Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] absurdy klimy  
Autor Wiadomość
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-10, 12:46   [D2 97 4.2PB/LPG ] absurdy klimy

znowu zaczął się sezon jeżdżenia z klimą i kolejny raz wrócił u mnie temat spalania na klimie.
do tej pory przy spokojnej jeździe w trasie spalał 13-14 cyklonu. przy włączonej klimie i takim samym stylu jazdy wzrasta do 18-19. jadę z wyłączoną - znowu 13-14. co za paranoja?! ma ktoś jakiś pomysł? głupia klima daje taki opór, ze spalanie aż tak wzrasta???
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-06-10, 12:51   

Może masz już sprezarke na wykonczeniu i ona daje taki opór. Innej możliwości nie widzę.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-10, 12:56   

nie wiem jak to sprawdzić, nic mi tam nie rzęzi ani nie chrypi, a klima chłodzi jak zamrażarka:/
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-06-10, 13:09   

a kiedy olej w sprezarce wymieniales? Podjedz gdzies niech zerkna jak wyglada (to sie robi przy sprawdzaniu czynnika itd.) Jak jest na czarno to trzeba koniecznie zmienic i zobaczyc jak to dalej bedzie wygladac.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-10, 13:57   

sprawdzę ale nie sądzę, żeby olej aż taki efekt dawał:/
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-10, 20:14   

shultz, coś tam ewidentnie masz skopane, u mnie praktycznie nie ma różnicy w spalaniu. Pokręć kołem klimy bez paska, powinno się (z małym oporem) łatwo kręcić ...jak idzie ciężko to na bank kompresor a jak lekko to przyczyna gdzieś po stronie sterowania.
Masz LPG, więc wypadało by sprawdzić jak zachowuje się instalacja z wyłączoną i włączoną klimatyzacją.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Bartul 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 49
Dołączył: 22 Gru 2013
Posty: 69
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-06-10, 20:47   

Witam
Kolego podepnij pod kompa i sprawdź obciążenie silnika z włączoną klimatyzacją i bez bodajże grupa 1 pozycja 2.
 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-10, 22:35   

wielkie dzięki za wskazówki Panowie Szlachta, jutro i w piątek będę walczył z tematem, bo muszę przyznać, ze wyjątkowo uciążliwe cholerstwo:/
jeśli znajdę przyczynę podzielę się dla potomności
a jeśli coś jeszcze komuś wpadnie do głowy - dawajcie śmiało
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2015-06-14, 07:26   

Dla pocieszenia powiem ci że na włączonej klimie spala mi o 2 litry więcej na 100km.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-06-14, 09:04   

Spalanie na klimie ma prawo sie rożnić jezeli jedziemy w upale na LO to klima pracuje ostro ale sam szczerze nie pamiętam by spalanie w A8 rozniło sie więcej niż litr a zwykle wychodziło mi cos ok pol litra więcej z klimą. Kiedyś to mierzyłem. klime mam właczona tylko gdy potrzebuje.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-14, 10:37   

Ja nie odczuwam różnicy w spalaniu, jeżdżę cały czas na AUTO ...temperatura ustawiona na 21 stopni.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-14, 12:55   

Ja na LO + LO :D i spalanie z 18 poszło na 25 :D :D ale muszę przyznać że auta nie gaszę jeśli zatrzymuje się gdzieś na chwilkę po bułki. Żona się chłodzi i 25 osiągnięte.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
shultz 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014
Posty: 49
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2015-06-16, 13:02   

dobra, jak zwykle kiedy nie wiadomo o co chodzi to chodzi o ten łącznik między kierą a pedałami.

podłączyłem kompa i jeśli chodzi o obciążenie to z 21 wskoczyło na 26%, czyli w zasadzie znikome.

ostatnio jednak, tak jakiś tydzień przed napisaniem posta po ostrym starcie, kiedy nie poczekałem na przełączenie się na gaz zaświecił się kat + esp. zgasiłem, odczekałem, wszystko zgasło i pojechałem dalej.

na kompie wyszło ze cała lewa strona była w awaryjnym....

błędy skasowane, w niedzielę krótki odcinek rzeszów kraków (tempomat 160) na jurę w skały i z powrotem taka sama trasa - średnia 16,2....

o matko jaki cymbał ze mnie... a jeszcze wszystko zbiegło się z wymianą membrany w parowniku i zadyma gotowa:/

tak czy inaczej dzięki za chęć pomocy i pozdrawiam!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.