|
Autor |
Wiadomość |
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-06-25, 19:16 [D3 03 4.2MPI/LPG
] Jak powinien pracować nawiew w climatr
|
|
|
Witam
Mam pytanko odnośnie siły nawiewu klimatyzacji.
Czy siłę nawiewu ustawia się jednakowo dla kierowcy i pasażera(klimatyzacja 2 -strefowa)?
U mnie wygląda to tak, jeżeli mam przykładowo ustawione 18 stopni u kierowcy i pasażera,to biorąc siłę nawiewu kierowcy na 8 to automatycznie siła nawiewu zmienia się u pasażera też na 8,jeżeli pasażer zmieni u siebie siłę nawiewu na 2 to kierowca ma również 2,myślałem że można regulować odrębnie siłę nawiewu- jak jest u was w D3??
Oczywiście synchronizacja wyłączona w ustawieniach climatronika.
Błędów w VCDS brak. |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-06-25, 21:03
|
|
|
ja mam tak samo i też mnie to zastanawia, ale ja mam auto dopiero półtora tygodnia więc może mam coś zrypane nie wiem |
|
|
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-06-25, 21:38
|
|
|
Koledzy tak to dziala.Tak jak na ustawienie temp. w kazdej strefie z osobna mamy wplyw tak na sile nawiewu nie bo jest jednakowa dla wszystkich stref. |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
Wysłany: 2015-06-25, 21:42
|
|
|
leon0376 napisał/a: | Koledzy tak to dziala.Tak jak na ustawienie temp. w kazdej strefie z osobna mamy wplyw tak na sile nawiewu nie bo jest jednakowa dla wszystkich stref. |
No i git ,ważne że się wyjaśniło ,chociaż szkoda że to tak nie działa |
_________________ https://www.facebook.com/...100089709813366
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2015-06-25, 21:55
|
|
|
No właśnie to jest trochę kiszka bo wentylator pod filtrem pyłkowym ma dwa wiatraki , ale jeden silnik. |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-07-03, 22:09
|
|
|
jeden silnik więc trudno byłoby go wysterować na dwie lub cztery prędkości w tym samym czasie ale czy nie ma przy kratce możliwości regulacji nawiewu? |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Prywatność. |