy wydech wstawiając w jego miejsce nowe rurki 2,5 cala. Efekt? Może i słychać już ten ryk V8 ale bas we wcześniej wspomnianym zakresie obrotów jest nie do wytrzymania (od 2000 w górę w środku juz wydechu nie słychać). Mi przede wszystkim chodzi by było głośno na zewnątrz, nie basowo a dający się usłyszeć ryk V8 z daleka. Ma ktoś jakiś pomysł by zniwelować bas, przy okazji wydobywając z wydechu prawdziwe rasowe brzmienie V8?
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-05-25, 14:11   

Nie raz było już pisane o tym. Ale jak ktoś się nie przekona to nie zrozumie tego.
Nic z tym ni e zrobisz. Nie ma takiej możliwość.
W automacie problem polega na tym że pierwsze 3 biegi idą z poślizgiem.
Dopiero po zapięciu lock-up jest znośnie. Co innego manual.
Przerabiałem to u siebie.




https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be

U mnie nie ma katów i zdemontowałem tylny tłumik. Niby ok ale na jazdę bardzo wolną gdzie przyspieszając osiągi od 0-60 FSM 650 ma lepsze. Nawet przepustnice zakładałem ze sterowaniem podciśnieniowym dla zniwelowania rezonansu. Niestety w obawie o przepływ spalin strzelba trafiła tam gdzie od dawna powinno być jej miejsce.



Niestety powróciłem do starego układu. Błąd zrobiłeś że poprułeś tłumik końcowy. To właśnie ostatni daje najwięcej wygłuszenia. Trzeba było już katy same wypruć. Tanim kosztem nie da się zrobić dźwięku a jedynie narobić sobie biedy i bólu głowy. Taka jest niestety prawda.
Moja rada nie kombinuj i kup na nowo Ori tłumik.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2015-05-29, 17:34   

Na zewnątrz dźwięk w moim Audi jest niesamowity. Wewnątrz powoli przyzwyczajam się do tego rezonansu. Uciążliwy jest on dopiero wtedy kiedy cały układ wydechowy się mocno nagrzeje. Zobaczymy, póki co zostawię tak jak jest. Jeśli będzie przeszkadzać w trasie do Polski za miesiąc, będę się martwił:) Dzięki za wyczerpującą wypowiedź i pozdro.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.