Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Bicie na kierownicy przy hamowaniu  
Autor Wiadomość
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-05, 14:23   [D2 00 3.3TDI ] Bicie na kierownicy przy hamowaniu

Witam. Mam problem, otóż zaczęło strasznie bić przy hamowaniu, narywa całym samochodem no i wiadomo kierownicą. Na początku tylko przy dużych prędkościach, teraz nawet przy małych. I pytanie, może to być coś z zawieszeniem czy 100% tarcze? Pojechałem na SKP, diagnosta wjechał na rolki i powiedział, że niby 100% tarcza po stronie kierowcy zwichrowana. Nie chciałbym na daremno np. wymienić dobrych tarcz z TRW, dlatego pytanie, czy to może być przez zawieszenie? Bo bicia nie ma zawsze, niekiedy jedzie się po drodze, można zahamować na szlag i nic nie ma, a niekiedy nawet przy małej prędkości przy jeździe po mieście lekko naciśnie się na hamulec i bije. Może jakaś poduszka tam jest, lub coś innego? Już sam nie wiem. Robiłem dwa dni temu zawieszenie, na pewno był wymieniany ten wielki banan, jakiś drążek i coś tam było luźne, odkręcone, chyba przez to bicie się poluzowało, myślałem, że bicie przejdzie, ale dalej jest.
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-05, 14:33   

Jesli bije tylko lub mocniej przy hamowaniu to raczej tarcze.
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-05, 14:40   

Tylko przy hamowaniu, tylko że dziwne, że raz bicie jest, a raz nie.

Jeżeli to tarcze to chciałem coś takiego: http://allegro.pl/zimmerm...5508632408.html

Chyba, że opłaca się dołożyć i kupić nawiercane? Co sądzicie? http://allegro.pl/zimmerm...5504764146.html
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-05, 14:41   

Możesz jeszcze dac tarcze do sprawdzenia ale ja bym juz zamawiał nowe :)
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-05, 15:09   

Ee tam smole te sprawdzanie. Zamawiam nowe, tylko które? Dołożyć i kupić nawiercane, czy zwykłe? :)
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-07-05, 18:28   

Jak te tarcze masz w miare nowe i jest z czego to wez je przetocz, bo szkoda $ wydawac niepotrzebnie.
_________________
Black Cars Matters
 
 
SamackA8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8 D2 , Audi A6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 383
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-05, 19:21   

dice111, też o tym myślałem, niestety każda osoba której powiedziałem o toczeniu od razu powiedziała, że nie poleca. Mechanicy powiedzieli, że to nie są te auta co kiedyś żeby toczyć, przy prawie 2 tonowej limuzynie podobno jest to niebezpieczne. A ja często jadę np. po autostradzie lub DTŚ z dużą prędkością i jak taki baran wyjedzie to hamowanie musi być mega dobre, dlatego wolę nie ryzykować. Które tarcze kupić? Te nawiercane, czy nie dokładać i kupić zwykłe bo się nie opłaca tych nawiercanych?
_________________
I love my A8, A6 and S3 :)
Forum Audi A6
Forum Audi A8
Forum Audi A7
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-05, 19:31   

MichałWruszak ci w dobrej cenie coś dobierze ale ty jak tak ostro heblujesz to może pomysl na D3 setup? Hebelki podejda do ciebie ładnie.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-07-05, 20:51   

To nie jest prawda. Sam mialem toczone w 4.2 i to przez Tyrne przy okazji innych robot, bo tarcze mialy tylko nalot ok 1 tys km i do teraz jest spokoj (rowniez TRW). Szkoda po prostu pieniedzy jesli to nowe lub malo nalatane tarcze.
Nic w tym niebezpiecznego nie ma, przetoczy to co bys po prostu po jakims czasie zjechal sam hamowaniem, a kosztuje to grosze w porownaniu z nowymi (albo free jak masz dostep do sprzetu)
_________________
Black Cars Matters
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-07-05, 22:05   

Kolega dice111 dobrze radzi,zapłacisz z 60zł.i spróbujesz jak pomoże to dobrze,kilka stówek w kieszeni,a jak nie to kupisz co potrzeba i założysz ,minus tego taki że dwa razy trzeba to samo rozbierać <bezradny>
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2015-07-05, 23:00   

Ja powiem tak... jesli jest z czego stoczyc to nie ma problemu... gorzej jak juz tarcza zjechana... z reguly jak sie toczy to do wartosci minimalnej producenta.... Wiec nie wiem kto Ci powiedzial ze sie nie toczy... z reguly mechaniory wymieniacze chyba ;) jak bys chcial, podrzyc tarcze i sie je sprawdzi... pozniej ewentualnie Ci je przetocze ;) ale najpierw zmierz ile mm maja w najcienszym punkcie ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2015-07-06, 06:28   

Ja miałem podobny problem , z tym że u mnie szlag trafił zacisk , tzn tłoczki nie odbijały,przeczyściłem zacisk i po sprawie .
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
Druss 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy
Wiek: 37
Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 290
Skąd: Grodzisk Maz
Wysłany: 2015-07-06, 10:06   

Ja 2 lata temu też zieniałem tarcze bo przy wiekszych predkościach biły.
Kupiłem przod i tył Zimmermann Sport Coat Z z klockami Ferodo. Po dotarciu czuć że fadding jest zmiejszony.
Jeśli klock iz tarczami mi się nie rozgrzały biły przy mniejszych predkościach. po ich rozgrzaniu hamowały poprawnie.
Teraz mam do wymiany klocki i widziałem że okładzin jest mało i przy wiekszych predkościach znów biją. Mam nadziej że tarcza nie jest jakoś masakrycznie pokrzywiona i po zmianie klocków będzie spokój.

Wiem jedno - następna zmiana tarcz napewno będzie to Brembo 4 tłoczkowe albo z D3.
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-06, 10:20   

Wy hamowac nie umiecie :D
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2015-07-06, 12:24   

Maciek za wolno jeździsz <jezyk>
_________________
Black Cars Matters
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.