Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??  
Autor Wiadomość
- 34 - 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-07-18, 12:59   [D3 03 4.2MPI ] Jaki zestaw LPG ? prins czy stag ??

Witam,
Chce założyć LPG do swojego 4.2 MPI (D3)
zastanawiam się jaki zestaw brać ?
jeden gazownik zaproponował:
STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym (ktoś ma taki wynalazek) ?

mnie zastanawia czy warto myslec nad prinsem ?

moze ktos coś doradzić z LPG bo pojecia nie mam o tym szczerze...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-18, 13:33   

Prins to bajka-jezeli nie liczysz każdej złotówki przy zakładaniu LPG to nie zastanawiaj sie i bierz "księcia" :)
 
 
- 34 - 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lip 2015
Posty: 17
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2015-07-18, 13:37   

no tak wlasnie mysle koszty "roboty" auta pod siebie to 2 plan, tylko martwi mnie doswiadczenie gazownikow bo u siebie mam tylko 1 zaklad autoryzowany http://www.prinsautogaz.pl/ powinno byc ok chyba...
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-18, 21:37   

- 34 -, w autoryzowanym powinni ogarniać należycie. Oczywiscie, że Prins i tu bardzo nie ma co porównywać do staga
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
aro51 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 614
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2015-07-18, 21:49   

Ja jezdze na prinsie i powiem , ze w zyciu lepszej instalki nie mialem. Nie ma praktycznie zuzycia benzyny, w stosunku do tego ktore zaobserwowalem przy stagu tez w d3 4.2. Bardzo szybko przelacza sie gdy jest rozgrzany. Nie ma bledow i chodzi bdb.
_________________
Zdjęcia Audi A6 i A7
Zawór recyrkulacji EGR Audi A6 C7 2.0 177 KM.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-18, 21:54   

- 34 - napisał/a:
STAG QMAX PLUS + Bartacuda + 1 jakis nowy reduktor bo niby 2 nie trzeba przy tym
Jeden reduktor wystarczy pod warunkiem, że jest to KME Twin ...czyli kanapka składająca się z dwóch reduktorów ;)
beyer28 napisał/a:
Oczywiscie, że Prins i tu bardzo nie ma co porównywać do staga
Oczywiście, że jest. W Prinsie tylko wtryskiwacze są lepsze, które można też w stagu zamontować jak i prawie w każdej innej instalacji. Dużym plusem Staga jest mnogość przeróżnych możliwości ustawień i korekt, których w Prinsie niestety nie ma.

Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-18, 22:00   

danishow, ja mam Staga i do dupy się to na daje. Ciągle coś...to już wolę na Pb jeździć
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2015-07-18, 22:07   

Ja mam zestaw pewny do bolu.

Elektronika AEB, reduktor KMETwin i komplet barracud. Nie mam absolutnie nic do zarzucenia temu zestawowi jesli o opinie uzytkownikow chodzi. Sam bede wiedzial jak to dziala jak skoncze to montowac bo mam tak upierdliwą konfigurację samochodu i wyposazenia (przedlift d2, system powietrza do wtryskiwaczy benzynowych i jeszcze tempomat) ze sensowne zrobienie tego wymaga bardzo duzo pracy i pomyślunku.

A co do samego montazu instalki, to ja bym nie patrzyl tak bardzo na komponenty (wiadomo najtanszych smietnikow pakowac nie mozna) ale na kompetentnego gazownika ktory dobrze czesci dobierze, poprawnie i schludnie zalozy i przy tym bardzo dobrze wystroi.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-07-18, 22:16   

beyer28 napisał/a:
ja mam Staga i do dupy się to na daje. Ciągle coś...to już wolę na Pb jeździć
Stag nie ma z tym nic wspólnego, miej raczej pretensje do osoby która to montowała i ustawiała ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-18, 22:16   

Witam!

danishow napisał/a:
Ja jestem za opcją ze Stagiem i Barracudami ...trzeba wspierać polski rynek
-w pelni sie z kolega zgadzam! Zakladfajac takiego badziewnego "Prinsa" tylko nraz bierze sie pieniadze.Przy STAG-u do konca zycia jest utrzymanie.

Stefan.
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-07-18, 22:20   

danishow, zapytam jak będę się z nim widzial ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
mkbewe 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 38
Dołączył: 13 Mar 2015
Posty: 1063
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2015-07-19, 05:36   

Ja nie dawno kupiłem swoją ale już zapakowana. Poltoraroczny stag Na razie ok z tym że to moje pierwsze LPG więc no.
Stag 300 ISA2, kme Gold + barracuda

Tyle wiem bo mam napisane w papierach
 
 
Peter-s8 
Moje A8



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: piotr
Jeżdzę: S8
Pomógł: 4 razy
Wiek: 50
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 105
Skąd: mazowiecki
Wysłany: 2015-07-19, 06:29   

Tutaj zadzwoń do kolegi z forum doradzi i założy ci instalacje i będziesz zadowolony
Marek 750 Serwis-smp.pl
_________________
"Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj"
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-07-19, 14:42   

A co myślicie o LPG z V generacji? Wtrysk ciekłego gzazu, mniej elementów, choć podobno pompa najbardziej wrażliwa, bo gaz bezpośrednio z butli przed filtrem goni. Jak na razie to tylko 2 firmy to mają, ale ceny zaczynają być przyzwoite.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-07-19, 15:01   

Prins ma wiekszośc parametrów brane z ECU i to jest jego prostota że własnie nie potrzeba niczego stroic bo LPG jest jak by działające w tle zamiast PB a nie wsio odrebne. Widziałem u Marcina w D3 (k44761) no i bajka-on sam wielbiciel stagów przyznał mi że nie ma co porownywac do prinsa :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.