Autor |
Wiadomość |
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-07-08, 11:01 [D3 04 3.7MPI/LPG
] Wpadajacy pedał hamulca
|
|
|
WItam wszystkich , mam oto taki problem z dnia na dzien hamulec zaczoł wpadac ale w pierwszej sekundzie czuc hamulec pozniej pedał wpada auto zwalnia ale bardzo słabo i na koncu jak juz pedał wpadl jak docisne tak bardzo mocno w podłoge to auto hamuje ale to nie jest to co było. Hamulce były juz odpowietrzane pare razy w rózny sposób i nic nie pomogło. Miał ktoś z was moze taki problem mechanicy obstawiaja ze pompa hamulcowa ale kto pyta ten nie bładzi i postanowiłem was zapytać. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-08, 12:42
|
|
|
A podciśnienie szczelne? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-07-08, 13:31
|
|
|
Objawy jak zapowietrzone,ale samoczynnie tak sie nie zapowietrzą. Był tu niedawno temat o skomplikowanej procedurze odpowietrzania w D3....
Jeszcze popuszczające uszczelnienia w pompie moga taki efekt dawać... |
|
|
|
|
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-07-08, 15:26
|
|
|
różnie juz próbowali ją odpowietrzyć i teraz mowią mi ze pompa daje słabe cisnienie , tylko jak pojechalem na rolki to wyskoczyło ze przód hamuje dobrze tylko tył jedno koło bardzo słabo |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-07-08, 15:28
|
|
|
Sprawdzałeś czy nie ucieka płyn na tylnych zaciskach ? Może puszczać w stronę silniczków od ręcznego . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-07-08, 18:22
|
|
|
o tego nie wiedzialem ze mogło sie tak stać jutro przyatakuje te zaciski dzieki za podpowiedz |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2015-07-09, 09:01
|
|
|
Puszczanie płynu hamulcowego do silniczków hamulca postojowego to dosyć częsta usterka - robiłem to wielokrotnie.
Przy takiej usterce i zacisk i silniczek nadają się do naprawy/regeneracji. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
TOmii a8
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 06 Lip 2015 Posty: 17 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2015-07-26, 20:05
|
|
|
Koledzy jutro mają wyjmować pompe hamulcową ,i caly czas mysle czy jest sens bo kazdy mi mowi co innego z mechaników wiekszość obstawia ze pompa puszcza bo z tyłu mowia ze jakby z tyłu cos było nie szczelne to by hamulec był twardy jak sciagaczami scisneli węzyki do plynu . Co byscie zrobili na moim miejscu |
|
|
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2015-07-26, 23:28
|
|
|
u mnie nawet jak zacisk ciekl z tyłu to hampel był dobry po wymianie zacisków na nowe niby odpowietrzone wszystko pedal był twardy ja w droge 4 raz hampel a tu twardy i zachwile zapadl sie i pod koniec lapal powrót na warsztat i odpowietrzanie raz jesszcze i jedno kolo bodajze prawe bylo zapowietrzone
teraz mam hamulec jak zloto
a probowali pompe abs odpowietrzyc vagiem |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-12-05, 21:05
|
|
|
Panowie, może coś doradzicie, zostały wymienione z tyłu tarcze i klocki, i zregenerowany 1 silniczek ręcznego, błędów w układzie nie ma, przeszedł adaptacje bez problemu, tylko po wszystkim pedał hamulca podczas jazdy jest bardzo miękki, wygląda to tak, wciskam hamulec auto hamuje po chwili jakby przestawało pedał wpada głębiej i dopiero potem porządnie zwalnia.
Układ nie był otwierany więc zapowietrzony nie jest, nie robiłem tego ja tylko warsztat specjalizujący się w audi, jakieś rady ?
W przyszłym tyg wymienimy płyn hamulcowy, ale nie sądzę żeby to to, skoro przed wymianą było ok. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-12-05, 22:57
|
|
|
Zapowietrzenie, ale jak skoro układ nie był otwierany ?
Serwo da się jakoś sprawdzić ? Poza tym po wymianie klocków akurat by siadło, taki przypadek ? Aż nie chce mi się wierzyć.
Jak auto jest zgaszone to pedał po 2 nacisnieciach zrobi się beton. Odpalę auto i wpadnie 3/4 długości. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dracus6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
|
Wysłany: 2017-12-06, 05:49
|
|
|
a wogniczku sprawdzales czy plyn jest jeszcze na zbiorniczku może jest tam już sucho -zbiorniczek prawie pusty..
jeżeli zmieniasz tarcze/ klocki zbyt pozno tłoczyska wysuwają się dość daleko z oringu /zacisku
przy montażu cofasz tłoczki które zawierają brud i wzery i możesz mieć kłopot typu ze puszcza się plyn w silniczki po troszku,
będzie to skutkowało w krotce awaria recznego bo silniczki szlag trafi
auto na postoju zgaszone może mie/ powienno mieć twardy pedał ponieważ brak wspomagania
może nie mogli cofnac zacisku to poluzowali wężyk jakos nie udolnie albo go odkręcili i założyli z powrotem bo przecież latwiej tak cofnać a ty masz teraz powietrze w układzie .
po zmianie tarcz/klockow będziesz miał gumowy hamulec / inaczej gumowe hamulce-musza się dotrzeć
ale pedał nie może się zapadać wychodzi ze na to ze albo powietrze albo nieszczelność
jak podpompujesz i przytrzymasz to tez wpada ? |
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] |
|
|
|
|
|
|
|
Wojtec1987
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtec
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 14 Sie 2016 Posty: 210 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 2017-12-06, 12:25
|
|
|
Wyeliminujmy błąd ludzki, jeżeli by się coś po drodze stało na pewno mechanik o tym by powiedział, nie chce robić reklamy ale ten człowiek to wyższa półka jeżeli chodzi o audi, nie odwrócił się ode mnie i będziemy szukać dalej, chciałem się was zapytać o jakieś rady, może naprowadzili byście na jakiś trop co nam zaoszczędzi szukania. Jak pisałem w przyszłym tygodniu będziemy zmieniać płyn bo nie wygląda za ciekawe to przy okazji chcąc nie chcąc układ się odpowietrzy.
Z obu stron były wyciągane silniki i z obu stron jest sucho, oba silniczki działają i nie krzyczą błędami.
No właśnie jak stoję i wciskam ciągle pedał nie robi się on twardszy, przez cały czas jest taki sam, tylko podczas jazdy jak zasymulowalem awaryjne hamowanie to trzyma od samej góry, zapada się tylko podczas normalnej wolnej jazdy. |
|
|
|
|
|